11

5.3K 271 98
                                    

Ceyhun'dan:

-Ya oğlum gelmem ben oraya anlasana beni!

- Saçmalama Ceyhun ya, Mustafa yok ki evde.

Turgut'un zorlamalarıyla şuan Mustafa'nın evine gidiyorduk. Sözde Mustafa evde değildi. Ahmet abiyle oturacaktık. Benim de nedense buna inanasım gelmişti.

Evinin kapısına vardığımızda neredeyse ayaklarım içeri girmemi engellemişti.

Turgut benim durduğumu görünce arkamdan ittirdi.

- Lan Ceyhun sen salak mısın? Geri dön birde istiyorsan.

Güzel bir fikirdi.

Ellerinden kurtulup geldiğimiz yoldan yürümeye başladım. Turgut hemen arkamdan koşup bana yetişti.

-Lan oğlum şaka yaptım. Yürü şuraya. Ahmet abiyi bekletip durma aa.

En sonunda bende oflayıp eve geri döndüm.

Turgut kapıyı çaldığında açan Ahmet abiydi. Beni görünce yüzü güldü.

- Lan, sen yaşıyor musun?

Turgut 'a döndüğünde onun neredeyse yüzüne bakmadan gözlerini kaçırdı.

Heh yani sizde kavga edin tam olsun.

Turgut içeriye girdiğinde ben hala kapıdaydım. Ahmet abi bana döndü, baştan aşağıya bir süzdü.

- Merak etme Ceyhun, içeride değil. Sana yalan söylemedim.

- Abi estağfurullah, ben oyle bir temiz hava almak için bekledim.

Daha fazla kapıda bekletmeden içeriye girdim. Evi de kendisi gibi güzel kokuyordu. Her yeri onun kokusu sarmıştı.

İçeriye geçip oturduk. Sözde burada bir şeyler konuşacaklardı. Beni bu yüzden yanında sürüklemişti Turgut. Ama ne konuşacakları hakkında bir fikrim yoktu. Çok önemli diyip duruyordu sadece.

- Ceyhun?

Ahmet abinin sesiyle ona döndüm.

-Efendim abi?

-Lan oğlum yeni gelin gibi neden oturuyorsun? Mabadını dörtte biri anca değiyor koltuğa.

Gerçekten öyle mi oturuyordum ya?

Daha cok garip görünmemek için biraz daha geriye gidip yayılmaya çalıştım.

- Niye böylesin Ceyhun sen? Rahat olsana oğlum.

- Abi benden nasıl rahat olmamı bekliyorsun? Ne yapabilirim yani ben? Burda diken üstünde oturup duruyorum. Ne konuşacaksınız da beni de çağırdınız? Bilmiyor musunuz Mustafa ile küs olduğumu? Çok mu gerekliydi onun evinde toplanmamız?

Tamam çok konuşmuştum. Ama olayları bilmeden herkesin bir yorumda bulunmasına aşırı geriliyordum.

Ahmet abi kafasını sallayarak yere eğdi başını. Üstüne gitmek gibi mi olmuştu bu? Ahmet abinin ne günahı vardı sanki?

- Abi, özür dilerim ya. Şey, ben bir anda öyle söyledim her şeyi ama alınma yani. Gerginim bu ara o yüzden.

- Olsun Ceyhun. Önemli değil. Anlıyorum ben seni. Gergin olabilirsin çok normal. Mustafa ile aranızdaki şeyi bilmiyorum. Ne hakkında tartıştınız ne oldu ondan bahsetmedi Mustafa. Ama senin ona karşı olan hassasiyetinin farkındayım.

Mahalle Abisi [b×b] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin