ZENDER
Da, a trebuit să-mi fac o schimbare înainte să interacționez cu Sage. Fusesem la un salon de coafură, și mi-am ras barba care mă făcea să arăt bătrân, și am încercat o culoare m-ai neobișnuită la păr. Sun brunet, însă am zis să mă fac blond deschis, în caz că am musafiri nepoftiți , dar încă nu mi-am găsit un adăpost .
Oricum, în seara asta plec iar să joc poker și câștig din nou niște bani sau, poate mă bat pentru verzișori, văd eu care situație e mai potrivită , m-ai târziu, acum obiectivul meu este Sage .
Ah... drăguța de ea, habar n-are cât de frumoasă este atunci când poartă lenjerie intima.
Mă gândeam să-i fac o poză,dar deja aveam două... și oricum și-ar fi dat seama dacă o pozam, așa că faza cu lenjeria o las pe mai târziu.
Noi doi semănăm foarte mult. Amândoi ne dorim să fim apreciați și totuși viața ne lovește întotdeauna fără milă .
Uram că tipele care se uitau la mine chicoteau ca niște idioate. Astea clar vor atenție, dar n-am să le-o ofer, singura atenție pe care vreau să o acord, este lui Sage.
Drăguța de ea,abia aștept să pun mâinile pe pielea ei fină. Să-i simt parfumul și să o pot avea doar pentru mine.
Dar nu acum, trebuie m-ai întâi să-mi duc planurile la bun sfârșit .
Pasul unu : Mă răzbun pe Melissa
Pasul doi : O supraveghez pe Sage, asigurându-mă că nu-i rănită
Pasul trei: Îl omor pe Marcus și pe oricine încearcă să-i facă rău
Pasul patru : Sage va fi a mea !
Era simplu, trebuia doar să întocmesc doar planul de aplicare. Dar nu cred că va fi prea greu, o dată ce respect fiecare pas.
Intru în clasa în care a intrat și ea. Mă uit în jur și o zăresc stând în penultima bancă citind. Deja vreo câteva fete se holbează la mine,dar le ignor.
Zâmbesc după care îmi bag mâinile în buzunar și mă îndrept spre ea ,dar o brunetă îmi blochează calea .
— Am auzit că ești nou , ai dori să-ți fac turul universității ?
Îmi trag brațul din strânsoarea ei mornăind :
— Dispari !
Era clar că tipei nu-i ia plăcut prea mult reacția mea , pentru că se schimba la față.
— Ce nepoliticos ...
Mormăie ea , dar puțin îmi păsa .
— Hei, ia uitați-vă avem un ciudat cu păr alb , unde ți-e casa moșule , aici sunt doar cei în jur de douăzeci sau douăzeci și cinci de ani !
Mă opresc .
— Serios ? Ce interesant, hai să-mi arăți ieșirea atunci !
Blondul cu ochi verzi râde și îl ghiontește pe unul dintre amicii lui.
— Ce ciudat mai ești și tu ?
Mă uit în direcția lui Sage, ignoră total ceea ce se întâmplă. Asta e oare cum bine. Mă îndrept spre ea.
— Hei , dă-mi-o înapoi !
Zice ea încruntă puțin după care tace când se uită la mine .
— Tu ?
— Da, eu !
— Ce faci aici ? Tu nu ești la cursul ăsta !
— Păi, tocmai ce m-am transferat !
CITEȘTI
OBSESSED
RomanceZender Am simțit o atracție pentru Sage din clipa în care s-a izbit de mine și am făcut contact vizual. Era singură și buimatică, ceea ce era puțin amuzant, dar am știut că e specială. Mereu e singură, încercând să ascundă de toți ceva ce nimănui nu...