~19~

143 15 12
                                    

Deku'dan

Kacchanla beraber avmye geldik ve biraz alış veriş yaptık- daha doğrusu o  yaptırdı!
Off ben direk onu avmnin içindeki o kafeye götürecektim bu ise alışveriş yapıyor!?

Yazar'dan

Bakugou kendine artık bilmiyorum kaç tane tişört,sweat, şort ve eşofman almıştı poşetleri ise deku'ya zorla tutuşturmuştu.

Deku en sonunda onu yeterli olduğuna ikna edebildi ve AVM'nin içerisinde bulunan kafeye getirerek bir şeyler ısmarladı. Villainler onlar gelmeden önce o kafeyi zorla boşalttırmışlardı ve sadece çalışan yerindeki kılık değişmiş toga vardı.

Deku: ne almak istersin?

Bakugou: sıcak çikolata

Deku: peki bende bubble tea alırım, gidip kasadaki kiza söyliyip gelicem.

Bakugou: tamam

Deku kalkıp toganın yanina geldi ve sırıtışından toga olduğunu anlamıştı.

Fısıldayarak konuşmaya başladılar.

Deku: bana bir bubble tea getir onada sıcak çikolata ama bilmeden üstüne düşürüyor gibi yap, lavaboya gidicektir orda portal Açmalarini yaz gerisini ben halledicem.

Toga: tamamdır izuku-kunn~

Deku, toga'nın yanından ayrılarak bakugounun yanına gelerek karşısına oturdu ve telefonuyoa ilgilebmeye başladı bakugouda telefonu masaya koyarak beklemeye başladi, arada kaçamak bakışlarla deku'ya bakmasını saymazsak normal bir şekilde içeceklerini bekliyorlardı.

Toga elinde bir tepsiyle geldi ve ilkte bubble tea'yi dekuya verdi sonrada sıcak çikolatayı bakugou'ya uzatıyormuş gibi yaparak elinden bıraktı ve düşürmüş izlenimi verdi.

Toga: ah özür dilerim efendim!!

Bakugou: özür dilan dileme özrünü isteyen olmadı?!

Toga: ü-üzgünüm isterseniz yenisini getirebilirim...

Bakugou: üzgün olman gerekiyor zaten! Lavabo ne tarafta?

Toga: gösterir*

Bakugou kalkıp lavaboya gider fark ettirmeden deku arkasından gelir.

Bakugou portalı görür ve tam çıkıcakken Deku onu portala ittirir ve arkasınsan kendi Toga ile beraber gelir.

Bakugou: LAN?!

Shigaraki: *sırıtır* bağlayın şunu

Deku bir anda kara kamçılarla bakugouyu tutar ve ordaki sandalyenin birine bağlayip kamcilari çeker*

Bakugou: ha- özgürlüğümü kullanarak kendimi kurtarsbilirim biliyorsunuz değil mi?!

Deku: hah hayır bu sefer kurtulamicaksın çünkü o bağladığım ip özel bir ip, senin için katsukii~

Bakugou'dan

Katsuki-mi?
Kacchan diyordu ona ne oldu böyle?..

Bakugou: sen iyimisin acaba deku ha?! Bak ciddi soruyorum

Deku: neyde kötü olmaktamı evet en iyisiyim ^^

DELİRİCEM!..

Bakugou: beni neden buraya getirdin deku?

Deku bana doğru gedli ve önümde çömelerek kollarini bacaklarima koydu, sonra ise bana doğru bakarak konuşmaya başladı.

Deku: senden birazcık kan alıcam

Bakugou: neden?

Deku: orasını sorgulama -,-

Bakugou: beni kaçırdığınızı birine söyledim diyelim ne yapabilirsin ki? Bence söyle.

Deku: seni kaçırdığımızı kimseye söylemeyeceksin

Bakugou: nedenmiş o?!

Deku: ilk olarak bağırma, ikincisi söylemiceksin çünkü söylersen tüm okul beni sevdiğini öğrenir ve benden gördüğün zorbalık yetmez gibi ortaokulda bana yaptıklarının 10 katını herkes tarafından yaşarsın. Bence şu anki hayatını berbat etmemem en iyisi ne dersin?~

Bakugou: tch! Senden hoşlandigim falan yok aptal inek!

Deku: ne yaaaani aptal omega o zaman benimde seni 'zorla' sikmem ve böyleliklede bu sefer altımda yattığını herkese yaymamlamı tehdit etmem gerekir ha?

Bakugou: ha- t-tamam söylemicem!

Deku: ammada korkaksın ha *kıkırdar*

Bakugou: tch! Kapa çeneni!

Deku: ellerini bakugou'nun bacaklarindan hafif kasıklarına doğru getirir*

Bakugou: n-napıyosun sen?!

Deku: biraz oyunmu oynasak yaa~

Bakugou: i-istemiyorum!

Deku: off iyi be illaki bi gün altımda yatıcaksınn~

Bakugou: asla-

İnş- LAN

Bunun sonu nereye gidicek ya...

Panik Odası (Dkbk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin