36

3.9K 452 162
                                    

Selam! Bugünkü ikinci bölümle karşınızdayım! Benden hızlısı mezarda kqğsmqpzlqğxls

Kaldığımız yerden hızlıca devam ediyoruz!

Keyifli okumalar diliyorum 🥹🥰💞🧚🏻‍♂️

Yazardan;

Jeongguk gözlerini bir kocasına bir vitaya çeviriyordu. Taehyung donmuş kalmıştı. İster istemez şoka girmişti çünkü öldüğünü düşündüğü birisi karşısında gayette sağlıklı bir şekilde duruyordu. Monica sakin adımlarla Taehyung'a doğru adımladı. İstediği tepkiyi almıştı işte, Taehyung hala avucunun içindeydi.

"Seni o kadar özledim ki anlatamam, sana her şeyi anlatacağım. Başıma gelen her şeyi öğreneceksin sevgilim." Jeongguk kadının saçını başını yolmak hatta onu parçalara ayırmak istiyordu. Ancak nedense Taehyung'un vereceği tepkiyi bekliyordu.

Monica Taehyung'un tam önünde durmuş, ona sımsıkı sarılmıştı. Taehyung bu hamleyle kendisine geldi ve vitayı itti. Jeongguk sinirden köpürdüğünü hissetti ve Monica'nın kolunu kavrayarak onu resmen geriye fırlattı.

"Sen kimsin de kocama dokunuyorsun şırfıntı?" Dedi. Monica sahte bir şaşırmayla ağzını kocaman açtı ve Taehyung'a baktı.

"Maurice aşkım bu kim? Bana ne hakla şırfıntı diyor? Bir şey demeyecek misin?" Dedi. Elbette Jeongguk'un kim olduğunu biliyordu, amacı sinirleri daha da bozmaktı.

"Diyeceğim." Taehyung şoktan çıkmış, kendisini hızla toplanmıştı.

"Tanıştırayım Monica, Jeongguk eşim." Monica yine sahte bir hamleyle gözlerini doldurdu.

"N-nasıl yani? Sen, sen evlendin mi? Ama ben döndüm aşkım. Senin için döndüm. Nasıl evlenebilirsin?" Jeongguk derin bir nefes vererek Taehyung'un önüne geçti ve Monica'nın üstüne yürümeye başladı.

"Taehyung senin aşkın değil! Ona aşkım diyemezsin. Onun aşkı benim Monica. Kocama bir kez daha aşkım dersen seni öldürürüm." Dedi. Kendisini çok çirkef hissediyordu. Ancak haklıydı elbette, karşısındaki kadın kocasıyla oynaşmaya çalışıyordu resmen.

"Taehyung sen kaybolduktan 1 hafta sonra evlendi Monica. Vazgeçilmez değilsin yani. Şimdi defol sarayımdan." Kraliçe sarayımdan kelimesini bastırarak söylemişti. Bu kadından nefret ediyordu çünkü gerçek yüzünü gören ilk kişi kendisiydi.

"M-maurice, bunu yapmış olamazsın." Monica timsah gözyaşlarıyla koşarak ilerlemeye başladı. Ortamdaki herkes bu kadının nasıl bir insan olduğunu bildiği için kanmamıştı. Taehyung Jeongguk'a döndü ve yanaklarını okşadı.

"Sakinleş küçüğüm, onu gönderip geleceğim." Dedi. Omegasının sinirini tam olarak hissedebiliyordu. Bu kadın yüzünden eşinin sinirlenmesini istemediği için yanağından öptü ve salondan ayrıldı.

Jeongguk kocasına güveniyordu. Bay ve bayan Kim ile birlikte salondaki koltuklara ilerledi. Eğer kocası göndereceğim dediyse gönderirdi.

Taehyung ağlayarak merdivende oturan kadının yanına geldi ve sesini duyması için bir kaç basamak çıkarak konuşmaya başladı.

"Neden geldin? Annelerin evlendiğimi biliyorlardı. Sana söylemediler mi?" Monica merdivenden kalktı ve Taehyung'a baktı. Başını iki yana salladı, biraz yalanın zararı olmazdı.

"B-ben aklım başıma gelir gelmez senin yanına geldim. Sana her şeyi anlatacağım, bak şimdi ben-" Taehyung vitanın sözünü sertçe kesti.

"Dinlemek istediğimi kim söyledi?" Diye sordu. Monica yeniden ağlamaya başladı. Taehyung'u kandırabilirdi. Kendine güveni sonsuzdu.

De La LuneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin