Частина 22

93 0 0
                                    

По дорозі до лікарняного крила в голову лізли погані думки.Що могло статися з Герміоною?

Я ледь не вибила двері, коли їх відкривала.Я побачила, що біля однієї койки стояли: Рон, Гаррі, Джіні, Фред, Джордж і навіть Пенсі з Драко.

Я підбігла до них.

Т/І: що з нею?

Я побачила Герміону, яка лежала на койці.В неї була загіпсована рука і пов'язка на голові.

Т/І: Господи...

Джіні: тихіше!Вона спить!

Т/І: що сталося?!–я стишила голос.

Пенсі: ми з Драко збиралися йти до Снейпа, щоб взяти підручники по зільєварінню, як побачили, що Лаванда штовхнула Герміону зі сходів.

Рон: ви ж не побачили чи вона її штовхнула! Можливо, просто нечайно зачепила.

Драко: може, бо ми лише побачили, що Браун стояла сходинкою вище від того місця де до падіння була Ґрейнджер.

Т/І: я її вб'ю.Де вона?

Фред: Т/І, не потрібно.Вона зараз в кабінеті Дамблдора.Він викликав її батьків.

Т/І: це добре)

Джордж: що в тебе з рукою?

Я глянула на свою руку.Там залишилися сліди від пальців Амбридж.

Т/І: да так, нічого,–я натягнула рукав мантії, щоб хоч якось приховати руку.

Драко: це Амбридж зробила?

Т/І: а тобі, що?

Він хотів щось сказати, але його перебила мадам Помфрі.

Помф: розходьтеся!Вже пізно!

Т/І: добре-добре!Не кіпішуйте!Тут хвора!

Помф: ану марш по своїх кімнатах!

Ми покинули лікарняне крило.І як звеліла Мадам Помфрі, розійшлися по кімнатах.

Життя по сценаріюWhere stories live. Discover now