~12~

242 26 24
                                    

(öncelikle herkes okuyor ama takip etmiyor... Nerdeyse 900 okunmalık bir fan kurgu kitabı oldu ama, neden hickimse beni takip etmiyor? Bakıyorum düzenli olarak herkes okuyor herkes listelerine ekliyor fakat oy verme yok... Takip etme yok... Yorum yok... 900 okunma 99 oy 26 takipçim var, size bu sefer takip edermisiniz? Yorum yaparmisinız? Oy verirmisiniz? Demicem, kendi halinize bırakıyorum bu son açıklamaydı şimdi sizi çok baydırdı bu konuşmam biliyorum bu yüzden hadi başlayalım ^^)

Deku: omega

Bakugou: hah tahmin ettiğim gibi!

Deku: hiç birini sevmek istedinmi?

Bakugou: sevmekten kastın nedir?

Deku: aşk

Bakugou: tabikide hayır sevmeyenin seveni olmak zor birşeydir ben zoru severim fakat, aşk işleri bana göre değil...

Deku: uh peki... Sende.

Bakugou: Birinden nefret ettinmi ettiysen kim?

Bakugou'dan

En büyük ihtimal beni söyliyecek çünkü, ona onca şey çektirdikten sonra bir başkası olcak değil ya?

Deku'dan

Büyük ihtimal onu söylememi bekliyor ama bilmiyor ki, ben ondan nefret eden her kişiye nefret kusuyorum... Fakat o benim hiçbirşeyim değil kimseye karışamam, büyük ihtimal omega olsaydı onun benim olması için herşeyi yapardım...

Deku: sen

Yalan ve cesaret oynuyor gibi hissediyorum, her söylediğimiz kelimeden biri bile doğru değil gibi.

Bakugou: tahmin etmiştim *gayet ciddi bir şekilde bakar*

Deku: kacchan biz sanki doğrulukmu cesaretlikmi'de hiç cesaret yapmadık dimi?

Bakugou: evet ve gayet iyi gidiyordu niye şimdi bunu söyledin?

Deku: çünkü bu seferde cesaret soruları yapmak istiyorum.

Bakugou: peki zaten sıra sende sen bana söyle.

Deku: pekiii annemler aşşağıda sarma sarıyor ordan tencereyi al ve gelll

Bakugou: ciddimisin sen-

Deku: ne yapıyım çok acıktım...

Bakugou: tamam lan bekle beni *kalkar*

Deku: bekliyorum

Bakugou'dan

Yan odaya gittim, annemin önündeki sarma tenceresini aldım ve bana saydırmaya başladı-

Mitsuki: lan ver onu çiğ sarmamı yenir!

Bakugou: biz yeriz *sırıtmak*

Mitsuki: midenizi bozcaksını-

Bakugou: banane be

Deku'nun odasına geri geldim bana bakıyordu o ormansı güzel gözler- ne?

(~Karma~)

Yanına geldim ve oturup tencereyi önüne koyduktan sonra deku'ya baktım o sarma yemeye başladı bile galiba baya acıkmış. Yeşilin en güzel tonu gözlerinde gibi, çok güzel... Bir dakika- lan ben 5 dakikadır nerdeyse dekuyamı bakıyorum!?!

Deku: kacchan hastamı oldun?

Bakugou: hayır!

Deku: tamam madem *gülümser*

Gülümsemesi bile çok güze- YETER HARBİ YETER!!!

Bakugou: gülümsemeyi bırakcakmisin...

Deku: neden ki?

Bakugou: herşey çok mükemmelmiş hayatın çok fazla güzel gidiyor gibi birde gülümsemen, hoşuma gitmiyor!

Deku: senin gibi somurtmamımı istiyorsu-..

Deku'dan

Hep somurtan ve duygusuz gibi davranan birisinin "herşey çok mükemmelmiş gibi çok fazla güzel gidiyor gibi birde gülümsemen, hoşuma gitmiyor!" Demesi, kendisinden bahsediyor gibi hissediyorum... Hiç gülümsemiyorsa, birşeyler kötümü gidiyor? Sadece sırıtan ve hiç içten gülümsemeyen birisinin bunu demesi... Garip, ama galiba üzgün ve bu hoşuna gitti?

Deku: kacchan sen iyi olduğuna emin misin?

Bakugou: bunu niye soruyorsun?

Deku: sadece merak etti-

Bakugou: BENİ MERAK ETME!

Deku: ama iyi görünmüyorsun?

Bakugou: bundan sanane!? Çok umrundaymış gibi sormanı sevmedim kes sesini ve tıkı-

Deku: *ağzına sarma tıkar* sus!

Bakugou: hm-

Deku: biraz gülümsemeyi deneyemezmisin? Hayatında asıl birşeyler iyi gitmeyen senmişsin gibi hissediyorum...

Bakugou: ...

Deku: kacchan?

Bakugou: herşey iyi gidiyor tamammı? İstediğim okuluda kazanıcam, 1 numaralı kahramanda olucam, aşıkmı oldum o kişiyide kazanırım. Ben asla kaybetmem ve kaybetmediğin sürece evet, evet herşey yolunda...

Deku: hm o zaman iyi ^^

Bakugou: devam edelim doğruluk mu, cesaretlik mi?

Deku: cesaret

Bakugou: kalkar* kalk

Deku: kalkar* hm?

Bakugou: *yaklaşır ve duvarda kıstırır* beni öpüceksin

Deku: ben- senimi?

Bakugou: duydun

Deku: u-uh tamam...

Nasıl yapıcam ki kıstırılan benim, öpmesi gerekend- o zaman bende bunu tersine çeviririm?

Deku: bileklerinden tutup bir anda bakugouyu kendi duvara dayar aralarında zaten pek boy farkı kalmadığı için çok kolayca dudaklarına yetişiyordur ve dudağına yapışır*

Bakugou: lan- hmmh~

Deku: *dudaklarını aralaması için alt dudağını ısırır*

Bakugou: hmh!~ *aralar*

Deku: *diliyle öpmeye başlar*

*Yaklaşık 5 dakika kesintisiz öpüşürler*

Deku: *çekilir* görevimi yerine getirdim~

Bakugou: ammada zevk aldın ha!

Deku: bilemeyizz ama sanki burnuma omega feromonu geldi?

Bakugou: benimde alfa-

Deku: O-O

Bakugou: Ō-Ó

Panik Odası (Dkbk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin