27

6.4K 558 122
                                    

Merhaba! Adel herkesi selamlıyor, yeni bölüm geldi! E tabi bende geldim 😊

Şükür yeni telefon alabildim, iphone alacaktım ama android her zaman daha iyi geliyor bana. O yüzden android aldım. Özlemişim buraları ayol 🤭

Mühürlendiler, bakalım devamında neler olacak?

Keyifli okumalar diliyorum. ❤️

Yazardan;

Jeongguk kocasının göğsünde uzanmış, karşısındaki duvarı izliyordu. İçinde çok tuhaf hisler vardı. Taehyung'u hissediyor olabilmek gerçekten çok tuhaf bir durumdu onun için. İlk hissettiği şeyin ise Taehyung'un kendisine olan aşkı ve derin pişmanlığı olması onu mutlu etmişti.

Taehyung'un söylediklerinde yalan söylemiyor oluşundan, ona gerçekten aşık oluşundan dolayı mutluydu. Onun gerçekten düzeliyor olması onun için çok büyük bir şeydi çünkü.

Delta göğsünde yatan eşinin kuzguni saçlarını okşamaya başladı. Jeongguk'un kendisini hissettiği gibi o da hissediyordu onu. Mühürlerinin tamamlanmış oluşundan dolayı Jeongguk'un kurdu huzurluydu, keza Jeongguk'ta öyleydi.

"Jeongguk." Diye fısıldadı delta, omega yanağını kocasının göğsüne sürttü ve başını kaldırdı.

"Hm?" Dedi.

"Bana artık inanıyorsun değil mi? Yani sana olan aşkıma, seni sevdiğime inanıyor musun?" Diye sordu çekinceyle. Biraz gergin hissetmeye başlamıştı. Her ne kadar mühürlenmiş olsalarda Jeongguk'un ona karşı olan mesafesi hala vardı çünkü.

"Evet ama hala kırgınım Taehyung." Dedi. Taehyung elini eşinin kuzgun karası saçlarına çıkardı ve okşamaya başladı.

"Jeongguk, gerçekten çok özür dilerim. Ben inan ne yaptığımı bilmiyordum, kendimi çok boşlukta hissediyordum, birden hayatımın merkezine koyduğum kişiyi kaybetmiştim." Jeongguk ses çıkarmadan dinledi. Haklıydı, ona bu konuda gerçekten kızmıyordu. Sadece tavırları ve onu dinlememesi konusunda kızgındı ve kırgındı. En azından pişmanlığını hissediyordu ve gerçek olduğunu biliyordu. Taehyung eşinden bir cevap gelmeyince devam etti.

"Birden seninle evlenince ve işin içinde baban olduğunu da öğrenince senin isteğin üzerine yapıldı sandım. Kafamda tonla senaryo ürettim. Affet beni yapmamalıydım, çok pişmanım." Jeongguk başını kaldırdı ve kocasının yüzüne baktı. Taehyung eşinin güzel yüzüne cidden pişman bir ifade ile bakıyordu.

"Taehyung, annen ve babam kadar suçlu olamazsın. Seni haklı bulduğum bazı konular var, belki bende senin gibi düşünebilirdim çünkü çok kötü bir durum bu, yani aşık olduğun bir kişiyi kaybetmek ve birden, atlatamadan evlenmek ama benim yapmayacağım şey evlendiğim kişinin hayatını mahvetmek olurdu. Yine de sana kızgın değilim çünkü herkes aynı tepkiyi veremez sonuçta. Kızgın değilim ama kırgınım Taehyung, ben artık yoruldum bu belirsizlikten, seninle birlikte mutlu günler geçirmek istiyorum ama bana kendini affettirmen gerek." Dedi ve deltanın yüzüne baktı.

Taehyung eşinin istemsizce büzülmüş olan dudaklarına minik bir öpücük bıraktı. Yaptıklarından dolayı pişmandı ve kendisi de eşinin gönlünü almak, ona kendini affettirmek istiyordu.

"Elimden geleni yapacağım, sana kendimi affettireceğim küçüğüm. Seni seviyorum."

~

İkili yine şehvetli dakikalar geçirmişlerdi. 2 gündür yataktan asla çıkmamışlardı çünkü Jeongguk'un kurdu her zamankinden çok daha arsızdı. Geçen sefer yarıda kalan kızgınlığının acısını çıkartıyordu bu kez.

De La LuneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin