7

8K 635 298
                                    

Merhaba.

Ay çok heyecanlıyım bu bölüm için.

Taehyung'a kızanlarınız varsa, Jeongguk'u tanımıyor ve nasıl birisi olduğunu öğrenmek için pek vakti olmadı. İstemsizce ön yargılı yanaşıyor. Ayrıca henüz bilmediğiniz şeyler de var.

Ama tanıyacak elbette yakında, haksızlık ettiğini fark edecek. Biraz zamanı var sadece.

Keyifli okumalar 💞

-M-

Yazardan;

Jeongguk ne yapacağını bilmiyordu, kızgınlık onu deltayla beraber olması için zorluyordu. Kurdu da aynı şekilde ona baskı yapıyordu. 'onun eşi olmak istiyorum' dedi Jeongguk'a. Omega gerçekten ne yapacağını bilemez haldeydi. Artık ağrısı dayanamayacağı seviyeye ulaşmıştı, arkasındaki ıslaklığı görmezden gelemiyordu.

"B-ben, size ait değilim." Dedi. Taehyung güldü, omeganın böyle düşünmesi ona komik gelmişti.

"Hayır, sen bana aitsin." Dedi. "Herkesin önünde yemin ettin, benim eşim oldun." Jeongguk'a yine saygı ekleri olmadan konuşuyordu, bu omegaya garip hissettirdi, samimi gelmişti. Karşı koymak istese de başka bir şey demedi çünkü gerçekten de ona aitti. Onunla evlenmişti ve bunu inkar etmenin bir anlamı yoktu.

Birden omeganın beklemediği bir şey oldu, Taehyung dudaklarını omeganın dudaklarına bastırdı. Jeongguk şaşkınlıkla ne yapacağını bilemezken o gecenin geldiğini fark etmişti. Konuşmaktan kaçtığı, yapmak istemediği mühre bu akşam sahip olacaktı. Hemde zevk alarak.

Omega gözlerini açık tutamadı, yavaş yavaş göz kapakları indi ve gözlerini örttü. Deltanın öpücüğüne karşılık vermeye başladığı sıra, Taehyung onun kıyafetlerini çıkarmaya başladı. Bunun için geç bile kaldığını düşünüyordu delta. Boşuna erteliyordu, onunla boşanabilmesinin imkanı yoktu. Elindekiyle mutlu olamasa da, kabullenmesi gerekiyordu.

Dudaklarından ayrılmadan üzerindeki gömlek ve ceketten kurtardı. Jeongguk onun bedenine uzandı ve üzerindeki ceketin düğmelerini açmaya başladı. Şu an hiç olmadığı kadar azgın hissediyordu kendisini. Taehyung omeganın kızaran dudaklarından ayrıldı ve başını Jeongguk'un boynuna gömdü. Jeongguk'u alıştırmak istiyordu, her ne kadar onu sevmese de birden bire mühürlenip onu ürkütmek ya da kötü hissettirmek istemiyordu.

"Ah, ben... Ahh." Omega ne diyeceğini bilemiyordu, sadece ihtiyaç dolu hissediyordu ve kısık kısık inliyordu. Boynunda hareket eden dudaklar titremesine yol açıyordu. Ellerini deltanın kollarına çıkararak tırnaklarını bastırıyordu hissettiği hazdan dolayı. Arkasındaki nem artmış, pantolonunu ıslatmıştı.

"Seni yaramaz, demek altını ıslattın," dedi delta. "Söyle bana, ne istediğini söyle Jeongguk. Eğer söylemezsen bilemem." Bu sırada omeganın altındaki arkası sırılsıklam olmuş pantolonu çıkarttı ve omegayı iç çamaşırı ile bıraktı. Jeongguk şu an utanç hissetmiyordu, aksine dahasını istiyordu. Deliği kasılıp gevşiyordu ihtiyaçla.

"Ben, rahatlamak istiyorum."

"Daha açık olmalısın." Dedi Taehyung omeganın sımsıcak olan bedeninde parmaklarını gezdirirken. Jeongguk utangaçlığı bir kenara bıraktı, çünkü istediği şeyler vardı.

"Bana dokunmanı istiyorum."

"Demek dokunmamı istiyorsun, nereye peki? Nerene dokumalıyım?" Omeganın kızgınlık sebebiyle yanıp tutuşmasıyla dalga geçiyordu. Onunla oynamak istiyordu, tıpkı bir kedinin fareyle oynadığı gibi. Jeongguk'un ince ve nazik bedenini kaldırıp yatağa düzgünce uzanmasını sağladı delta. Parmaklarını uçları sertleşmiş göğüs uçlarında gezdirdi.

De La LuneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin