ZENDER
Am lăsat-o pe Sage, inconștientă. Mă urăsc pentru asta. Dar nu am avut altă oportunitate ...nu o pot lăsa să mă părăsească acum, nu o pot lăsa să plece , pentru că ea, e totul pentru mine.
Cât timp ea era inconștientă, i-am pus cătușe , nu am legat-o , pur și simplu i le-am lăsat pe încheieturi.
Nu știu când o să se trezească, însă am decis să-i fac o vizită lui Marcus, aveam să-i fac ultima partidă de poker sângeroasă.
Când ajung la casa în care locuiește Sage, bat politicos în ușă.
Nu luasem nimic ascuțit cu mine, dar nici nu aveam nevoie, gaseam oricum câte ceva cu care i-aș putea scoate un ochi, sau chiar să-l înjunghii.
Când ușa se deschide, frate-su mânjește ochii la mine.
— Ce vrei?
— Nimic special, pot să intru?
Marcus ridică o sprânceană după care se strâmbă.
— Cară-te labagiule... n-am timp de tine!
Oh, ce urât.
— Răspuns greșit!
Îl împing și intru în casă.
— Hei, omule, n-auzi?
Îl ignor, găsesc pe masă niște sticle de băutură și un bol cu o furculiță în el.
— C-am sărac...
— Păi aș avea ceva mâncare dacă nesuferita de soră-mea ar fi aici !
Mda, bănuiesc și eu că ar avea. Tipul ăsta mă dezgustă.
— Ai ceva cu sora ta?
— În afară că nu e bună de nimic ...nu am nimic cu ea!
— Păcat...am auzit ce îi faci?
Marcus îngustează ochii.
— De unde?
— De la o furculiță!
Marcus se încruntă.
— De la..
Însă nu apucă să termine de vorbit că iau furculița și io infig cu toată puterea mea direct în trahee.
Se îneacă, și scuipă sânge pe gură când îi scot furculița din gât. O arunc cât colo întrebând:
— Ce spunea-i ?
Încearcă să zică ceva, însă sangele care îi curge și țâșnește pe gură îl împiedică să scoată vreun cuvânt.
— Gmgmm...
— Aha...aha... interesant, faci un cadru pentru mine?
Întreb eu scoțând aparatul foto din buzunarul din spate a jeanșilor. Îmi înmoi degetele în sângele lui.
— Sunt sigur că Sage o să adore să te vadă plin de sânge . Acum, ai platit pentru faptele tale .
Cade lat la podea iar sângele continuă să-i șiroiască pe podea . Fac o inimă și scriu inițiale mele și al lui sage pe gresie.
𝐙 + 𝐒 = ♡
Îmi pătasem palmele puțin de sânge, dar dintr-un motiv ciudat, îmi crește adrenalina și mă excită.
Abia aștept să mă întorc la Sage și să-i arăt ce am făcut.
Înainte să mă întorc la hotel, intru în camera lui Sage și îi i-au câteva lucruri. Le pun într-un ghiozdan și ies pe fereastră.
CITEȘTI
OBSESSED
RomanceZender Am simțit o atracție pentru Sage din clipa în care s-a izbit de mine și am făcut contact vizual. Era singură și buimatică, ceea ce era puțin amuzant, dar am știut că e specială. Mereu e singură, încercând să ascundă de toți ceva ce nimănui nu...