~2.S-10.B~

97 17 39
                                    

(ilk olarak her zamanki gibi önceki bölümün son kısmını yazalım adettendirr)

Aiko: bence kes sesini Katsuki ve içeriye geç şu an konuştuğum kişi sen değilsin?

Bakugou: ciddimisin sen?! Benim evimde bana emirmi veriyorsun, haddini bil!

Deku: istemiyorsan niye sevgilisin?

Aiko: evet, haklı madem beni evinde istemiyorsun niye sevgilisin söyle hadi?

Sessiz kaldı Bakugou çünkü söyleyemezdi tek bir laf. Söyleseydi biliyordu ki Mitsuki ve Aiko evde üstüne gelip duracaktı... Hiçbir şey söylemedi bile, sadece eve girerek sessizce odasına çekildi. Deku öylece kalmıştı ve sorusuna cevap alamamıştı. Biraz şüphe duymuştu evet ama bir cevabı olmayınca sebepsiz bir kavga olduğunu düşünerek karışmadı. Sadece baktı, ve gitti.

Aiko geri eve girdi ardından ise Mitsuki kapıyı kapayıp içeriye geçti. Aiko, direkt olarak Bakugou'nun odasına çıktı. Kapı koluna elini uzattı ve tutup aşağıya doğru çevirdi fakat hiçbir şekilde açılmıyordu. "Katsuki, şu kapıyı açmayı düşünüyor musun?" Dedi. Bir ses gelmiyordu. Tekrar seslendi. "Katsuki, sen mi kapıyı açarsın, ben mi kapıyı kırayım?" Dedi.

Tek bir ses gelmezken bir an küçük bir hıçkırık sesi geldi Aiko'nun kulağına...

"Ağlamayı kes ve şu kapını aç Katsuki, beni delirtme!" Diye bağırdı. Katsuki bir anlık sinir ile bağırdı. "RAHAT BIRAK BENİ SENİ İSTEMİYORUM AİKO!"

Katsuki iyice sessizleşti. İstemiyordu onu ama bağırdığında pişmanlık hissetti. Neden mi?

*Kapı kırılır*

22:56

Deku
Abi
22:56

Shigaraki
Noldu izuku?
Bir sorun filanmı var?
22:59


Deku
O bana söylemedi...
23:11

Bana bir sevgilisi olduğunu söylemedi?!
23:19

Shigaraki
Katsuki'den mi bahsediyorsun
İzuku?
23:21

O'nun sevgilisi zaten yoktu.
23:26

Deku
Hayır, varmış işte! Bana yalan söylemiş!!!
23:32

Bana öyle bakınca...
Sevdiğini düşünmüştüm belki abi...
23:38

Shigaraki
Onu kaçırıp işgence edeli|
Onu kaçırıp işge|
Onu k|
Ona yazmayı denesene?
23:45

Deku
Yazzsma bule brisey
degisyicek abj
23:56

Hwm ne djcem o oan asik!
23:59

Shigaraki
Hey, niye geç yazıyorsun?
00:01

Ha birde ne diye yanlış yazıp
duruyorsun bilerek mi
yapıyorsun lan A1 Japoncam
var zaten bozacaksın onuda iyice.
00:03

Deku
Barr..
00:06

Shigaraki
Ahh! Yanında kim var senin!
00:09

Deku

Rek otufuom iste abi!
00:12

Kacchanj ozldijm...
00:21

00:28

Deku
Kacchaaan..
00:28 ✓

Panik Odası (Dkbk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin