Deku: Fakat eğer ki bu bilgiyi bir başkasına dersen canın fena yanar katsuki bakugou, fakat dövmekle değil-
Bakugou: ama sen şimdi böyle söyleyince benim söyleyesim geliyor Deku yapma böyle
Deku: ulan bak seni ciddi diyorum sikerim!
Bakugou: ben ironimi yapıyorum orosbu çocuğu
Deku: küfür etme lan! Ayrıca konuyuda dağıtma!
Bakugou: ah doğru doğru konuyu dağıtmayalık falan fistan LAN SEN BENİ KACİRDİN ÜSTÜNE ÜSTLÜK KAHRAMAN OLDUGUN HALDE VİL-
Deku, direk dudaklarına yapışır, sonuçta okulda tek kendileri yok ve bağırarak konuşursa müdür duyar değil mii?
Bakugou: mhm-
Dudağını emmeye başlar Bakugou'nun*
Bakugou ise hemen çekilir*
Bakugou: NE YAPTIĞINI SANIYORSUN SEN LAN!
(Çoğunuz Deku'ya acı çektir onu kacirti cart curt dediniz evet smut yapmicam daha gelmedik oralara UvU PİÇLİK ✨)
Deku: ne yaptığımı sanıyormuşum ben?~
Bakugou: şu kelimeleri uzatmadan düzgünce cevao veremiyormusun sen!
Deku: bağıra bağıra gerçekleri söylemene izinmi verecektim tatlımm?~
Bakugou: t-tch! Kes sesini! AYRICA N'OLMUŞ BAĞIRIYORSAM YALANLARIMI SÖYLÜYORUM, GERÇEKLER BUNLAR TAMAM MI SEN BENİ KAÇIRDIN VE BUNUN İÇİN V-
Bu sefer Deku direk sıraya yatırıp üzerine çıkar ve dudaklarını kenetleyerek Bakugou'yu susturur.
Ne kadar Bakugou çekilmeye çalışsada Deku izin vermeyio bileklerinden sıkıca tutuyordur.
Deku artık Bakugou'nun çırpınmasından bıkarak dudağını ısırır ve Bakugou yerinde kalakalır hafif dudakları aralandığı anda Deku diliyle öpmeye başlar.Sensei sınıflarda kimse kaldımı diye gezio yoklarken kahramanlık sınıfına gelir ve göz gezdirir fakat deku, bakugou'yu sıraya yatırıp susturduğu için ve arka sıra olduğu için kapı eşiğinden gözükmüyorlardır.
Sınıfın kapısını sensei kilitler ve son sınıf olduğu için kendide okuldan çıkar ardından ise müdür çıkıp okulu kilitler ve gider.
Deku çekilip üzerinden iner ve Bakugou oturur pozisyona gelip kaşları çatık ve sinirlice Deku'ya bakar.
Bakugou: cidden sen iyice delird-
Deku: tadını beğendim~
Bakugou: ne-
Deku: duydun?
Bakugou: ulan şakanın sırasımı sence! Ciddi bir konuda nasıl bu kadar rahat olabiliyorsun!
Deku: rahat değilim çünkü sen bağirirken ben seni öpmeseydim ve susturmasaydım bu sefer ciddi anlamda sana burda tecavüz bile ederdim *gayet ciddi bir surat ifadesiyle söyledi*
Bakugou: yarrak ederdin lan! Söyliyim bakalım edebiliyor musun?!
Deku: deneseneee çok merak ettim nolur dene~
Bakugou ağzına gelen herşeyi sayar Deku'ya ve içerisinde Deku'nun villainlerle iş birliği yaptığını bile der.
Deku'dan
Hah sesine yazık oldu Katsuki, sonuçta daha önemli şeylerde kullanmalıydı?
Deku: bittimi?
Bakugou: bitti
Deku: tamam o zaman yatabilirsin Kat-su-ki~
Bakugou: he- hayır hiçte öyle bir niyetim yok! *Çantasını alır*
Deku: öylemi dersin? Kaçmayı bile deneme derim!
Bakugou kaçmak görmeseydib olurdu ben kacmiyorum koşar adımlarla yürüyerek gidiyorum u,u
Deku: kendini çokmu zeki zannediyorsun sen kıyamaaam~
Bakugou: tch *kalkar*
Deku bir anda Bakugou'nun üzerine gelip onu masanın üzerine yatırır*
Bakugou: hm- BIRAK BENİ!!!
Deku: şu andamı? Hahahh! Asla~
Bakugou: BIRAK DEDİM SANA!
Deku, masaya yatırdığı bakugou'nun bileklerini basının üzerinde tek eliyle birlestirmis tutarken bir yandan onun bacaklarını aralamasını sağlar ve kalçalarına doğru yaklaşır.
Bakugou: Bırak beni!!
Deku: hadi ama tatlım, sende beni seviyorsun ikimizde gayet iyi biliyoruz?~
Bakugou: sevdiğim falan yok benim!
Deku: günlüğün öyle demiyor ama?
Bakugou: günl- ne-
Deku: çantandaydı ve o 6 saat sen uyurken hepsini okudum~
Bakugou: he-hepsinimi-?..
Deku:*taklit ederek* h-he-hepsini..~
Bakugou: birde hala taklidimimi yaoıyorsun sen!
Deku: aaah hiç eğlenceli değilsin amaa
Deku bilerek Bakugou'dan çekilir ve kenari geçer. Bakugou masada geri oturur pozisyonuna gelir ve Deku'ya bakar.
Bakugou: ben gidiyirum daha fazla bu saçmalığa dayanamicam!
Deku öylemi? Hadi gitsene *hafif sırıtır*
Bakugou kalkar ve kapıya gider, dekuya bakar fakat hala sırıtıyordur. Kapının kolunu çevirir, fakat kilitlidir.
Bakugou: hay sikeyim-
(PİÇ BİR YAZAR OLDUGUM İCİN HEMEN BURDA KESİYORUM! Şaka şaka gece yazdigim ve şarjımin %5 olduğu için o yüzden kestimm ayrıca oy vermeui unutmayın ne kadar çok oyno kadar hızlı bölüm. Bu Sınav haftasında bile size bölüm yazıyorum laaa)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panik Odası (Dkbk)
FanficAnlamakta fazlasıyla güçlük çekebileceğiniz upuzun bir seri ile selamlıyorum sizlerii! . . . Panik odasına hoşgeldin~ Başlangıç tarihi: 22/04/2023