Zece

1K 68 22
                                    

ZENDER

Mhm, nu știu exact cum să intru în casă, cu asalt..sau pur și simplu o omor în somn? Am atâtea idei de a o sufoca și de a o ucide, încât nici nu știu ce metodă să aplic.

Sigur ea stă bine mersi și se bucură de venit, pe când eu a trebuit să ispășesc pedeapsa pentru ceva ce nu am fost devină.

Dar se termină toată șarada .

Bat la ușă și aștept să-mi deschidă.  Abia așteptăm să o țin de gât pe scorpia asta .

Patru ani. Patru ani am așteptat să o strangulez.

Bat încă o dată în ușă, când aud niște tocuri apropiindu-se de ea. Și uite așa, fața îmbătrânită a mamei mele vitrege îmi apare în vizor, mai bătrână decât am crezut.

— Bună Melissa, ce-ai c-am îmbătrânit după incendiu !

Face ochii mari. Apoi dă să închidă ușa, o blochez cu piciorul.

— Ieși afară!

Se răstește ea.

Oo..ce frică îmi e .

Intru în vilă în timp ce spun:

— Ei haide...nu fi așa rea, nu ți-a fost dor să-ți revezi fiul vitreg?

— Ești un pușcăriaș, și nici măcar nu ești fiul meu !

— O , așa e, uitasem, tu ești obsedată de avere...bun plan să-l omori pe Spencer!

Îmi scot cuțitul.

— Păcat că ar trebui să i te alături!

— N-ai face așa ceva...

Zice ea agitată și face un pas înapoi, în timp ce eu înaintez.

— Zău? Hai să vedem!

— Zander...serios...a fost cu mult în urmă...hai să o dăm uitării...

Ha, dacă ar fi așa ușor. Dar nu este, femeia asta mi-a distrus viața, acum e rândul meu să i-o distrug , doar că am să o distrug definitiv.

— ...pot să-ți dau ce-ți dorești... pot ...pot...

Surâd puțin apoi o apuc de păr îndreptând cuțitul la gâtul ei, i laș putea străpunge cu ușurință.

Melissa tremură. Și înghite în sec uitându-se cu lacrimi în ochi . Același lacrimi cu care i-a păcălit pe toți, pe tata... și pe toți cei apropiați mie , și priviți-mă acum ... cică sunt pușcăriaș și n-am nimic .

— Ce poți?

— Pot...pot să-ți dau ce-ți dorești... aș putea să-ți dau plăcere ...

— Ha, chiar așa...?

— Da... să ști că ai devenit un bărbat foarte frumos...

So ia naiba.

Îmi cobor mâna peste coapsele ei.

— Zău?

— Da, pot să...

Însă țipă când îmi înfig cuțitul între picioarele ei iar pe podea încep să curgă pete de sânge.

— O uau...se pare că ți-a venit ciclul, ar trebui să cureți pe jos!

Melissa țipă și începe să plângă.

— Ce-ai făcut?!

— M-am răzbunat!

Zic eu și îi i-au brațul. Îi tai o părticică din piele. Ea se zbate puțin și mă zgârâie cu unghiile.

Asta înrăutățește situația. Înfig cuțitul în umărul ei pe cât de tare pot . Urlă și cade la pământ.

— Nu o lua personal, doar voiam să-mi asigur viitorul!

Însă mama mea vitregă nu m-ai mișcă. Stă fără viață pe podea iar eu îi pășesc cadavrul plecând spre seiful tatei unde își ținea banii.

Speram ca scorpia aia să nu-i fi cheltuit pe toți.

Din fericire, rămăseseră suficienți. Taică-miu fusese un om bun de afaceri și totuși fisu a făcut pușcărie.

Ce ironie.

Îmi i-au suficienți cât să-mi ajungă, după plec înapoi spre casa lui Sage. M-ai aveam persoane de pe listă care îmi încurcau planurile. 

════ ⋆★⋆ ════

Sage încă nu e acasă, și asta este ciudat, nu știu unde ar fi putut pleca. Îmi fac griji ce-i drept .

Rahat, dacă pățise ceva , jur că omor pe toată lumea .

Dar lipsa ei, mi-a dat timp să instalez camere video în camera ei . Așa, voi ști tot timpul ce face și unde este .

Am șcârjonit cu cuțitul pe ușa ei o inimă.

Da, știu, puțin exagerat dar Sage urma să vadă cât de mult îmi doresc să o am. I-am lăsat telefonul pe noptieră și mi-am deblocat numărul.

Următoarea mea victimă, este Connor, și aveam să-l ard de viu .

Mă retrag din camera lui Sage, lăsând cuțitul înfipt în ușă .

L-am lăsat intenționat, abia așteptam să-i văd reacția când o să vadă inima .

OBSESSED Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum