35

3.7K 436 104
                                    

Merhaba çiçeklerim! Adel herkesi selamlıyor!

Uzun zamandır yazmayı beklediğim o bölüm nihayet geldi. Açıkçası ficin bu kadar uzaması beni bunalttı. En hızlı şekilde finali yazmaya çalışacağım. İlk ficim evet ama aşırı sıkıldım nwşzmqşzmwşxle

Keyifli okumalar diliyor, herkesi kocaman öpüyorum! 😘🥳🥰😻💞

-M-

Yazardan;

Taehyung mutfağa inmiş, eşi ve kendisi için güzel bir tepsi hazırlamalarını istemişti. Bugün çok özel bir gündü, Jeongguk'la evliliğinin ilk yıl dönümüydü. Küçüğüne çok güzel bir hediye hazırlatmıştı.

Ancak bazı endişeleri vardı, acaba omegası hatırlıyor muydu? Unutmuş olabileceği düşüncesi Taehyung'u üzüyordu. Gerçekten unutmuş olursa ne hissedeceğini kestiremiyordu.

Hazırlanan tepsiyi kendisi almış, odaya gidiyordu. Jeongguk'la ilk kez yatakta kahvaltı yapacaklardı. Odaya girdi ve tepsiyi yatağa getirerek koydu.

"Hadi yiyelim bebeğim." Jeongguk deltasına gülümsedi ve tepsiye yanaştı. Gerçekten çok aç hissediyordu. Hamileliği ile ilgisi var mıydı bilmiyordu ama çok açtı. Taehyung yatağa oturduktan sonra Jeongguk da hızla kucağına kuruldu.

Taehyung tereyağından alıp kızarmış ekmeğin üstüne sürdü ve güzel eşine uzattı.

"Aç bakalım ağzını güzelim." Jeongguk kocasının uzattığı ekmeği ısırdı ve bal ve kaymak sürdüğü ekmeği Taehyung'a uzattı.

İkili cilveleşerek kahvaltı ettikten sonra hizmetliler tepsiyi götürmüşlerdi. Jeongguk hala kocasının kucağındaydı ve inmeye de niyeti yoktu. Kollarını Taehyung'un boynuna doladı. Taehyung da ellerini eşinin kalçasına indirdi ve yavaş yavaş sıkıp bırakmaya başladı.

"Şimdi bebeğimle ilgilenelim, ne yapmak istersin omegam?" Diye sordu Taehyung. Elbette Jeongguk'un ne istediğinin farkındaydı. Sadece cilve amacıyla sorulmuş bir soruydu.

"Sevişmek istiyorum." Jeongguk ilk kez bu kadar açık sözlü oluyordu, hormonları tavan yapmıştı. Kocasının dudaklarına uzandı ve hızlı bir hamleyle emmeye başladı. Taehyung bu yoğun öpücüğe büyük bir zevkle karşılık vermeye başladı.

Jeongguk aşırı sabırsızdı, kocasının üzerindeki sabahlığı hızla çözdü ve üst bedenini çıplak bıraktı. O sırada deltası da uslu durmuyor, omeganın üzerindeki saten geceliğin düğmelerini yavaş yavaş açıyordu.

İkisinin de üst gövdesi çıplak kaldığı sıra Taehyung eşini altına aldı ve boynunu emmeye başladı. Bunu sık sık yapsalarda her seferinde aynı hazzı duyuyordu delta. Eşine dokunmayı seviyordu.

Jeongguk başını geriye doğru attı ve eşine daha fazla yer açtı. Elleri kocasının üst gövdesinde geziyor, kışkırtıcı şekilde dolaşıyordu.

Taehyung eşinin boynundan göğsüne doğru indiği sıra elleri eşinin pijamasına geldi ve yavaşça sıyırdı. Jeongguk eşinin yavaşlığı sebebiyle titredi ve kesik bir nefes çekti.

Dayanamayarak ellerinden birini kocasının penisine indirdi. İnanılmaz şişmişti ve sanki bir nabız gibiydi. Taehyung erkekliğindeki minik ele kendini bastırarak inledi.

"Ah, bebeğim." Jeongguk kalın tınılı inlemeye karşın daha da ıslandı. Kocasının kendisi için inlemesi hoşuna gitmişti.

Jeongguk'un göbek deliğinden aşağıya kayan dudakları iç çamaşırına geldiğinde burnunu eşinin tam penisine bastırdı ve derince kokladı. Jeongguk utansa da Taehyung eşinin kokusunu içine çekmeye devam etti.

De La LuneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin