SAGE
— Mersi că m-ai salvat, dar nu trebuia să acționezi în halul ăsta!
Murmur eu.
— Dar iubito...a pus labele pe tine, ce ar fi trebuit să fac?
Să nu-l ameninți sau să-l sugrumi.
Nu răspund din prima.
Nu știu dacă ar trebui să îl întreb dacă este sau nu adevărat, daca Zender are legătură cu moartea lui Connor, cât despre Marcus, el însuși mi-a spus că el la omorât.
O doamne, oare este adevărat? Umblam cu un obsedat nebun și un ucigaș?
— Care-i faza cu Connor, tu ai de-a face cu ...moartea lui?
Reușesc să-mi fac curaj.
Zender se schimbă la față.
— Doar nu o să-l crezi pe nenorocitul ăla iubire? Ști ce am realizat? Ca nu mi-ai dat un sărut!
Îmi cuprinde talia.
Nu cred că îmi arde mie acum de sărutat. Fac un pas înapoi.
— Nu mi-ai răspuns la întrebare, este adevărat?
Brusc sunt luată pe sus și cât ai clipi, fac ochii mari când Zender mă lipește de perete punându-mi picioarele în jurul taliei lui.
— Nu mă ignora iubito...am și eu o întrebare la care nu mi-ai răspuns! ...
Se apleacă puțin spre mine.
— ... ști că te iubesc... și că aș face orice pentru tine scumpo...dar tu iubito? Tu mă iubești? ...
Încerc să par cât de relaxată pot să fiu. Nu-mi plăcea tonul lui...iar căldura respirației lui îmi gâdilă pielea gâtului.
— ...sau poate că ești prea timidă să recunoști asta?
— Nu sunt timidă!
Zic eu încet.
Zender zâmbește cu jumătate de gură.
— Așai, mă iubești...
Gura lui trece ușor peste maxilarul meu.
— ... mă iubești doar pe mine!
Spune el înainte ca să-mi acopere buzele cu ale lui .
Oh doamne....eram terminată.
════ ⋆★⋆ ════
ZENDER
În dimineața următoare, deschid ochii puțin, observând că patul este gol .
Sage.
Sage!?
Deschid ochii repede, iar ea nu e lângă mine. Rahat.
Mă uit prin cameră , nu e nicăieri. Mă ridic și deschid ușa rapid ieșind din cameră, Sage țipă când iese din bucătărie și dă ochii de mine.
Isuse, slavă ție, nu a plecat nicăieri.
— O Doamne ce m-ai speriat!
Zice ea și răsuflă adânc.
Vin spre ea și o îmbrățișez. Mă îmbrățișează și ea .
— Zender?
— Sunt bine!
O asigur eu și îi sărut fruntea.
Sage poartă uniforma universității și arată trăsnet în ea. Ieri, s-ar fi putut ca să îmi pierd puțin controlul... și am ajuns să fac sex cu ea, dar doar eu știu cum am reușit să o fac să uite de lucrurile macabre pe care i le-am făcut nenorocitului de Connor.
— Trebuie să plec la universitate!
— Pleci? Dar cum rămâne cu...
— Zender, tu nu înveți la universitate!
Uram când trebuia să plece. Nu că aș fi fost un obsedat sau ceva de genul, doar că, nu suport să știu că Sage e departe de mine.
— Și ce, n-ai nevoie de ea!
— Ba am nevoie, și o să întârzii dacă nu plec acum!
— Stai!
Zic eu și o apuc de mână.
— Dă-mi un sărut înainte să pleci!
— Aș vrea, dar dacă o fac, s-ar putea să mă trezesc din nou în așternuturi!
Rânjesc.
— Ei hai, știu că ți-ar plăcea!
Sage scutură din cap și își dă ochii peste cap amuzată.
— Mă întorc peste cinci ore!
Cinci ore!? Dar e un chin!
— Voi venii după tine!
Zic eu și îi cuprind talia.
— E-n regulă... mă descurc! Să fi cumite bine?
— Bine!
Sage îmi aruncă unul dintre cele mai frumos și cele mai drăguț zambet, care mă face să mă îndrăgostesc și m-ai mult de ea.
— Bun băiat!
Îmi ciufulește părul care ar trebui să fie din nou vopsit , pentru că, deja încep să se vadă firele mele naturale de păr , adică brunete.
Nu-mi păsa că îmi vorbește ca la un câine, Sage îmi dădea afecțiune și asta îmi era de ajuns.
— O să-mi fie dor de tine!
— Ne vedem după cinci ore!
Îmi dă un pupic pe obraz după pleacă.
Oftez și mă întorc în cameră, începând să mă m-ai uit prin lucrurile ei. Găsesc o pereche de chiloți și îi miros puțin.
Habar n-am ce o să se întâmple mai departe, însă un lucru știu sigur, dacă vreau să fiu împreună cu Sage, în continuare, va trebui să scap de dușmanii care vor să distrugă asta.
Nu că aș fi periculos — bine, sunt — dar și precaut. Iar cel care urmează să fie eliminat, este nenorocitul de Asher. Știe prea multe.. și a văzut suficient cât să mă trimită din nou după gratii. Tocmai de aceea mă gândesc la o metodă cum să-i închid gura definitiv.
Bineânțeles că, Sage nu trebuie să știe nimic, îl pot elimina pe Asher fără măcar să ridic un deget, aș putea să fac să pară totul un accidet. Dar nu acum, momentan încă mă gândesc la o metodă cât mai ușoară și mai dureroasă.
Și asta o să fie valabil și pentru viitor, căci dacă aflu că cineva încercă să mă despartă de Sage, voi găsii soluții nenumărate pentru a împiedica asta.
Mă întind pe patul lui Sage, adică al nostru — pentru că, orice e al ei, este și al meu, iar orice e al meu e și al ei — încerc să adorm cinci ore, sperând ca când voi deschide ochii ea să fie lângă mine.
CITEȘTI
OBSESSED
RomantizmZender Am simțit o atracție pentru Sage din clipa în care s-a izbit de mine și am făcut contact vizual. Era singură și buimatică, ceea ce era puțin amuzant, dar am știut că e specială. Mereu e singură, încercând să ascundă de toți ceva ce nimănui nu...