~18~

197 16 46
                                    

Sanırım onu sinir etmek cidden hoşuma gidiyor..~

Beline havlu sarılı şekilde çıktı, aaah hadi ama havlusuz olarak görmek daha iyiydiii~

Bakugou: lan- senin ne işin var?

Deku: hmm sadece banyoda kim vardı merak ettim o kadar kacchan. Hadi git giyin senle işimiz var~

Bakugou: ne-

Deku: hadiii

Bakugou: peki *umursamaz bir tavırla banyodan çıkıp odaya gelir*

Kacchan odaya geçip giyinirken kaçamak olarak birazcıcık bakmış olabilirim ama çok azıcıkkk.

Götü güzeell~

ÖHÖM! Neyse, ona bahsettiğim iş tabikide sex değildi. Savaş çünkü kendisini geliştirmek için buraya geldiyse bir zahmet benlede savaşsın!..

O giyindikten sonra odaya geçtim ve elinden tutup direk götürdüm çünkü KACCHAN ÇOK YAVAŞ HAREKET EDİYOR ULAN SİNİR BOZUCU!

Bakugou: elimi tutmak zorundamıydın- *hafif bir kızardı nedensizce ama belli belirsiz*

Deku: ne var aşıksın diye her hareketimden etkilencek değilsin ya?

(Yazar chan: yoo etkilencekkk OSJDJSNDNDNNZ)

Bakugou: tabiki de hayır aptal inek!

Elini bilerek dahada sıktım çünkü bu 'aptal inek' lafı cidden beni çoook sinir ediyordu ve az sonra savaşırken gün içindeki sinirimi yine ona vurmazsam cidden büyük bir sevinç partisi olacak içimde... Kacchana baktım ve yanakları hafif kızarmıştı, garip?..

Yurt içindeki o çalışma salonuna geldik ve elini bırakıp bir kaç metre öteye yani karşısına geçtim.

Bakugou: savaşmı istiyorsun aptal inek?

Deku: evet savaş istiyorum *fısıldar* aptal omega~

Bakugou: tch! *direk saldırır*

Yazarın anlatımımdan~

Bakugou, bir anda patlama yaparak dekunun üzerine gelerek göğsüne patlama yaptı ve yere düşürecekken Deku dengesini sağlayarak bileğinden tutup bir anda duvara atar ve Bakugou'nun sırtı duvara gelir.

Bakugou: AH! AZ YAVAŞ OLSANA SENİ APTAL!

Deku: aaa noldu ha? Savaşı istedim ve galiba kazanacağımda~

Bakugou direk saldırıya geçmedi her zamanki gibi hamlesinin sol elinden bir smash olacağını düşündüğü için sağ tarafa doğru giderek patlamalarla havaya sıçradı ve arkasına geçerek ona büyük bir patlama yarattı. Deku o anda ne olduğunun farkına varamayarak yüz üstü yere kapaklandı ve Bakugou hızlıca yanına gelerek kendine doğru çevirip üerine çıkarak bileklerini başının yanına sıkarak sabitledi, bir dizi dizlerindeyken diğeride karnındaydı.

Deku: fazla iyileşmişsin

Bakugou: sen o aptal özgünlüklerinle gelişirken benimde boş kalacağımımı zannetmiştin ha?

Deku: olabilir~

Bakugou bir anki sinirle dekunun suratına yumruk atar.

Deku: t-tamam tamam! Pes ediyorum kazandın!

Bakugou: bir zahmet *kalkar*

Deku kalktığı sırada Bakugou çoktan odaya gitmişti ve Deku arkasından geldi.

Deku: oi az yavaş olsana!

Bakugou: sen az hızlı ol?

Odaya geldiler.

Panik Odası (Dkbk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin