~7~

343 27 16
                                    

(yine yaziyim dedimmm oy verirseniz sevinirim)

Bakugou: domal!

Deku: hayır!

Bakugou: sana domal dedim yoksa benmi domaltiyim?

Deku: a-ama kacchan ben gay değilim-

Bakugou: benle öpüştün deku!

Deku: ama ben öpmedim sen öptün

Bakugou: ama bende seni seviyorum diye yalan atmadım

Deku: bak kendinde diyorsun yalan o yani ben gay değilim

Bakugou: gay değilsen nesin?

Deku: nasıl yani?

Bakugou: aptal inek diyorum ki kızlardanmi hoşlaniyorsun?!

Deku: galiba evet-

Bakugou: emin olabildiğine göre önceden bir kızı sevdinmi-

Deku eğer hayır derse kendini bakugou'nun zorla domaltıcağını bildiği için mecburen evet demek zorundadır sonucta kimse kızlardan hoşlanan birini gidipte zorla sikcek değildir ya?

Bakugou: sana diyorum deku!

Deku: e-evet-

Bakugou: tch! *Kilidi açar ve kapiyi acip bileğinden tutarak çikarir soyunma odasından*

Deku'dan

Niye şimdi sebebsiz yere bu kadar kızdı diye kendi kendime düşünüp dururken kacchanın arkadaşları gelmişti ve ikimizin bir çıktığımızı görünce şaşkınlığa uğradılar fakat galiba yanlış anlamış olmalılar ki ASLINDA ÖYLE BİRŞEY YOK!

Bakugou: yürü aptal inek!

Deku: t-tamam-

Soyunma odasından çıktıktan sonra okulun spor salonu bölümündeki sahaya geldim hoca yoklama alırken denk gelmek iyi olmuştu hemen sırada yerimi aldım ardımdan kacchan ve arkadaşlarıda geldi ve yoklama alındıktan sonra zil çaldı ve herkes dağıldı ben direkt sınıfa gittim eşyalarımı toplamak için hemen çantamı aldım ve kahramanlık defterimi ardından diğer eşyalarımı çabtama koyup kapattım ve takıp acele acele çıktım neden bilmiyorum ama kacchanın bana kızgın olduğu zamanlar ondan uzakta durmam daha iyi olucak gibi hissediyorum... Bu olaylar kafamı çok karıştırdı! Kacchan sevmediğimi söyleyince sinirlennişti? Sevdiğimi söylememe neden olan o rüyamda gördüğüm panik odasındaki kadınsa ayrı garipti ve dedikleri... Kime zarar gelicek? Ben bunlara engel olamicakmiyim?.. Eğer birine zarar gelicekse her an tetikte olmam gerekiyor sonuçta özgunlugum olmasa bile, bende bir kahraman olmak istiyordum!

Üstü kapalı bir yolda ilerliyordum yukarıdan arabaların sesi duyuluyordu etraf kapkaranlık tek tük ışıklarla aydınlatılıyor ve biraz karamsar bir ortam oluşturuyordu...

İlerledikçe daha fazla kararıyordu ve bu yoldan ilk defa gidiyordum duyduğuma göre bizim eve çıkan bir yol diye biliyorum. Bunu bizim evin yakınındaki bir markete gittiğimi duyduğum için biliyorum. Tereddüdüm oldu ama yinede devam ettim yolda ve birini görmemeyi umarak gittim ama bir anda simsiyah birsey belirdi... Bu karanlıkta bile siyahlığı belli olan birşey ama ney?..

Bir dakika...

O BİR VİLLAİN?!

(Şey bir smut sahnesinden nasıl bir aksiyona geçtim bende bilmiyorum... BİLİOM BİLİOM BU DİGER BOLUMLERDEN DAHA COK EDEBİYATLİYDİİ!!! Bölümde daha diğer romanlarda anlatıldığı gibi anlattım begendinizmi? Bir sonraki bölümlerinde bu teknikle anlatmamı istermisiniz? Ha bu arada isteyenler bir sonraki bölüm icin bana wattpadre özelden mesaj bölümünden fikir verebilir yada instangramda S2lin.10 hesabından bana dmden bölüm istekleri atabilirlerrrr~ YALDIZ ATARMİSİNİZ OY OYYY AİFJİAJDK)

Panik Odası (Dkbk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin