Merhaba.
Gerçekten hikayeme verilen oylar beni çok mutlu etti, çok teşekkür ediyorum çok sağolun, ayrıca hikayeyi beğenen bir kaç kişi olması beni ne kadar mutlu etti anlatamam.
Keyifli okumalar 💞
Yazardan;
Deltanın bedeninin altında kımıldayamıyordu Jeongguk. Deltanın elleri hala elbisenin açık bıraktığı baldırlarında geziyordu. Omega Taehyung'un dokunuşundan kaçmak için bacaklarını geriye çekiyordu ama hareketleri kısıtlı olduğundan bir işe yaramıyordu.
"Majesteleri, lütfen bırakın beni. İstemiyorum dokunmayın." Dedi. Sinirleniyordu ama kendimi tutmam lazım diye düşünüyordu. Çünkü Taehyung sarhoştu ve ne yapacağını kestiremiyordu. Her şeyi yapabilirdi, ayık halini dahi doğru dürüst tanımıyordu omega.
"İstemediğini söyleme bana, tüm gece boyunca heyecandan titredin kollarımda."
"Onunla bu aynı şey değil! Bırakın şimdi!" Evet, sakinliği buraya kadardı. Jeongguk Kollarına yumruklarını geçiriyordu ama etkilendiği söylenemezdi. Birden omeganın narin, ince bileklerini tuttu ve başının üzerinde sabitledi. Panik olmuştu Jeongguk birden, istemediği hâlde onu mühürleyecek miydi Taehyung sahiden?
"Bana bu şekilde bağıramazsın! Karşında her şeyden önce bir delta var senin!" Bacaklarını, kollarını hareket ettirmeye çalışıyordu ama olmuyordu. Sıcak nefesleri omeganın beyaz güzel kokulu boynuna yaklaşınca korku bedenini sardı ve Jeongguk titremeye başladı.
"Lütfen yapmayın!"
"Ben senin kocanım artık, istediğimi yaparım."
Başını boynuna gömdü delta, omeganın güzel kokusuyla mest olmuştu. Hareketleri yavaşladı ve tamamen durdu sonra. Omeganın bileklerini tutan elleri gevşedi ve hareketsiz bir şekilde üzerinde uzanmaya başladı. Sızmıştı, geldiğinden beri beni istemediğini söyleyip duran bu adamın elbette bu yaptıklarında ciddi olduğunu düşünmüyordu omega. Sarhoş olduğu için böyle davrandığına inanıyordu.
Üstündeki koca bedeni iteklemeye başladı. Biraz uğraştan sonra ancak yatağın yanına atabilmişti. Kendisi yataktan kalktığı gibi banyoya koştu ve sinir boşalması yaşadığı için ağlamaya başladı. Birden Taehyung ona istemediği şeyler yapacak diye korkmuştu. Aynanın önüne geldi ve yüzüne baktı. Bundan yanlızca 1 ay öncesinde mutluydu. Şimdi o günlerden geriye eser kalmamıştı.
~
Makyajını temizlemiş, takılarını çıkartıp kaldırmıştı. Taehyung hala yatakta aynı pozisyonda yatıyordu. Onu umursamadı çünkü hala sinirliydi ona. Elbisesinin fermuarını indirdi ve üzerinden düşmesini sağladı. Dolaptan saten bir pijama takımı aldı ve banyoya ilerledi. Çok yorulmuştu, sıcak bir duş kaslarının ağrılarına iyi gelebilirdi.
Küvetin içinde oturuyordu, bedenini güzelce temizlemiş ve saçlarını köpürtmüştü. Bir saat öncesinde yaşadığı stres yüzünden gerilen kasları gevşemişti. Kendini temizleme işlemi bittikten sonra biraz da keyif için kaldı küvetin içerisinde. Su soğumaya yüz tuttuğunda kendini son kez duruladı ve çıktı.
Kenarda duran yumuşacık havluyu aldı ve bedenine sarmaladı. Vücudu kuruduktan sonra üzerine pijamalarını giydi, saçlarını kurulamak için kenardan yeni bir havlu aldı. Islak saçlarından damlalar düşerken, havluyla nemini almaya başladı.
Saçını yavaş yavaş tararken hala deltanın yaptığı saçmalıktaydı aklı. Bu şekilde davranması midesini bulandırmıştı. Gerçekten istemediği şekilde dokunacak mıydı ona? Yoksa sarhoş olduğu için miydi? Ona güvenmiyordu zaten, ancak şimdi güvensizliği ikiye katlanmıştı ve üstüne tiksinti de eklenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
De La Lune
FanfictionPrens Omega Jeongguk, tahta çıkan ilk omega olma hayalleri kurarken, birdenbire kendisini hiç hesap etmediği bir evliliğin içinde bulur. Başlama Tarihi: 14/05/2023 Bitiş Tarihi: 22/11/2023