" Ceyhun."
Gözlerimi açmazsam susar.
"Ceyhuun."
Yok gider o şimdi.
"Çocuk, gözlerin kırpışıyor. Uyanıksın."
Kaşlarımı atıp gözlerimi açtım. Hep dikkat ederdim bunu yapmamaya ama bir türlü beceremezdim. Uyuyor taklidi yapamıyordum. Bu kadar mı formdan düştüm ben ya...
" Ne var ya sabah sabah", diyip yatakta diğer tarafa dönmeye çalıştım.
Ama bunu yapamadan kolları beni durdurdu. Kendine çevirip onun üstüne yatmamı sağladı. Kafam göğsünde, bedenim onun üstünde yatıyorduk.
" Burası daha güzelmiş" , dedim ve beni çektiği yere iyice kurtuldum.
Elleri belimde tüy gibi gezinirken :
"Buraya seni tekrar uyuman için yatırmadım, kalk çocuk."
Ellerimi alttan ona sımsıkı doladım.
"Hadi kaldır da görelim."
Sesli bir şekilde güldüğünü duydum. Bu anı kaçırmamak için kafamı kaldırıp ona baktım. Şerefsiz, çok tatlıydı.
Beni kandırıp yerimden kaldırmasın diye tekrar kafamı göğsüne koydum. Kalbinin atışları çok güzel duyuluyordu. Hiç hızlı değildi. Ne yani? Benim yanımda heyecanlanmıyor muydu yoksa?
Kaşlarımı çatıp bir sinirle yüzüne baktım. Ona öyle baktığımı görünce o da bir durdu.
Elini kaşıma getirip düzeltmeye çalıştı.
"Ne oldu da kaşların çatıldı yine bebek?"
Bebek? Bebek dedi bana. Bana dedi.
Bu kelimenin verdiği mutluluk ile yüzüm gevşedi. Yattığım yerden kalktım ve üzerine oturur duruma geldim.
"Bana bebek dedin."
" Evet dedin, aynı bebek gibisin."
"Ama kimin bebeği?"
"Bilmem."
" Bilmem mi? Mustafa sen öküz müsün ya? Salak. Bilmezmişmiş."
Cümlemin sonuna doğru hareketlenip kalkmaya çalıştım ama hem beni tutan elleri hemde arkadan beni sıkıştıran bacakları buna engel olmuştu.
"ya bırak, zaten kalkmamı istemiyor muydun? Öküz."
"Bebeğim, yapma ama. İkimiz de biliyoruz ki sen benim bebeğimsin. Başka da kimsenin olamazsın."
Yüzüne bakıp güldüm.
" Yaa gerçekten mi Mustafaa?"
"Hı hı, gerçekten."
"Bana hep bebeğim der misin peki?"
"Hep derim bebeğim. Hemde hep."
Mutluluktan ne yapacağımı şaşırıp üzerine atıldım ve dudaklarına bir sürü öpücük kondurdum. Böyle yaptığımdan dolayı hızıma yetişemiyordu ve sadece gülmek ile yetiniyordu.
Yattığı yerden doğruldu ve elini enseme attı. Gülerek bana bakmaya devam edip kendini bana yaklaştırdı. Dudaklarıma kapanıp öpmeye başlamasıyla ellerimi onun boynuna dolayıp daha çok yanaştım. Kendimi ona daha çok bastırıp, daha fazla emmek istiyordum dudaklarını. Sanki hepsini içime çekmek ister gibi.
Dudaklarını benden ayırıp gözlerime yaklaştı ve ben gözümü kapattığımda iki gözümden de öptü. Bu yaptığı ile içim titremişti resmen. Öküzdü. Ama romantik bir öküz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Abisi [b×b]
Novela JuvenilSevdicek : Lan çocuk, defol başımdan. Çocuk : Çocuk lafını yersin ama. Sevdicek : Dayağımı yemeden uza. Çocuk :Uzatsana sıkıyorsa. Sevdicek :Sıkmaz ama ben senin bir yerini sıkacağım. Çocuk :Yakalarsan hayatım, muah. Sevdicek: Bak hala...