Patru

1.3K 94 15
                                    

SAGE

Alarma mea sună la șase jumătate dimineața. Somnoroasă mârâi și îmi caut telefonul cu mâna .

Opresc alarma și mă ridic din pat întinzându-mă puțin . Îmi iau telefonul și mă uit la conversațiile cu anonimul de seara trecută. Habar n-avem cine e, dar aparent el mă cunoștea pe mine. Tot ce speram era ca, acest om să nu fie Connor sau Acher.

Mă pregătesc pentru universitate, îmbrăcând niște colanți de mătase și o fustă tip ghiocel . Caut prin hainele mele ceva care să-mi acopere vânătăile . Aveam una destul de urâtă pe braț, Marcus mă lovise destul de rău data trecută .

Într-un final, îmbrac un hanorac, - da am multe hanorace - simplu negru. Îmi prind câteva șuvițe de păr la spate și restul îl las pe spate.

Ies din cameră și mă apuc să fac ceva de mâncare. Era destul de dificil, Marcus avea un loc de muncă, dar de cum primea banii se ducea și îi cheltuia pe toți pe băutură .

Știu că când se v-a trezi, o să-i fie foame, așa că îi fac o supă. Eu beau doar un ceai, iar cât se prepară supa, plec în camera mea pentru a-mi lua telefonul.

Închid fereastra , deși habar n-am când am deschis-o, totuși trebuie de văzut mânerul, se deschide foarte ușor și n-aș vrea ca vreun străin să-mi intre în cameră.

Plec înapoi în bucătărie observând un mesaj de la același om necunoscut .

Necunoscut : Bună dimineața, văd că te-ai trezit c-am devreme !

Biiineee... omul ăsta este ciudat, de unde știe el când m-am trezit ? Sau m-ai bine zis : de unde știe că sunt trează ?

Eu : De unde știai că sunt trează ?

Necunoscut : N-ai zis tu că sunt clar văzător ?

Eu : Este cudat...

Necunoscut : Este atâta timp cât vrei tu să fie ! Apropo, aș putea să văd cu ce ești îmbrăcată acum? Pun pariu că ești foarte drăguță !

Mă holbez la mesajul respectiv cu inima bubuind. Încep să-mi fac griji legat de intențiile acestui om.

Eu : Nu cred că pot să îți arăt !

Necunoscut : Ești timidă ?

Eu : Nu, dar de ce ai vrea să vezi cum sunt îmbrăcată ?

Necunoscut : Pentru că știu că ai arăta drăguț în orice !

Uau...asta m-a luat prin surprindere .

Eu : Crezi că sunt drăguță ?

Necunoscut : Absolut !

Nu știu dacă era sincer, dar nici un tip nu-mi spusese că sunt drăguță - Connor și Acher nu se pun , tipii ăia mă hărțuiesc de prea mult timp, i-ar Connor, el e cel m-ai îngrozitor dintre toți .

Eu : Poate altă dată , mă c-am grăbesc la universitate !

Necunoscut : La ce universitate studiezi ?

Eu : Stanford !

Necunoscut : Impresionat !

Eu : Mersi ! Dar trebuie să plec !

Necunoscut: În regulă, ne mai vedem Sage !

Nu răspund însă mă holbez la mesaj . Ce vrea să spună cu : m-ai vedem ?

Îmi las telefonul deoparte și îmi termin ceaiul pe jumătate răcit. Opresc aragazul și ies din casă îndreptându-mă spre universitate.

════ ⋆★⋆ ════

OBSESSED Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum