~2.S-11.B~

101 14 35
                                    

(öncelikle oy verirseniz sevinirim çünkü bu aralar hatırlatma yapmayınca oylar verilmiyor 😔)
.
.
.

Deku
Ben benim olmayan bir kişiyi kaybettiğim için üzülmem Katsuki.
Ben, benim olmayan birinde kendimi kaybettim diye üzülüyorum.
Ve biliyor musun? Kendimi sende bir türlü bulamıyorum...

Bakugou
Bak sende diyorsun, senin olmayan bir kişi.
Ha birde bende artık sen yoksun.
Lütfen artık gururlu bir şekilde çık git hayatımdan ve yazma bana

Birkaç dakika boyunca ikiside
sadece telefonlarıyla bakıştılar.
Bakugou kalbinden geçeni demiyordu Aiko'nun istediğini diyordu. Kendi kalbinden geçeni deseydi şu an belki de Deku ile uzun uzun sohbet ediyor olacaktı.

Deku
Nasıl istersen Katsuki.
Fakat, hava soğuduğunda gölge veren ağacı unutma...Olur mu?..
Sayōnara...

Bakugou'nun bu söz kalbine tak
etmişti ve bir an kalakaldı. Gözleri
doldu resmen dokunsan ağlayacak gibiydi... Unutmak mı? Asla unutamayacaktı... Bir şans kazandığı
andaysa Deku'ya geri dönmek için
herşeyi yapacaktı. O istemese bile bunu yapacaktı.

|
|
|
|
|
|
\/
~aradan yıllar geçer~
~Lise son yılları~

İkisi artık neredeyse hiç görüşmüyordu, tek sınıfta görüyorlardı. Fakat, Deku hiç Bakugou'ya pas vermiyordu.

Bakugou ne annesine ne de Aiko'ya katlanamayarak kendi yıllarca yarı zamanlı işlerde çalışmış ve bir yandan stajlardan gelen paraları biriktirmiş, bir ev almıştı. Aiko'dan ayrılmıştı...

Fakat Deku? Artık onun aşkı sönmüştü... Uzun zamandır konuşmamış, aynı sınıfta yüzyüze bile nadir gelen iki kişilerdi. Bakugou bu durumdan bıkmıştı, onunla konuşmak istiyordu. Arkadaş bile olsalar onun için gayet yeterliydi değil mi?

Ne kadar Bakugou için Deku onun BİR TANECİK AŞKI olsadaaa...

Onun için her şeyi yapacaktı!

Yürüyerek okula geldi ve ilk dersleri kahramanlıktı, yeni hareketler öğreneceklerdi.
All might grup oyunu oynayacaklarını zaten önceki gün belirtmişti. Fakat detayları vermemişti, bu yüzden Katsuki çok merak ediyordu.

Sınıfa gelip çantasını bıraktı ders zili çalınca soyunma odasına gitti üzerine kostümünü geçirerek çalışma alanına gitmek için sınıfça servise bineceklerdi.

Soyunma odasında tek İzuku ve Katsuki vardı. İzuku tişörtünü çıkarmış su içiyordu, gelmeden önce uzun bir spor yaptığı o kadar belliydi ki. Üstündeki ter damlaları kaslarından süzülüp gidiyordu...
Katsuki'nin içerisinden mum gibi eridiğine eminmiyiz? Bence eminiz. İçinden düşündü, "ÇOK ATEŞLİ" diye fakat sonra hemen zihnini boşaltmaya çalıştı ve dolabının önüne gelip açtı. İçinden kostümünü çıkardı ve dolabın kapağına astı.

İzuku ona baktı ve sonra geri önüne döndü, umursamıyordu.

Katsuki, üzerini değişmek için üzerindeki formayı çıkardı ve sonra altındaki pantalonuda çıkarıp, kostümün pantalon kısmını üzerine geçirip yeşil kemerini taktı.

İzuku, üzerini değişirken o'na baktı. Bir iç geçirdi, göğüsleri olan ve ince bir beli olan erkeklerden hoşlandığı kesindi ki Katsuki'de öyleydi. Fizik desen ondaydı ama kibarlık desek- ONDAN MI BAHSEDİYORUZ?

İzuku onun fiziğine eriyip bitiyordu ama... "HAYIR AŞIK DEĞİLİM" düşüncesi ilede yanıp tutuşuyordu. Çünkü sadece bedenini sevdiği doğruydu. Aşık değildi. Arkadaş değillerdi. Dost hiç değillerdi.

Deku, üzerini direk değişip önden çıktı. Bakugouda üzerini değişip ardından çıktı ve okulun içerisinde bekleyen servise bindiler herkes çoktan binmişti ve orada iki kişilik boş yer vardı.
Deku cam kenarına oturdu, Bakugouda onun yan tarafına.

Servis harekete geçti ve Bakugou bir süre Dekuya, Deku ise bir süre sadece camdan dışarıya bakarak izledi.

Bakugou içinden "ona akşam yazmam gerekiyor, bu böyle sürüp gidemez. Onu kaybetmek istemiyorum..." diye düşünüyordu. Deku kendisine baktığını zaten hissetmiş ve bunu anlamıştı fakat bir sorun etmemişti. Dekunun aklını onun kendisini sevmediği halde neden kendisine baktığı düşüncesi karıştırıyordu elbet, fakat bir sıkıntı etmemeye çalışıyordu.

Çalışma alanına geldiler ve herkes servisten inerek alana yürüdüler. Kapalı bir yerdeydiler, All Might geldi ve sınıf başkanı direk ders defterini getirdikten sonra sıraya girildi. Yoklama alındı ve yoklama kağıdına göz attı.

All might: size dün bahsettiğim oyunun detaylarını söyleyeyim. Listeye göre ikili gruplar olarak ayrılacaksınız, sonraysa sizi eşlerinizle odalara yönlendiricez. Oradaki odalarda âfetler oluşturulacak. Örneğin sel ve ya yangın gibi. Siz bir yandan insanları kurtaracak, bir yandansa o afeti olabildiğince önlemeye çalışacaksınız. İçerideki insanlar gerçek insanların kopyaları olacağı için gerçekçi olacak, bunun için Yuri isimli bir kahramandan yardım aldık. İnsanları kopyaladı ve hepsini bir yerlere yerleştirdi. Takım çalışması yapsanız iyi olur çünkü buna ihtiyacınız olacak.

Deku: yâni, lise 1deki gibi âfetlermi olacak? Fakat o zaman 4-5 kişilik gruplarlaydık 2 kişi nasıl halledicez-

All might: onuda siz yapacaksınız? Gerçek savaşta tek kişi bile villianlarla savaşmak zorunda kalabilirsiniz. Sizi buna alıştırmaya çalışıcaz, süre kısıtlamanızda olmayacak. Fakat âfetlerin ne zaman artacağını bilemiceksiniz.

Deku: anladım, teşekkürler.

Bakugou: senseii, artık şu grupları oluştursak mı?

All might: evet haklısın, 1. Grup Ochako ve Tsuyu olacak. 2. Grup Denki ile Kirishima olacak. 3. Grup Midoriya ile Bakugou olacak... (devam ediyor.)

Deku 💭cidden Kacchan ile berabermi olucaz- şansımı...

Bakugou 💭 Deku ile mi?.. Cidden mi?!

All might: 1. Grup sağdaki ilk oda, 2. Grup ikinci oda, 3. Grup soldaki ilk oda...

Tek tek tüm gruplar odalara gider ve Bakugou ile Dekuda girer.
Bir an karşılarında yıkılmış bir sürü bina görürler...

Bakugou: n'olmuş buraya böyle...

Deku: sanırsam deprem ve bizim fazlasıyla hızlı olmamız gerekiyor-

Bakugou: kesinlikle

Deku, kapıyı kapar ve ardından etrafına bakınır.

Bakugou: insanları kurtarıp direkt olarak *boş bir alan gösterir* oraya götürelim, olası bir depremde üzerlerine herhangi birşey gelip yaralanmasınl-

Deku: Tamam ben sağdan gidiyorum sen soldan başla *direkt sıçrar ve havada süzülerek bir binaya gelir*

Bakugou 💭iyi ki takım çalışması yapın dedi, dinlememiş bile...

Bakugouda soldaki binalara gider ve insanları kurtarmaya çalışır olabildiğince. Bir anda bir sarsıntı hisseder ve sağa doğru bakar Deku'nun nerede olduğunu bilebilmek için fakat bir anda olduğu bina çökmeye başlar. Direk ordaki son kişiyide kolundsn tutup dışarı ittirir ve üzerine gelen binanin parcalari zarar vermesin diye yukarı doğru patlama yaparak küçük parçalara ayırır.

Deku, o tarafa bakar fakat Bakugou arkadan çöken bina kolonunun üzerine gelmesini engelleyememiş çökmüş binanın içerisinde kaldığı için görünmüyordu. Deku ise çoktan boş alanda olduğu için sarsıntıdan kurtulmuş, birçok insanı kurtarmıştı...

(Hadi küçük kalp tuşu var orda ona bi' basıverinde banada yazmak için bir özgüven gelsin beaa 💓)

Panik Odası (Dkbk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin