ZENDER
Am urmărit-o pe sora lui Marcus până când a ajuns acasă . Firește, nu am interacționat cu ea prea mult, se observă că fata aia nu vrea să vorbească cu străinii, dar o dată ce mă cunoaște pe mine, pun pariu că o să fie dornică de m-ai mult .
O urmăresc de la geam cum stă în camera ei și își face patul . Este super drăguță în fusta aia, și doar când mă gândesc că nenorocii ăia au pus labele pe ea îmi vine să îi omor .
Și poate că chiar asta am să și fac .
N-am să mint, mi-ar fi plăcut să-i știu numele, dar aveam o idee care s-ar putea să rezolve problema asta.
Aveam de gând să-i aflu numărul de telefon. După partida asta de poker câștigasem binișor, dacă o țin tot așa, mă fac miliardar .
Mă holbez la ea fără să-mi i-au ochii de la trupul ei îmbrăcat în haine drăguțe. N-am crezut niciodată că o să-mi placă astfel de tipe .
Îl văd pe frate-su intrând în casă , dar este prea beat ca să se uite în direcția mea .Intră în casă și după își face apariția în camera blondei .
Nu prea înțeleg ce-i spune, dar judecând după cum o apucase de braț aș zice că-i ceva rău .
O lovește după care îi aruncă cămașa în față . Și așa , Marcus ajunge pe lista mea de oameni care trebuie omorâți .
Nu-mi păsa de consecințe . De fapt, nu-mi păsa de nimic .
Cât timp am fost în pușcărie nimănui nu ia păsat... mereu am fost văzut ca un tip fără sentimente, un monstru, ce trebuia oprit. Nici măcar tatăl meu nu m-a iubit cu adevărat, un bețiv nesătul de bani căsătorit cu o scorpie . Viața mea fusese distrusă.
Tipa își strânge lucrurile de jos după care pleacă din cameră .
Nu știu pe cât timp o să fie plecată, dar am nevoie să-i aflu numărul. Deschid fereastra și sar înăuntru.
Un miros dulce îmi inundă nările. Cred că ăsta e parfumul ei , și oficial îl ador.
Are o cameră drăguță, dar nu am timp să o admir prea mult, am nevoie de telefonul ei . Caut pe biroul ei, apoi în sertare , găsesc o poză cu ea când era mai mică .
Mă uit în jur și bag fotografia în buzunarul pantalonilor. Nu-i ciudat, pur și simplu vreau să o am .
Cotrobăi prin geanta ei și sunt mândru când dau de telefonul ei . Nu are parolă , ceea ce îmi ușurează munca . Intru în contacte și îmi formez numărul . Las câteva clipe să sune apoi îl închid . Mă uit prin mesajele ei, vorbește cu una pe nume Savannah , și aparent blondina purta numele de Sage — frumos nume apropo — mă uit și în alte conversații și nu văd băieți , asta-i oare cum avsntajos pentru mine .
Când aud pași, mă îndrept spre fereastră, cu telefonul ei în mână . Rahat . Aproape că uitasem , îi las telefonul pe birou, după s-ar înapoi afară închizând fereastra la loc . Mă lovesc la braț, dar puțin îmi pasă, obținusem numărul ei așa că rânjind îi trec numărul în contracte după care plec să-mi caut un loc în care să dorm .
Hotelurile au camere bune, dar nu-s suficient de tâmpit cât să îmi dau banii aiurea , sau totuși , aș putea găsi un adăpost .
Mă uit pe fereastră din nou .
Sage cască apoi se întinde . Se ridică de la birou și pleacă spre șifonier . O da, urmează să văd ceva interesant .
O urmăresc cum își scoate hanoracul, și în ciuda faptului că are sânii extrem de frumoși și bine aranjați în sutien, remarc vânătăi pe trupul ei .
CITEȘTI
OBSESSED
RomanceZender Am simțit o atracție pentru Sage din clipa în care s-a izbit de mine și am făcut contact vizual. Era singură și buimatică, ceea ce era puțin amuzant, dar am știut că e specială. Mereu e singură, încercând să ascundă de toți ceva ce nimănui nu...