~11~

256 26 34
                                    

(ilk olarak bu bölüm sizi büyük ZORT etmek isteyen bir yazarınız var... VE OY VERMEYİ HER ZAMAN UNUTUYORSUNUZ YAAA NOOOLUR BAKIN YALLLVARİRİM OY VERİN BEBEKLERİMMM 😭)

Bakugou: ee şimdi ne yapıcaz?

Deku: oyun oynayalımmm.

Bakugou: ne oyunu lan?

Deku: doğruluk mu cesaretlik mi?..

Bakugou: 2 kişi olarakmı?

Deku: evet 2 kişi olarak şu şekilde, ilk sen bana sorcan sonra ben sana sorcam d c diy. Hadi ilk sen başlat.

Bakugou: klasik ortaokul sorularından başlayalım o zaman, hiç okuldan birisiyle sevgili oldunmu?

Deku: hayır, istesemde kimse benle olmak istemezdi...

(Ama yazar-chan ve hehe~ okurlarımız isterdi dekucum~)

Bakugou: sıra sende

Deku: hiç birisine aşık oldun mu?

Bakugou: ben ve aşık olmakmı *gülmeye başlar* ciddimisin sen deku ben asla aşık olmam aşk aptallıktır ve birisine karşı olan yenilgidir. Ben ise hep kazanan olucam~

Deku: egoist *surat asar*

Bakugou: oi sen kendini ne sanıyorsun lan sizin evinizdeyiz diye seni dövemiceğimi zannetme inek!

Deku: tamam kacchan tamaamm sakiiinnn~

Bakugou: cıvıma y@rram!

Deku: sende!

Bakugou: hiç birisiyle öpüştünm-

Deku: kacchan ciddimisin sen, sen öptün ya-

Bakugou'dan

KİM ÖPTÜ DEMEDİM APTAL İNEK!!!

Hemen elimle deku'nun ağzını kapadım ve cümlesini tamamlayamadı kapamasaydım hemen yan tarafta oturan o dedikoducu karılarda duyacaktı!

Deku: mmm!

Elimin tersiyle kafasına çaktım bir tane!

Deku: waah... Acıttın!..

Bakugou: acısın diye zaten! Sen sor şimdide!

(Zort olacağınız bölüm geliyorr)

Deku: alfamısın betamı yoksa omegamı?

Bakugou: he- omega gibi duran bir yanımmı bar aptal inek!?

Deku: yani betamıı! Kacchan hamile kalabiliyormuu??

Bakugou: lan kes beta filan deilim! Alfa'yım ben!?

Deku'ya malesef yalan söylemek zorunda kaldım çünkü eğer omega olduğumu bilseydi kesinlikle bunu başkalarıda duyardı ya da deku benden intikam almak için herkese söylerdi! O ağzı sulanan alfa bozuntularına bile!

Deku: ama niye fazla tedirgin oldun??

Bakugou: sanane lan göt! Madem öyle sen söyle alfamısın betamı yoksa omegamı!? Gerçi senin gibi bir inek alfa ve ya beta olamazda neyse!

Deku'dan

Biraz yalan zamanı geldi sanırım...

Deku: omega

Bakugou: hah tahmin ettiğim gibi!

Gülümsedim yoksa yalanımı anlardı çünkü ben bir alfayım omega değil?..

(Evet biraz kısa oldu ama burda bitirmek istedim çünkü daha minnacık bir olay daha olucak ve meraklanın istiyorum bu bol u dönüşlü bölümden sonra...OY VERİRSENİZ DAHA ERKEN GELİYOR OY VERİN LAN!)

Panik Odası (Dkbk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin