Selamm
Diğer bölümde kaldığımız yerden devam ediyoruz asklarim
Keyifli okumalar 💞
-M-
Yazardan;
Hep birlikte güzel bir akşam geçirdiler ama omega ve delta yol yorgunu olduğu için akşam çok da fazla uzamadı. Onlar için hazırlanmış misafir odasına geçmişlerdi. Jeongguk çantasını karıştırıp saf pamuktan yapılma şortlu pijama takımını çıkardı. Sonra kenarda duran katlı kağıda baktı ve pijamalarla beraber yere bırakıp çantanın ağzını kapattı. Üzerinde bulunan kıyafetleri çıkardı yavaşça. Taehyung henüz ortalıkta yoktu bu yüzden üzerini rahat rahat giyindi. Her ne kadar onunla birlikte olmuş olsa da tedirginlik ve utangaçlık vardı üzerinde.
Şortunu giyip ipini bağladı ve gömleğini giyip düğmelerini ilikledi aceleyle, çünkü kağıda hemen bakmak istiyordu. Kıyafetlerini katlayıp çantanın üstüne bıraktı. Ardından yerde duran kağıdı aldı. Kağıdı açtığında kara kalem olarak çizilmiş, oldukça güzel olan bir genç kadın resmi olduğunu gördü. Bu resimdeki kadın da kimdi? Kağıdın altında yazan ismi okudu, Monica Bellucci. Bu genç kadının kim olduğunu merak etti ama kime sorabilirdi ki? Bunu sonra düşünürüm diyerek kağıdı katladı ve çantasına koymak için arkasını döndü.
Arkasını döndüğü sıra kocasıyla resmen burun buruna geldi. Kağıdı hemen arkasına sakladı ve gözlerine baktı deltanın. Kağıdı görmüş müydü? Ya da Soyunduğu andan beri burada mıydı? Bu düşünce utanmasına ve korkmasına neden oldu.
"Ne yapıyorsun burada?" Diye sordu delta, omeganın paniğini hissetmişti.
"H-hiç." Dedi Jeongguk. Daha da panikleyip yakalanmak istemiyordu bu yüzden sakin kalmaya çalıştı. Boğazını temizledi ve sesini normal tutmaya çalıştı.
"Üstümü giyiyordum, siz... Ne zamandan beri buradasınız?" Jeongguk'un yanakları kızardı, çünkü fark etmişti Taehyung'un en başından burada olduğunu ama yine de sormak istedi.
"Kıyafetlerin bedeninden kayıp yere düştüğü andan beri." Taehyung her ne kadar ondan nefret etse de eşine karşı hissettiği cinsel çekimi inkar edemezdi. Bedeni onu fazlasıyla etkiliyordu.
Jeongguk onu izlemesine sinirlendi ve bu onu birazda gerdi çünkü kağıdı görmüş olabilirdi. Taehyung onun beyaz, tek bir pürüz bulunmayan bacaklarına baktı. Kurdunun ayaklandığını hissetti o an, kızgınlığı çok yakındı. Burada girerse sıkıntı çekebilirdi bu yüzden kendini tutmaya çalışıyordu. Bakışlarını çekmek istedi ancak yapamadı çünkü kurdu onu zorluyordu. Onu süzme isteğini bastıramıyordu bir türlü.
Jeongguk yoğunlaşan sandal ağacı kokusundan dolayı terlemeye başlamıştı. Mühürle bağlı olduğu adamın kokusundan bu denli etkilenmesi elbette normal bir durumdu. Taehyung gözlerini omegasının üst gövesinde gezdirirken gömlekteki tuhaflığı fark etmişti. Düğmelerini hızlı hızlı iliklediğinden yanlış iliklemişti Jeongguk. Taehyung parmaklarını gömleğine uzattı ve teker teker açtı yanlış iliklenen düğmeleri.
Jeongguk boy farkından dolayı aşağıdan baktı eşinin yüzüne. Ne yaptığını anlamaya çalıştı. Kalbi hızlı hızlı atmaya başlamıştı, inanılmaz gerginleşmişti birden ve heyecandan titremeye başlamıştı hafifçe. Karşı koymaya vakti yoktu, çünkü şaşkınlığı üzerinden atamamıştı. Ayrıca kağıt da elindeydi hala, hızlıca şortunun arka lastiğine sıkıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
De La Lune
FanfictionPrens Omega Jeongguk, tahta çıkan ilk omega olma hayalleri kurarken, birdenbire kendisini hiç hesap etmediği bir evliliğin içinde bulur. Başlama Tarihi: 14/05/2023 Bitiş Tarihi: 22/11/2023