Bakugou: evet, hırsız olduğunu kabul ediyorsun yaniii!
Deku: evet, ben hem yarı yunan hem hırsızım. Şimdi ise kalbini çalacağım~
Bakugou: asla olmaz!
Deku: emin misin? Bahse girelim mi? Sence ne kadar sürede seni kendime aşık ederim?
Bakugou: birde iddiayamı girmek istiyorsun!
Deku: yani? Bir bakıma evet.
Bakugou: hiç bir zaman sana aşık olmam ve bunun üzerine bahse girmek senin kaybın olur
Deku: diyorsun?
Bakugou: dedim bile, bence uzatma çünkü gün boyu burda seninle bunu konuşmak istemiyorum! Zaten senle aynı ortamda bile olmak istemezken şu an-
Deku: iyi sen bilirsin *omuz silker ve telefondan shigarakiye yazar ardından çantasını alır*
Bakugou: hey nereye-
Deku: beni istemiyordun ya? O yüzden bende gidiyorum.
Portal açılır
Deku: sonra görüşürüz ^^ *portaldan geçip gider ve portal kapanır*
Bakugou: he- BENİ CİDDEN BURADAMI BIRAKTI- ?!?!
Gece olur ama kimse gelmez bu yüzden Bakugou yalnız başına oturmuş duvar ile bakışıyordur.
Bakugou'dan
Kaç saattir burda tek başıma tavanla bakışıyorum amına koyayım! Beni burada bırakıp nasıl gidiyor anlamıyorum!!!
*Hemen karşısında bir portal açılır*
He- lan-
*Dabi gelir ve Bakugou'nun yakasından tuttuğu gibi portalın içerisine çeker*
LAN!!!
Yazar'dan
Bakugou portaldan içeri geçtiğinde bayıltıltılmış ve bir sandalyeye bağlanmıştı...
İşin garip yanı şuydu.. Bakugou'yu biri oraya çekti ama bir anda kaybolmuştu ve direk bağlanmıştı. Kim tarafından bağlandı? O çekeni görmüştü ama kimdi? Ne ara bağlandı? Kim bayılttı?
Tek bir sorunun cevabı bile yoktu.
Aslında bir sorunun cevabı vardı, orası kendisini çeken villain (dabi) adam 'dan ayrı.. Direk villainlerden bağımsız bir yerdi!Ve tam yanında kanatlarıyla odada süzülen, yüzü belli olmayan, siyahtan ibaret ve hafifte beyaz karisimi saclari olan bir kadın vardı...
Bildiğini bile unutturan bir yerdi, bildiğini hissediyordu... Soruların cevaplarını biliyordu ve hissediyordu ama neydi bilmiyordu... Sanırım bir Jamais Vu yaşadı?..
O kadın tanidiktı.. bu oda tanidiktı... Bu an tanidiktı... Önceden biliyordu... Fakat şimdi herşey yabancı geliyordu ona.
Sanki hiç bu yerde bulunmamış, o kadınsı varlıkla konuşmamış gibi hissediyordu!
Bir ses yükseldi;
"Unuttun mu? Burası 'panik odası' kat-su-ki~"
O tarafa doğru döndü ve kadına baktı bir an kadın o kadar yakınına gelmişti ki irkmişti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panik Odası (Dkbk)
FanfictionAnlamakta fazlasıyla güçlük çekebileceğiniz upuzun bir seri ile selamlıyorum sizlerii! . . . Panik odasına hoşgeldin~ Başlangıç tarihi: 22/04/2023