33

3.9K 428 137
                                    

Merhaba bebeklerim! Adel herkesi selamlıyor!

Bu bölüm beklediğimiz balo var!

Keyifli okumalar diliyorum güzelliklerim 😚🥰🤗😍

Yazardan;

Jeongguk bahçede, akşam için yapılacak olan balonun hazırlıklarına yardım ediyordu. Taehyung yapmasına gerek olmadığını, odasına gidip hazırlanmasını söylese de omega olan onu dinlememişti, vakit geçsin diye yapıyordu zaten.

Zaman geçmek bilmiyordu, kalbi deli gibi atıyordu akşam ki baloyu düşündükçe. Heyecanını anlatacak kelime bulamıyordu, kalbine sığdıramamıştı henüz, kelimelere nasıl sığdıracağını bilmiyordu.

Elbisesi sabah gelmişti, yatağın üzerinde giyilmeyi bekliyordu. Modeli oldukça beğenmişti, kendisine yakışacağına adı gibi emin olduğu için denememişti. Akşam ilk kez giymek istiyordu.

Masa örtülerini düzenlerken bahçeden içeriye giren 2 at arabasını görünce heyecanlandı. Muhtemelen gelenler Taehyung'un kuzenleriydi. Masa örtüsünü bırakıp hızla oraya adımladı. Misafirlerini en iyi şekilde karşılamak istiyordu çünkü.

Önce arabadan Lisa ve Rosé çifti inmişti. Jeongguk hızla onlara adımladı.

"Hoşgeldiniz! Sizi çok özledim!" Jeongguk iki kıza da sımsıkı sarıldı.

"Bizde seni özledik Jeongguk, duyunca çok sevindik senin adına." Rosé Jeongguk kıvırcık saçlarını okşadı. Gerçekten de omega adına çok sevinmişlerdi. Bunun Jeongguk'un hayali olduğunu biliyorlardı, sürekli konuşuyorlardı. Şimdi ise gerçekleştiğini duymak mutlu etmişti.

"Sana çok güzel hediyeler getirdik! Tabii akşam göreceksin. Rosé ile özel olarak seçtik." Lisa heyecanla konuşmuştu. Omeganın tahta çıkmasına özel bir sürü hediye getirmişlerdi. O sırada Jennie ve Jisoo yanlarına yaklaştı.

"Jeongguk! Bizi özlemedin sanırım?" Jisoo dudaklarını büzerek konuştuğunda Jeongguk hızla omegaya adımladı ve sımsıkı sarıldı.

"Özlemez olur muyum? Hoşgeldiniz!" Jeongguk Jennie ile de selamlaştıktan sonra eliyle sarayı işaret etti.

"Hadi birer kahve içelim, sohbet edelim biraz sohbetinizi özledim."

"Bizde özledik inan, gelmek istesek de şak diye çıkıp gelemiyoruz her zaman maalesef." Jeongguk Jennie'ye gülümsedi ve omzunu hafifçe sıvazladı.

"Şimdi burdasınız ya önemli olan bu, hadi geçelim."

Hep birlikte saraya doğru ilerlemeye başladılar. Konuşulacak, sohbet edilecek çok şey birikmişti.

Kahveleri içerken Jeongguk Taehyung ile arasının düzeldiğinden, kayınvalidesi ile barıştığından bahsetmişti. Olan olayları kızlara eksiksiz bir şekilde anlatmıştı. Onlara güveniyordu, zor zamanlarında yanında olmuşlardı omeganın.

"Yani aranız çok iyi şimdi, öyle mi?" Jennie omegaya sordu. Jeongguk başını salladı tebessüm ile beraber.

"Ben rahatladım burada, aranızın düzelmiş olması çok güzel." Jeongguk dişi omeganın sözlerine de bir gülücük bıraktı.

"Çok mutluyum, uzun zamandır böyle mutlu olmamıştım. Bu evliliğin başında bana çok mutlu olacaksın, bu günleri unutacaksın deseler inanmazdım. Öyle huzurlu hissediyorum ki kendimi..." dedi omega.

Kızlarla sohbet ilerledikçe ilerledi, Jeongguk için geçmek bilmeyen zaman su gibi akıp gitmişti. Taehyung halletmesi gereken çoğu şeyi halletmiş, aşağı salona inmişti. Kızların geldiğinden bihaberdi.

De La LuneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin