Doi

1.3K 99 17
                                    

SAGE

— Marcus... ști că nu iese bine când vi bat acasă !

Murmur eu rușinată de privirile curioase care sunt ațintite asupra mea și a fratelui meu mai mare .

— Dispari de-a ici Sage, nu te-am rugat să vi după mine !

Oftez.

Nici eu nu-mi doream să fiu aici, dar este complicat atunci când ști că fratele tău mai mare, cheltuie toți banii pe jocuri stupide de poker.

— Hei Sage, îmi plac picioarele tale scumpo, abia aștept să văd ce poți face cu ele !

Și ca de obicei, prietenii fratelui meu mă hărțuiesc iar el, ca de obicei, nu face nimic pentru ai opri .

— Vezi-ți de treaba ta Connor !

Mormăi eu iar toți exclamă la unison un : WOOOO . Connor surâde și vine lângă mine luandu-mi o șuviță de păr pe deget .

— Ce-i cu tupeul ăsta Sage , scumpo data trecută n-ai fost așa rea !

Îl ignor și îmi privesc fratele care dă pe gât alt pahar de alcool.

— Marcus, haide mergem casă !

Îl apuc de braț și îl trag de mână . Vreau să scap de de locul ăsta cât mai repede. Marcus își scapă paharul din mâna și își pătează cămașa .

— La naiba, ce-ai făcut javră ordinară ce ești ! ...

Mârâie el iar eu fac câțiva pași înapoi ciocnindu-mă de Connor , care îmi pune mâinile pe umeri .

— ... o să îmi speli cămașa și o să o să o faci ca nouă, că de alt fel ...

Ridică mâna la mine iar eu îmi acopăr fața cu brațele sperând să nu mă lovească, dar ceva îmi atinge trupul și aud:

— Nu face o scenă acum Marcus...

Îmi las brațele să cadă lângă trup . Connor își ține mâinile pe șoldurile mele, și nu-mi place asta . De fapt nu îi plac pe nici unul dintre bărbații ăștia .

— ...vrei să mă ocup eu de surioara ta ?

— De ce să te ocupi tu de ea, cred că eu aș face o treabă mai bună !

Zice Asher și vine și el lângă mine.

De-a lungul timpului, tipii ăștia persistă în casa mea de prea mult timp... și nici nu vreau să redau de ce sunt în stare... m-ai ales când sunt beți .

Ca în momentul de față .

— Ea nu te vrea pe tine boule !

— Și crezi că pe tine te vrea ?

Connor surâde ușor și și mă lipește de el.

— Cu siguranță ...

Apleacă capul puțin spre mine .

— ... nu-i așa fetițo ?

Isuse cât îl detestam pentru ce îmi făcuse .

— Marcus...

Îngam eu și îl îndepărtez pe Connor de lângă mine .

— Nu îl vrei pe Marcus acum... ești ocupată iubito !

Asher mă trage de braț și mână lui se strecoară sub fusta mea . Îl împing cât de tare pot.

— Ești nebun , lasă-mă în pace !

— Ai auzit-o deșteptule, las-o în pace !

Zice Connor amuzat .

— Ce-ar fi să-ți i-au ceva de băut scumpo... după îți promit că o să ai o seară frumoasă !

OBSESSED Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum