Nouă

1K 74 15
                                    

ZENDER

Îi furasem telefonul.

Ei, nu tocmai, ci doar l-am împrumutat, pentru a-mi debloca numărul. Trebuia să mă aștept la asta...faptul că Sage o să-mi blocheze numărul.

Dar a fost suficient doar să mă apropii de ea — și aș fi stat o veșnicie — ca să-i i-au telefonul și să îi simt bătăile inimii.

Firește că după ce a plecat am așteptat să se termine ultima oră. Am mers să îmi cumpăr ceva de mâncare, găsisem o cameră de hotel aseară după jocul de poker.

Și cât timp Sage e la ore eu plec spre un magazin de elecrotehnice. Voi avea nevoie.

Mă uit prin jur alegând o cameră minusculă. Cred că s-ar potrivi perfect pentru ca s-o spionez pe Sage .

Mă apropii de tejghea.

— Cât costă?

Întreb eu.

Fata de la casă se uită la cameră apoi la mine.

— O sută cinzeci de dolari !

O sută cinzeci de dolari?

Mda, și uite cum pierd banii, noroc că e pentru o cauză nobilă. Plătesc și cât aștept să mi-o pună în cutie scot telefonul lui Sage din buzunarul meu văzând un mesaj de la frate-su.

Marcus: Treci acasă ,am nevoie de tine!

Știu că n-ar trebui, dar tastez.

Eu: Scuze, sunt ocupată acum ce-ar fi să nu te mai smiorcăi ca o fetiță și să-ți câștigi proprii bani ?

Marcus: Ce dracu !? Îndrăznești să mă refuzi? Târfă de doi bani !

Nu aveam de gând să îi permit să-i spună așa lui Sage. Nu era târfă, cu siguranță, era unica persoană pentru care simt ceva . E greu de explicat.

Eu : Ce-ar fi să-mi dai o lecție? O stai, dar nu cred că ești în stare!

Marcus: Ajungi tu acasă , să vezi ce-ți fac !

Eu: Fix în cur mă doare !

Este amuzant, recunosc, dar va fi și m-ai amuzant când o să-l omor .

— Poftim!

— Mulțumesc, o zi frumoasă!

Zic eu luând camera și ieșind din clădire.

════ ⋆★⋆ ════

Sage iese din universitate la trei fix, pare tristă și rahat plânge. Își șterge lacrimile și se îndreaptă spre casă.

Mă uit după ea, până când se oprește lângă un perete,cineva o apucă de mână.

Nu cât exist eu.

Plec după ea, și când fac stânga lângă zid, îl zăresc pe Connor. Sage nu pare să mă fi observat.

— Te rog... lasă-mă în pace!

— Marcus își face griji pentru tine iubito !

— A spus să o lași în pace !

Zic eu și trec pe lângă Sage împingându-l pe Connor.

— Te știu , ești...

OBSESSED Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum