Arkamdan Okan'a koşmaya çalışan bedeni tuttum.
"Siktir git lan burdan pezevenk! Mustafa kim lan bu?!"
Arada onu bırakmam için koluma vuruyordu ama Okan'a yetişemiyordu.
Omuzlarından tutup Mesut'u geri savurdum.
"Mesut sakin sakin dur. Git mutfağa konuşulacak bir şey var."
"Mustafa çekil ben bunu sik-"
"Lan bir git. Bak Ceyhun yok hıncımı senden çıkarmayayım. Uzaklaş şuradan hadi abicim hadi. Turgut git sende Mesut ile"
Turgut bir yandan meraklı bir yandan Mesut ile gideceği için korku dolu bakışlar atarken yüzüme baktı. Yüzümde nasıl bir ifade vardı bilemiyorum ama Turgut, Mesut'un kolundan hafifçe tutup mutfağa yönlendirdi.
Onlar içeriye geçip kapıyı kapattıklarında tekrardan Okan'a döndüm. İçeriye geçmesi için çekildim ve o da hemen içeriye girdi. Kapıyı kapattığımda arkasından bende odaya geçtim ve Okan'a yetiştim. Omzundan tutup bana dönmesini sağladım. Bana döndüğünde yüzüne sağlam bir yumruk attım. Çok sendelemesine izin vermeden yakalarından tutup kendime çektim.
"Sen ne hakla Ceyhun'u döversin lan!" dediğimde yakasını sallayarak konuşuyordum.
"Sen ne zannediyorsun lan kendini?!" dediğimde bir kere daha vurmuştum. İçimdeki ateş hiç sönmüyormuş gibiydi. Vurdukça daha da harlanıyordu sanki.
O ise hiçbir şey yapmayıp ona vurmama izin veriyordu.
"Konuş lan nasıl vurabildin, konuş!" diye yüzüne bağırdığımda beni suskunluğu ile karşılıyordu. Daha fazla kendimi sinir etmemek için geriye doğru ittirdim onu.
Parmağımı tehdit edercesine kaldırıp yüzüne getirdim.
"Bana ne yaparsan yap, nasıl vurursan vur. Ama... Ama ola ki Ceyhun'a birdaha vurursan... Seni sakat bırakırım Okan"
Okan kendini hemen sağındaki koltuğa atıp oturdu. Ellerini önünde birleştirdi ve bana döndü.
"Ceyhun nerede?"
"bilmiyorum Okan, Ceyhun nerede. BİLMİYORUM. Nerede bu çocuk, nerede olabilir. Yanıma gelecekti ama yok. NEREDE?!"
Kafayı yiyecek gibiydim. Benim yanıma gelecekti. Ama şuan yoktu. En yakın arkadaşı Turgut bile bilmiyordu. Neredeydi bu çocuk? Kiminleydi?
Arkamdan gelen iki beden ile onlara döndüm. Turgut 'a :
" Ceyhunu nerede bıraktın en son? "
" Abi en son ayrıldık, benim eve gelmedi. Bende sana gelir dedim ama yok."
"Nereden gitti, nasıl gitti? Yanında biri var mıydı konuşsana Turgut!"
"Abi yoktu kimse ayrıldık gitti işte bilmiyorum. Nerede olabilir bilmiyorum aklım almıyor"
Arkamda oturan Okan da ayağa kalkmıştı. O da endişeli gözüküyordu. Ama yemişim endişesini!
Koltuğa kendimi atıp sakince düşünemeye çalıştım ama beynim durmuş gibiydi.
Omzumda hissettiğim el ile Mesut'a döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahalle Abisi [b×b]
Novela JuvenilSevdicek : Lan çocuk, defol başımdan. Çocuk : Çocuk lafını yersin ama. Sevdicek : Dayağımı yemeden uza. Çocuk :Uzatsana sıkıyorsa. Sevdicek :Sıkmaz ama ben senin bir yerini sıkacağım. Çocuk :Yakalarsan hayatım, muah. Sevdicek: Bak hala...