SAGE
Fața îmi arde la felul cum am ajuns să stau. Să văd un bărbat între picioarele mele... fără să mă țină de încheieturi în timp ce încercă să facă sex cu mine este ciudat.
Capul blond spre alb — nici nu știu în ce culoare s-a vopsit — al lui Zender, este aplecat și îi simt limba peste zona mea umedă .
Îmi scapă un scâncet din gâtlej atunci când îi simt dinții pe clitorisul meu . Îl soarbe și îl suge făcându-mă să mă zvârcolesc pe saltea .
— Isuse!
Bâgui eu sugrumat.
Limba lui era peste tot în mine. Fiecare terminație nervoasă zvâcnea în mine. Zender îmi linge prelung sexul introducând un deget în mine .
Strâng tare din pleoape și dau drumul unui geamăt pe o fregvență ușoară. Îi strâng părul între degete și îmi las capul pe spate când limba lui face cercuri în mine .
Este atâta de bine , și totodată atât de nedrept.
Buzele lui se mișcă alene penetrându-mi vaginul fără încetare.
— Mmm... păreai așa dulce Sage... dar nu mi-am imaginat că vei fi chiar așa dulce...
Murmură el peste pielea mea sensibilă privindu-mă cu ochii săi albaștri.
— ... ești așa udă... mă excită să te văd așa îmbujorată ești al naibii de sexy!
Îmi buza și încerc să-mi găsesc cuvintele. Practic n-ar fi trebuit să se întâmple toate astea, dar ... Zander, la naiba el și cuvintele lui sensibile... habar n-am dacă vorbise serios, dar felul cum se uita la mine, îmi spunea multe.
Cred că mă făcea să mă simt frumoasă.
Deschid gura să spun ceva însă o închid înapoi când realizez că habar n-am ce să spun.
— Îți place când fac asta ?
Întreabă el și își trece limba încă o dată peste despicătura mea. Gem din nou iar de data asta reușesc să îngam:
— Oh, doamne , vreau m-ai mult!
— Sunt sigur de asta ! ...
Zice el.
— ...dar încă nu-i momentul!
Îmi suge încă o dată clitorisul până când închid ochii și scot un sunet prelung și puternic , fără să-mi dau seama că mintea mea se încețoșase complet.
Când îmi revin, Zender stă aplecat peste mine și își linge buzele. Îi simt penisul erect între coapsele mele.
Este excitat, iar eu nu știu ce să fac, tocmai ce îmi făcuse un oral grozav. Nu pot să plec așa...pur și simplu.
Telefonul meu sună. Iar eu simt că îngheț pe loc.
— Zender...
Îmi dreg glasul să nu sune tărăgănat.
— ...ai putea te rog să îți scoți capul dintre...um... ști tu ...
El surâde scuturând din cap.
— Dar îmi place nespus de mult să stau aici...este așa umed și moale...
Isuse Hristoase...tipul ăsta este obsedat.
— Da...dar îmi sună telefonul și tocmai de aceea trebuie să...
Zender se întinde după telefonul meu și se uită la ecran . Îmi aruncă o privire cu subânțeles.
CITEȘTI
OBSESSED
RomanceZender Am simțit o atracție pentru Sage din clipa în care s-a izbit de mine și am făcut contact vizual. Era singură și buimatică, ceea ce era puțin amuzant, dar am știut că e specială. Mereu e singură, încercând să ascundă de toți ceva ce nimănui nu...