Douăzeci

993 65 5
                                    

ZANDER

Când deschid ochii Sage doarme lângă mine. Asta îmi stârnește un val de liniște. Am dormit destul de încordat dat fiind că acum nu m-ai poartă cătușele.

Îmi strecor capul sub pătură și îi ating ușor picioarele. Cât de mult îmi doream să fac asta. Să-i simt fie-care picătură de umezeală pe deget, după să-și de-a drumul în gura mea, gândul ăsta pur și simplu mă orbea .

Sage se foiește puțin și când mă pregătesc să-i dau chiloții în jos, palma ei mă oprește.

— Zender...ce încerci să faci?

Surâd și ies cu capul afară, stând de-asupra ei.

— Ce crezi că încerc să fac iubito?

Îmi duc mâna între coapsele ei trecând un deget peste despicătura ei care începea să se umezească.

— Ști doar că ...

Îi tachinez clitorisul iar Sage trage aer în piept.

— ...o să te ling și am să ți-o trag așa bine încât nu vei m-ai avea nevoie de nimeni, doar de mine !

Sage tace pur și simplu, având buzele puțin întredeschise. Mă aplec puțin și o mușc ușor de buză .

— Tot ce-mi doresc acum este să-ți zmulg sunetele orgasmului atunci când limba mea o să fie în tine!

— O Dumnezeule...

Geme ea când îmi aplec capul înapoi între coapsele ei și încep să o ling. Sage își înfige unghiile în părul meu împingându-și sexul și mai mult în gura mea.

— Aș putea să-ți fac asta de fiecare dată...

Murmur eu peste pielea ei înfierbântată.

— ...doar rămâi lângă mine!

Îi sug clitorisul. Sage încerca să-mi vorbească, însă tot ce scoate pe gură, sunt doar gemete de plăcere.Fac mici cerculețe în ea până când își dă capul pe spate și sunetul unui orgasm răsună în cameră.

Îmi ling buzele, după care o sărut. Îmi duc o mână între noi și intru în ea cât de adânc pot, asta face ca Sage să icnească.

Se agață de mine în timp ce o penetrez cât de tare pot bucurandu-mă de moleciunea și gustul pielii ei. Îi i-au un san în gură mișcându-l și sugându-l ușor.

Mă simțeam ca un animal care e gata să-și posede prada.

Un țipăt iese din gura lui Sage când scula mea atinge acel punct culminant dinăuntrul ei.

O adoram...era perfectă, mă înnebunea fiecare sunet al ei .

— Da iubito, îți place asta, nu-i așa?

— Mmm...daaa...o Doamne..da! Zender te rog...

Iubeam și m-ai mult când auzeam numele din gura ei. O penetrez din nou și din nou până când simt că cedez.

— Țipă pentru mine dulcea mea Afrodita.... pentru că, nimeni nu o să poată să ți-o mai tragă...nimeni!

Șoptesc eu la urechea ei, apoi o mușc ușor. Un alt val de umezeală se revarsă pe penisul meu și mă înnebunește.

La fiecare mișcare, fiecare geamăt, realizam că nu-mi doream un singur lucru, să fiu lângă fata asta pentru tot restul vieții mele, să fiu în ea pentru totdeauna.

════ ⋆★⋆ ════

— Ști că nu poți să mă ții aici pentru totdeauna...

Rahat.

— Dar...

Sage mă ia de mână.

— Nu Zander...nu este ok. Mă simt nefericită dacă stau doar aici!

Aș venii cu un contraargument, însă n-am ce să zic, avea dreptate. Nu o puteam ține aici cu forța...dar,puteam să o fac să rămână aici cu mine din pură voință.

— Bine, poți să pleci!

Zic eu.

Sage face ochii mari.

— Pe bune?

— Da, însă nu uita, vreau să te întorci la mine în fiecare seară!

Sage se gândește puțin, apoi dă din cap.

— Bine, așa o să fac, mersi!

Îmi dă o îmbrățișare. Rânjesc pe sub mustață. Se va întoarce mai repede de cât își imaginează.

— În regulă... mă duc să-mi fac o cafea!

Zic eu și mă ridic de pe pat, și o las să-și strângă lucrurile.

Sunt conștient că ce urmează să fac, o să mă doară, și încă rău, dar din fericire sunt obișnuit cu durerea.

Cât timp aștept ca cana să se umple cu cafea fierbinte, mă uit dacă Sage e încă aici.

Este.

E momentul. Îmi vărs lichidul fierbinte pe mână și urlu cât mă ține gura, spărgând și cana de podea.

Și cât ai clipi, Sage vine imediat în bucătărie.

— O Doamne, Zender, ce s-a întâmplat?

— A fost un accident...dar nu-ți face griji,  mă descurc, ar trebui să te duci acasă!

— Dar sângerezi...nu pot să te las așa...

Îmi rețin rânjetul.

Sage.... scumpa și drăguța Sage, ai o inimă prea mare, mă întreb cum de accepți un loc și pentru un golan ca mine?

Sage mă ajută să mă ridic, după care mergem în dormitor.

— Ai vreo trusă de prim ajutor?

Întreabă ea căutând prin sertare.

— Hmm...nu cred, dar cred că are hotelul!

— Mă duc să i-au un bandaj, mă întorc repede!

— Stai!

Zic eu și mă ridic ignorând amorteala care îmi pulsează pe mâna.

— Dă-mi un pupic!

Sage clipește.

— Ce?

Îmi bat obrazul și mă aplec spre ea.

— Chiar aici...am mâna rănită, merit un pupic!

Sage oftează și îmi aruncă o privire ceva de genul,, chiar?" iar eu îmi întorc capul puțin așteptând pupicul.

— Fie!

Da!

Sage îmi dă un pupic pe obraz după care iese pe ușă, iar eu sper că ar face bine să se întoarcă, alt fel, pornesc după ea chiar și cu afurisita asta de mână friptă.

OBSESSED Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum