ZENDER
Aproape că m-am dat de gol. Ce bine că am reușit să ating televizorul înainte ca nenorocita aia de la TV să pronunțe numele lui Asher.
Firește că eu eram în spatele tuturor lucrurilor ălora, am reușit să fac rost de o armă, l-am împușcat în picior când nu se aștepta nimeni, cât despre accident, a fost pur noroc. Acum nimeni nu se mai poate băga între mine și Sage...nimeni.
Este a mea,doar a mea..sunt așa mândru de mine că îmi vine să râd.Trupul ei îmi aparține, o să o posed până când nu voi m-ai putea.
— Scoate-ți pantalonii!
Îi spun eu în timp ce îi mușc lobul urechii. Sage face exact după cum îi spun .
Îi pun mâinile pe solduri și o răsucesc cu fundul la mine. Ardeam de nerăbdare să o penetrez.
Îi lipesc spatele de al meu și îmi trec limba peste umărul ei gol până la gât.
— Ești a mea...
Șoptesc lângă urechea ei .
O penetrez încet până când o simt că se înfioară. Îi sug o părticică din gât în timp ce îi mângâi sfârcul mic și întărit.
— Ști cum mă faci să mă simt, ori de câte ori mă lași să fiu în tine?
Sage geme mai tare când intru și m-ai adânc, în timp ce întreabă:
— Cum te simți?
Surâd puțin.
— Mă simt ca și cum mi-aș fi găsit un loc al meu pe lumea asta! Ești totul pentru mine Sage!
— Știu...
Îngamă și își duce un braț după gâtul meu lasandu-și capul pe spate în timp ce o aplec puțin și încep să o penetrez ca un nebun. Sunetul pelilor noastre zvâcnește în toată camera. Și ador la nebunie chestia asta.
În cele din urmă, Sage are orgasm, la fel și eu, ejaculând din nou în ea.
— Te iubesc...
Zic eu printr-un răsuflu ușor.
— Cred că... și eu te iubesc Zender!
Îmi spune ea și îmi aruncă un zambet micuț. Stăm pe pat cu degetele impleticite.
— Vreau să-mi promiți ceva...
Încep eu.
— Ce?
— Promite-mi că de azi înainte, nimeni nu mai pune mâna pe tine... pentru că dacă o vor face îi voi omorâ!
Sage își mușcă buza.
— Lăsăm de-o parte treaba cu omorul?
Nu .
— Mă rog...ai înțeles tu. Nu suport să știu că ești departe de mine Sage... mă simt singur, ești unica persoană care mă înțelege...am nevoie să-mi fi alaturi!
Sage se apropie de mine, și mă îmbrățișează.
— Îți promit...nu o să te las niciodată simgur Zender, voi fi lângă tine pentru totdeauna!
Îmi abțin rânjetul. Asta era tot ce voiam să aud.
Îi cuprind talia continuând să păstrez un ton trist.
— Chiar vorbești serios?
— Îți spun adevărul, nu o să te părăsesc niciodată! Nu știam că te simți atât de singur...
— Nu mă m-ai simt singur de când te-am întâlnit pe tine!
Sage îmi cuprinde obrajii și mă sărută scurt pe buze. Următoarele cuvinte , pe care le spune mă fac să realizez ceva .
— Te iubesc!
Câștigasem.
~ Sfârșit ~
CITEȘTI
OBSESSED
RomanceZender Am simțit o atracție pentru Sage din clipa în care s-a izbit de mine și am făcut contact vizual. Era singură și buimatică, ceea ce era puțin amuzant, dar am știut că e specială. Mereu e singură, încercând să ascundă de toți ceva ce nimănui nu...