ZENDER
Să-mi fut viața.
Clar nu o las să-mi scape, mai ales după ce observase aparatul ei de fotografiat pe patul meu .
Sage este a mea.
Este destul de ușor să o prind din urmă, însă nu aveam să o fac să se simtă inconfortabil, doar aveam să mă joc cu ea, după cum am mai spus .
O prind de umeri și o trag înapoi spre mine.
— Te-am prins!
Zic eu amuzat, însă ei nu i se pare amuzant, pentru că începe să plângă .
— Te rog lasă-mă să plec ...
Nu înțeleg care e problema, de ce încercă să scape de mine? Vreau doar să o ajut, să-i ofer ceva plăcut... să ne bucurăm amândoi de plăcere.
— Mă săruți?
Întreb eu și îi i-au bărbia între degete.
Sage nu răspunde.
Cumva îmi era milă de ea , înțelegeam că după ce a fost violată este greu să crezi că a doua oară va fi mai bine.
— N-am să te rănesc, și nimeni nu o să te rănească atâta timp cât vei fi lângă mine! ...
Îi șterg lacrimile de pe obraji.
— ...ai încredere în mine Sage... tu și cu mine ne asemănăm m-ai mult decât crezi ...
Ochii ei verzi îmi cercetează chipul. Pare nesigură. O sărut pe frunte , după care o trag în brațele mele .
— ... haide, doar sărută-mă și de celelalte mă ocup eu !
Nu știu cât de mult voiam să scap de rochia aia de pe ea și să mă înfrupt din trupul ei gingaș.
Sage închide ochii încet și se apropie de mine. Își lasă capul pe pieptul meu murmurând:
— De ce ?
Cum ?
— Poftim ?
— De ce fix eu ?
— Nu cred că trebuie să-ți dau explicații Sage, de ce n-ai fi tu ?
Întreb eu și îi i-au obrajii în palme forțând-o să se uite la mine . Ea tace și mă privește trist.
— Nu sunt potrivită pentru tine Zender...
— De ce n-ai fi? Ador totul la tine Sage...
Zic eu și îi cuprind talia.
— ... ești o persoană minunată, ești drăguță, ești deșteptă și evident cea mai frumoasă fată pe care am văzut-o!
Își acoperă brațele cu palmele.
— Nu cred că ai m-ai crede asta o dată ce mi-ai vedea defectele!
— Care defecte? Tot ce văd eu...
Îi dau mâneca de pe umăr în jos și mă aplec puțin murmurând peste pielea ei vânătă.
— ...este perfecțiune!
Îi sărut umărul ușor.
Îi arunc un zambet micuț după care zic:
— Ești perfectă pentru mine Sage, crede-mă !
Ochii ei se umezesc în timp ce își după ceafa mea și își unește gura cu a mea. Îi cuprind talia și o trag spre mine . Limba mea pătrunde în gura ei în timp ce îi sug și gust buzele în același timp.
Da! Câștigasem. Sage este a mea .
Îmi strecor mâna sub țesătura rochiei ei începând să-i frec clitorisul. Sage scâncește.
— Așteptă!
Zice ea, dar eu nu mă opresc. Nu m-ai puteam da înapoi acum , nu cât îmi stătea în brațe.
— Probabil că ar fi trebuit să te avertizez înainte...
Șoptesc eu la urechea ei.
— ... nu-s cine crezi că sunt!
— Poftim...?
Zice ea cu glas tremurat.
— Dar nici nu sunt un monstru...cel puțin, nu în ochii tăi, nu-i așa?
— Zender...ce se întâmplă cu tine ?
Nu-i dau importanță.
— Am tot visat la clipa asta Sage...
Îmi trec degetul mare peste buzele ei. O lipesc de perete în timp ce îi duc mâna la spate și îi trag fermoarul rochiei.
— ...nu te împotrivi, o să te tratez așa cum meriți!
Rochia ei cade la pământ descoperind un trup suplu plin de pete vinete dar și niște sâni trăsnet.
Dulcea mea Afrodita... îți jur că nimeni nu o să-ți m-ai rănească trupul splendid niciodată.
Îmi înclin capul puțin și îmi lipesc buzele de gâtul ei. Scula mea era tare așa că mă strecor între picioarele ei și reușesc să o pun exact acolo unde îmi doream.
Sage răsuflă adânc însă îmi unesc buzele cu ale ei savurând fiecare mișcare a limbii ei.
— Ști la ce tot m-am gândit cât am stat la pușcărie? ...
Sage geme .
— ...m-am gândit la cât de mult îmi doresc să mă răzbun pe ce-i care m-au trădat...dar apoi ai apărut tu ...
Îi dau capul pe spate și îi ling maxilarul.
— ... și ai reușit să îmi atragi atenția în mod deosebit...
Îmi strecor mâinile sub fundul ei și o ridic de jos.
— ...vreau să gust fiecare părticică din tine... vreau să-ți gust fiecare picătură de umezeală pe care o ai !
— Isuse Hristoase!
Zice ea uimită și încearcă să se de-a jos din brațele mele .
— Zender... vorbești ca un psihopat...
— Nu te excită?
Întreb eu.
Sincer pentru mine mi se părea destul de excitant să-i spun toate astea și muream de nerăbdare să-mi afund capul în moleciunea ei.
— Eu... adică...nici nu știu ce să spun !
— Nu-i nevoie de cuvinte, doar ... desfă-ți picioarele și lasă-mă să te ling !
O i-au și o duc pe pat. Îmi scot tricoul și-l azvârl cât colo. Îi trag chiloții în jos până la genunchi , după care îmi strecor capul între picioarele ei.
Sage se uită la mine mută și șocată.
— M-ai ști când am intrat prima dată în cantină?
Ea dă încet și precaut din cap.
— Unica și singura fată de la care n-am putut să-mi i-au ochii, ai fost tu !
Îmi strecor un deget sub breteaua sutienului ei și îl dau în jos.
— Arată-mi ce ți-a făcut nemernicul ăla, iar eu am să te vindec !
Nici nu știam de unde veneau toate astea , însă nu-mi păsa, Sage este undă, excitată și gata pentru mine.
Îi privesc zona umezită și îmi aplec capul trăgând mirosul ei în nări, după care, aruncându-i o ultimă privire, gura mea îi cuprinde sexul iar limba mea pătrunde în ea.
CITEȘTI
OBSESSED
Roman d'amourZender Am simțit o atracție pentru Sage din clipa în care s-a izbit de mine și am făcut contact vizual. Era singură și buimatică, ceea ce era puțin amuzant, dar am știut că e specială. Mereu e singură, încercând să ascundă de toți ceva ce nimănui nu...