31

4.4K 482 59
                                    

SELAM! ADEL HERKESİ SELAMLIYOR.

Ay çok heyecanlıyım! Ayrıca bu bölümün sayısı kaç yaşına gelirsem geleyim komik gelmeye devam edecek MWÜXMWÜXMWĞXÖ evet 18 yaşında bir kız olarak hala 31'e gülüyorum.

Neyse neyse kwğzkwpcld malum canımızın içi Monica'mız geri döndü. Ne düşünüyorsunuz? En başında bu karı geri gelecek yazanlar vardı.

Bu arada geç geldim, bekleyenlere teşekkür ediyorum. Bazi talihsiz şeyler yaşadım aşırı sakarlığımdan ötürü. Sol elimin üzerine düştüğüm için bir süre kullanamadım sakatlıktan dolayı, o yüzden geciktim.

Bu bölümü biraz keko biraz aşık biraz duygusal ve biraz çok dağınık birisini düşünerek yazdım LAÜZLWĞXMWĞXÖWŞXL o nasıl şarkı amk ya MWĞXMWİZÖWİXMQÜXÖWÜCL

Lafı uzatmayayım! Keyifli okumalar canlarım, kemerleri bağlayalım! Yolculuk başlıyor 🤗😻😘😙😽💞

Yazardan;

Jeongguk çok heyecanlıydı, kocası birazdan babası ile anlaşma yaparak toprakları almaya gidecekti. Heyecanlı olduğu asıl konu elbette bu değildi. Kral olacaktı! Çocukluğundan beri hayalini kurduğu şeyi yaşayacaktı. Taehyung sayesindeydi bunların hepsi. Ona minnettardı.

Aşağıda eşinin gelmesini bekliyordu, ailecek sıraya dizilmişlerdi vedalaşabilmek adına. Jeongguk Kraliçe'nin tam yanında duruyordu. Émilie kendisine dönüp baksa da Jeongguk ona bakmıyordu, aslında artık kızgın ya da kırgın değildi. Suçladığı tek kişi babasıydı. Kraliçe ona bu teklifi yaptı diye babası kabul etmek zorunda değildi sonuçta.

Düşüncelerinden sıyrılmasını sağlayan şey, kocasının adım sesleriydi. Başını incelediği seramiklerden kaldırdı ve kocasına gülümseyerek baktı. Taehyung önce babasının önünde durdu ve ona sarıldı.

"Görüşürüz baba, annem ve eşim sana emanet. Tabii diğer meseleler de. En kısa süre de döneceğim." Dedi.

"Merak etme oğlum, aklın burada kalmasın." Taehyung babasına gülümsedikten sonra annesine sarıldı. Kraliçe oğlunun sırtını sıvazladı ve kokusunu içine çekti. Taehyung ayrılmadan önce annesinin kulağına fısıldadı.

"Ben gelene kadar Jeongguk ile aranı düzelt anne, eminim Jeongguk'ta istiyordur ama ilk adımı atmak istemiyordur." Annesi gülümseyerek söylediklerine başını salladı.

"Tamam mon fils, deneyeceğim. Prends soin de toi." (Oğlum, kendine dikkat et.) Taehyung annesinden ayrıldıktan sonra eşine yaklaştı. Jeongguk sadece sarılmak için uzandığında delta, omeganın utanmasına sebep olacak bir şey yaparak belini kavradı ve eşinin dudaklarına bir öpücük kondurarak geriye yatırdı.

Jeongguk kıpkırmızı olmuştu. Taehyung eşinin baldırını okşayarak gülümsedi.

"Hoşçakal birtanem, en kısa zamanda güzel haberlerle döneceğim." Jeongguk eşinin gözlerine, gülen gözleriyle baktı. Taehyung omegasının kiraz dudaklarına bir öpücük daha bıraktı ve kaldırarak sarıldı.

"Görüşürüz, küçüğüm." Dedi ve ayrıldı omegasından.

"Hoşçakal aşkım, seni seviyorum." Taehyung duyduğu cümlenin kendisinde bıraktığı etkiyle kalbini tuttu ve başını geriye attı. Jeongguk kocasının bu hareketine kıkırdadı. Delta eşinin alnını öperek saraydan çıktı.

At arabasına hızla yürüdü ve içine binmeden önce son kez eşine baktı. Jeongguk eşine şirince el salladı ve elini öpüp eşine doğru üfürdü. Taehyung da gülümseyerek havada tutmuş gibi yaptığı öpücüğü yakaladı ve yumruğunu kalbine bastırarak arabaya bindi.

De La LuneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin