Șapte

1K 77 8
                                    

ZENDER

Îl omor .

Îl omor pe el și pe amicul lui. Doi imbecili care trebuie omorâți. Și abia aștept să o fac.

În regulă, să vedem lista oamenilor care trebuie anihilați .

Unu, Melissa. Pentru că din cauza ei am ajuns la pușcărie ...nenorocita și târfa naibii ... în curând își va simții pedeapsa.

Doi, Connor. Sau mai bine zis căcănarul cu scula mică . Pe el îl voi omorâ cu ce-a m-ai mare satisfacție posibilă . Poate îi tai labele pentru că a pipăindo pe Sage .

Trei, Marcus . Nu cred că ar trebui să m-ai dau explicații de ce ar trebui să-l omor .

Habar n-am de ce, însă, ori de câte ori mă uit la Sage, începe să-mi placă și mai mult să o urmăresc . Plus că este și amuzant.

Când își dă căștile jos de pe cap, se așează la birou și începe să-și facă temele, jocul de poker începe într-o oră, dar mă voi întoarce.

Și aici mă gândesc dacă ar trebui să caut o altă metodă de a o urmării ca să știu ce face, dar tot o dată să nu fiu prezent, lângă ea.

Mă m-ai gândesc la ideea asta.

Sage scrie ceva în caietul ei stand cu căștile în urechi. Asta este bine, nu aude nimic ce se se întâmplă în casă.

Surâd puțin și mă îndepărtez de fereastra ei , plecând înspre ușă. O deschid încet după care intru.

Mă uit în jur și găsesc un bol de supă lăsat pe masă.

Ce noroc ,se pare că i-au cina .

Îl încălzesc la microunde puțin după care încep să mănânc luând o lingură și plecând să m-ai explorez casa lui Sage .

Mă simțeam fantastic, sentimentul de a fi înăuntrul — nu doar în camera ei — casei ei , este cu totul altceva .

Mă uit prin baie găsind periuța ei de dinți și câteva măști pentru față . Speram să găsesc vreun sutien de-al ei s-au poate cine știe ? Poate bikini.

Mă întreb dacă Sage poartă bikinii ?

Asta ar fi chiar sexy, dar și excitant . I-au o gură din supă, — cred eu — că e făcută de Sage .

Ies din baie și mă îndrept spre camera ei , dar sunt nevoit să mă ascund în camera de lângă, pentru că ușa se deschide . Trag cu ochiul și o văd pe Sage plecând la baie .

Intră înăuntru și închide ușa .

Rahat.

De fapt, nu, este o oportunitate de ai mai căuta prin lucruri. Dar oricum, mi-aș fi dorit să îi văd trupul gol m-ai mult decât orice , dar încă nu mă grăbesc, știam deja ce să fac ca să rezolv această problemă .

Plec în camera ei și afișând un rânjet, deschid primul sertar uitandu-mă ce are.

Găsesc o perie de păr, după un aparat de fotografiat. Îl i-au și îl pornesc . Dar înainte să mă uit la pozele ei, arunc o privire la caietele ei lăsate haotic pe masă .

Cu pastă verde scrie: Rezumat. Dar doar atât . În manualul ei este subliniat tema : o persoană model din viața mea .

Cred că se blocase puțin, sau poate că nu are despre ce sau cine să scrie .

Îmi îndrept atenția spre aparat și încep să mă uit la poze cu ea . Este mai mică aici, și pare fericită îmbrățișează o femeie blondă care zâmbește până la urechi.

OBSESSED Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum