Bakugou merakla baktı ve sordu Lavinia'ya.
Bakugou: nasıl olacak o?
Lavinia hafif bir sırıtış sergiledi bu sorunun üzerine.
Lavinia: senin yapacağın küçük birşey, ben seni dünyaya göndereceğim fakat seni tek gören İzuku olacak. Sende onu öldüreceksin ve o öldüğü vakit ikiniz beraber buraya dönerek güzel vakit geçireceksiniz. Kulağa güzel geliyor değil mi? Ben olsam bu teklifi asla reddetmezdim.
Bakugou: a-asla! Onu kendi ellerimle öldürmem! Eğer öyle yapacak olsaydım bunu o savaşta yapardım?!
Lavinia: demek ki gereken şeydebo savaşta bunu yapmanmış.
Kısa bir süre sessizlik oluştu orada, tek sebebinin bunun olduğuna inanmak istemezdi Bakugou.
Bakugou: sana inanmıyorum
Lavinia: Ne?
Bakugou: diyorum ki sana inanmıyorum! Yine bir rüyadayım değil mi haha! Yalnız falan değilim ben, herşey bir rüyaydı, bu yaşadığım yada yaşamadığımı düşünmem bile bir rüyaydı ve sen sadece beni delirtmek için olan bir varlığın tekisin! Yalansa yalan desene hadi?
Lavinia: çok yanlış düşünüyorsun Katsuki öyle bir niyetim yo-
Bakugou: YÜZÜNDEKİ O SIRITIŞTAN BELLİ DEĞİL MİYDİ SENCE?! Beni geri kendi hayatıma döndür!..Tch...
Lavinia: ahhh peki, kazandın. Ne istiyorsan onu yapacağım.
Bakugou: biliyordum işte?! Beni delirtecektin degil mi! Buna asla izin vermem! Ben Deku'yu istiyorum... Beni geri götür...
Lavinia bakar bakugouya küçük bir sırıtış ile be nu sırıtışın arkasında bir şeyler saklı olduğunu kolay anladı Bakugou. "Yine ne sikime sırıtıyorsun sen?" Diye bağırırcasına sordu. Lavinia çok rahat bir biçimde ona bakarak şunları dedi.
Lavinia: tatlim.. *dedi ve sırıttı iyice* senin ismin Katsuki Bakugou bile değildi...
Bakugou şaşkınlık içerisinde ve sinirden gülerek sordu "ne?"
Lavinia: ne izuku diye biri, ne katsuki diye biri yoktu diyorum be tatlım anlasana. Sen hayalini gördün, görmek istediğin kişiyi gördün. Senin dünyadaki ismin Katsuki değildi, senin dünyadaki görünüşün kızıl gözlü sarışın bir oğlan değildi.
Bakugou: Ne saçmalıyorsun sen yine?!
Diye sordu Katsuki.
Lavinia: demek istediğim hepsi bir hayâlden ibaretti miniğim. Kızıl gözlü bir insan ya da yeşil saçlı olabileceği aklına yatıyor mu senin? Seni eski hayatına döndürsem bile rüyanda aşık olduğunla gerçekte aşık olduğun hic bir olur mu?
Bakugou ha- tch! İstiyorum diyorum beni su amına koduğumun sikik hayata geri döndür! Ya da ben seni-
Deku içeri girer.
Deku: hey ne oluyor burda Lavinia?
Lavinia: hmh sadece Katsukiyle biraz eğleniyordumm
Deku: *gülümser* demek eğleniyordunuz ne güzel ^^
Bakugou yavaşca başını çevirip bakar dekuya.
Bakugou: Lan?!
Deku: lan filan ayıp değil mi be güzelim?
Bakugou: hani-
Lavinia: şakaydı şakaaaa UvU
Bakugou: Şakanı sikeyim! O zaman burası neresi ve sen kimsin!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Panik Odası (Dkbk)
FanfictionAnlamakta fazlasıyla güçlük çekebileceğiniz upuzun bir seri ile selamlıyorum sizlerii! . . . Panik odasına hoşgeldin~ Başlangıç tarihi: 22/04/2023