!YAZIM HATALARI İÇİN KUSURA BAKMAYIN!
Kalbimin sesini bir benmi duyuyorum diye etrafıma baktım, ama galiba sadece ben duyuyordum çünkü herkes kendi halinde bir koşuşturmaya girmişlerdi. Annemlere biraz daha yardım ettikten sonra Demet tarafından odama götürülmüştüm. Herkes burdaydı amcam, yengem, Mücahit, Denizli'de oturan teyzem ve kızları.
Nedenmi çünkü birazdan beni istemeye geleceklerdi.
Ömerle konuşmamızdan iki gün geçtikten sonra abim Ömer'in babası tarafından arandı, ve hayırlı bir iş için gelmek istediğini söyledi.
Önce algılayamamıştım.
Ömer haberleri var derken doğru olduğunu düşünmemiştim.Abim bana sorduğunda uzatmanın anlamı yoktu. Ben Ömer'i seviyordum, herşeyden çok seviyordum. Sen nasıl istersen öyle olsun abi dedim.
Ve bugüne geldik, demekki abimde istiyormuş.
Ömer'in benim için aldığı kıyafeti Demet kılıfından çıkarttı, kendinden uzaklaştırarak elbiseyi süzdü."Rabia enişte zevkli biriymiş, baksana şuna"
Elbisye baktığımda gerçekten harika görünüyordu gök mavisi bir elbiseydi.
Kol ve göğüs kısmı dantelle çevrilmişti, işlemeli dantel belin hemen bitimine geliyordu, etek kısmı hafif kabarık düz bir tülle aşağı iniyordu. Çok...çok güzeldi."Evet çok güzel"
"Hadi, kalk giyin misafirler gelmeden" başımı sallayarak elinden elbiseyi aldım, banyoya geçerek elbiseyi giydim. Tam olmuştu, sanki bana tutulup dikilmiş gibiydi.
Banyodan çıkarak odama gittiğimde kuzenlerimde burdaydı.Sevda ve Eda. Sevda büyük kuzenim ve Eda da ondan küçük olan kuzenimdi, birde abileri vardı ama şu an yurt dışındaydı.
"Ayy çok güzel olmuşsun Rabia" diyen Eda ya tebessüm ettim.
"Teşekkür ederim canım"
"Tebrik ederim canım umarım hep mutlu olusun" diyen Sevda ablaya sarıldım..
"Sağol abla iyiki geldiniz"
"Tabi kızım ne sandın Allah'tan geçen hafta abimin yanından geldik" diyen Eda yı Sevda abla cevapladı.
"Haklısın yoksa kaçırırdık"
Sevda abla hep böyleydi soğuk ve mesafeli ama özünde iyi biriydi.
Oda az şey yaşamamıştı. İnsanlara karşı olan güvenini kaybetti eskisi gibi gülen sevda yoktu.Bazı insanlar sevdiğine kavuşmak için kilometrelerce yol kat eder, bazı insanlarda onlardan kaçmak için.
İnsanı düşündüren, her anını her dakikanı, her saniyeni onunla paylaşmak istediğin, onu gördüğünde kalbinim nasıl attığını hesplayamadığın kişiden kaçardı..Sevda abla o talihsiz kişilerdendi.
Sonunda hazırlığım bittiğinde aynadan kendime baktım. Harika olmuştum.
"Rabia çok güzel oldun" diyen Demet'e baktım.
"Evet gerçekten öyle enişte sana bir daha vurulacak" Eda nın söyledikleri ile yanaklarım kızardı.
"Hadi kızlar geldiler" diyerek odanın kapısını açtı Melek yengem, beni gördüğünde önce duraksadı ama sonra yanıma geldi. Onun arkasından Elif ve Merve yengemde gelmişlerdi.
"Kuzum sen harika olmuşsun"
"Teşekkür ederim yenge" dedim başımı eğerek. Bugün çok güzel kelimesi duyduğum için utanmaya başladım.
Melek yemgem çenemden tutarak başımı kaldırdı."Eğme meleğim yüzünü. Bugün senin için güzel bir gün, her bir saniyesini aklına kazır gibi herşeye bak çünkü bu günler çok değerli Rabia tamamı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
(İMTİHAN, SERİSİ) İmanımın Yarısı
Ficțiune adolescențiRabia, inancına ve değerlerine sıkı sıkıya bağlı, güçlü bir kadındır. Dış dünyanın baskılarına rağmen, kendi yolunda kararlılıkla yürümeye devam eder. Ancak bu yolda, inancını savunduğu bir tartışma sonucunda kendini mahkemede bulur. Davayı açan Pel...