(Arkadaşlar umarım hikayemi beyenirsiniz. bu güne kadar izlediğim gördüğüm duyduğum şeylerden kendi hayal gücümüde katarak yazdığım bir kitap , şimdiden iyi okumalar)
( Bir ay önce)
Namazımı kıldıktan sonra seccademi katlayıp masanın üstüne bıraktım, çok şükür bir gün daha görmüş yaşamıştık.
Akşam olmuş karanlık çökmüştü, güneşin yerini ay almıştı, ama sokakları aydınlatmaya yetiyordu. Havalar sıcak olduğu için sokakalarda oynayan çocukların sesi odamın penceresinden içeri geliyordu.Cama yaklaşıp dışarıya göz attım, gündüzler gibi akşamlarda çok güzeldi. İnsanın gün boyu yorgunluğunu almakla görevlendirilen akşam huzur ferah kokuyordu.
Balkonlarında oturup çay içen insanlar, evimizin yakınında olan parkta toplanıp muhabbet eden gençler, sokakta bir orada bir burada oynayan çocuklar..Yatağımın üstünde duran telefonumu alıp biraz YouTube de dolanmak için çalışma masama ilerleyip oturdum. Videolar arasında geçerken bir tane dikkatimi çekti .
Merak ettim ve açıp izlemeye başladım. Bir bayan kardeşim başında örtü altında ise dar paça bir pantolon giyerek gece kulübüne gitmişti. Videonun altınada -arkadaşlarla eylenmeye geldik- yazısını paylaşmıştı.Bu dinen doğru değildi, erkeklerin arasına yada karışık bir topluma çıkması günahtı. Kur'an da geçen, Allah'ın bizim için gönderdiği, bizim cehennem ateşinden korunmak için bizi uyardığı birden çok ayetide vardı.
Ahzap Suresi 59. Ayet: Ey Peygamber! Hanımlarına, kızlarına ve mü'minlerin hanımlarına söyle evlerinden dışarı çıktıkları zaman dış örtülerini üzerlerine alsınlar. Bu, onların iffetli kadınlar olarak tanınmaları ve kötü insanlar tarafından sözlü veya fiilî tacize uğrayıp incitilmemeleri açısından en uygun yoldur.
Ama bazı insanlarımız bunu göz önünde bulundurmuyordu Allah'ın emrine karşı geliyor var olanı inkâr ediyorlardı, yazık o insanlara halbuki onların sonları çok fena olacaktı .
Videoya bir sürü yorum yapılmıştı, bazıları bunun yanlış olduğunu bazılarında yanlış değilde çok abartıklarını söylüyordu.Bir sürü yorum vardı, bazılarında artık kadının attığı videoya yorum yapmayı bırakmış, din çelişkisine düşmüşlerdi. Hatta iki kişi kavgaya tutuşmuşlardı, karşı taraf dinimize hafife almış başımızda taşıdığımız ayete hakaret etmişti ve bir sürü yorum daha, bende başıma nasıl belalar açacağını düşünmeden yorumlara cevap vermiştim dinimizi ve ayetlerimizi savunan din kardeşime cevap verdim..
( Siz kendi üzerinize düşen görevi yapıp arkadaşı uyardınız, artık geri kalan onun taktiri Dine cahil kalan bir insanı Dine getiremezsiniz)
Sinirlenmiştim resmen hakaret edilmişti bize ayet ve hadislerle konuşuyorduk ama onlar bizim çok abartığımızı öne savuruyorlardı.
Ne kötü bir şeydi Allah'a, Peygamberine, ayetlerine inamamak Allah bu tür insanları islah etsin hidayete erdirsin İnşallah, kimsenin doğru olan yolda şaşmasına izin vermesin .Ben telefonu bırakıp ayağa kalktığımda yengem aşağıda beni çağırıyordu
" Rabia hadi gel çay hazır "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(İMTİHAN, SERİSİ) İmanımın Yarısı
Teen FictionRabia, inancına ve değerlerine sıkı sıkıya bağlı, güçlü bir kadındır. Dış dünyanın baskılarına rağmen, kendi yolunda kararlılıkla yürümeye devam eder. Ancak bu yolda, inancını savunduğu bir tartışma sonucunda kendini mahkemede bulur. Davayı açan Pel...