~2.S-4.B~

98 9 31
                                    

(Düzeltme:BU BÖLÜM BUNDAN SONRAKİ BÖLÜMDEN DAHA AZ OY ALMİS ÇABUK OY VERİN)

(Millet biraz ara vermiştim nedeni ise ilk bölümü animasyon hale getirip /gacha club version diyelim/ sınavlara çalışmaktan bölüm yazmaya zamanım olmadı kusura bakmayin. Yaptığım animasyonu Youtube üzerinden Cola Lisa Yuriko kanalındaki son videodan ulaşabilirsiniz, bölüme başlamadan oy vermeyi unutmayın seviliyorsunuz!)

---
Yaklaşık ordan çıkmamın üzerinden 1 hafta geçmişti ama ben hala o rüyayıda, deku'nun o halinide ve o kitaptaki hiçbir sözü unutamıyordum...

Bu şekildede biraz her olaya takıntılıymışım gibi oldu değil mi? Ama öyle değil! Sadece- ben sanırım- Deku'ya- ONDAN NEFRET EDİYORUM!

Şu an aklındaki sorun ne biliyormusun?

Deku, o niye bana bir anda böyle bir oyun oynadı?
Acaba o bir villainmi-? Fakat o zaman neden UA akademisinde kahraman olmak için bu kadar uğraştı?
Yeni bir planı falan yoktur dimi?
Tamam belki nerdeyse çıktığımdan beri 1 haftadır bulaşmak yanı sıra yanıma bile gelmiyor ama benim aklımda biye hep o dolaşıyor anlayamıyorum...

SANIRIM İYİCE ŞİZOFRENİYE BAĞLİCAM!

Onun ortaokulda ki saf ve iyi halini özledim... Eğer o zamana geri dönseydik sanırım ona hiç kötü davranmayı bırak elimi bile kaldırmadım!

Gözlerimmi doldu benim?..

Umarım bu günlüğü kimse almaz :)
Heleki Deku...Asla olmaz!

Fakat, kaybettiğimiz yerde öylece bekleyemeyiz değil mi? Öylece eskiye dönük kalırsam, o zamanlarda kalırsam... Bunu güçsüzler yapar hah!

Fakat onca şey anlatmak isterdim ki boğazım kurusun konuşamayayım ama yapamıyorum işte, susuyorum... Sadece susuyorum, bazen ağlamak istiyorum sadece kalbim ağlarken gözlerim anlatıyor...
---
Mitsuki içeri girer.

Mitsuki: Sen hala o saçma günlüğe birşeyler yazma derdindemisin! 1 haftadır içine kapanmış sadece onla uğraşıyorsun!

Bakugou: başka ne yapmamı bekliyordun? Ya da istiyordun diyeyim.

Mitsuki: SENİN ŞU LANET OKULUNA GİTMENİ VE YÜZÜNÜ GÖRMEMRYİ İSTİYORUM TAMAMMI?! BABAN BU HALİNİ GÖRSE HİÇ GURUR DUYMAZDI, VİR KAHRAMAN OLMAK İSTİYOR AMA SADECE İSTİYOR YAPMIYOR DİYEREK!

Bakugou:...

'öylemi..'

Bakugou: kısaca suçlu olduğumu yine yüzümemi vuruyorsun?

'suçlu ben olmadığım halde, hahah! Neymiş babam benim davranışlarıma gram dayanamamışta intihar etmiş!..'

Mitsuki: evet öyle çünkü suçlu olan sensin!

Bakugou: oda bir zahmet baba olmayı becerebilseymiş?


...
Katsuki büyük hata yapmıştı:)

Aldığı bu sinir problemlerinin Mitsuki'den geldiğinide unutmamak lazım değil mi?

Son sınırına geldiği için Mitsuki o gün Katsuki'yi çok beter dövmüştü...

Zaten onu en başından beri
istemiyordu bile...

O gün Katsuki okula hiç gitmedi, sadece yazdı..yazdı..daha çok yazdı...

Gerçi kimsede gitmeyince merak etmemişti? Sonuçta Katsuki soğuk,
sinirli ve çoğunlukla konuşmak
isteyen olsa ona patlayabilecek
biriydi ve bu yüzden hiç arkaşı
yoktu.

Panik Odası (Dkbk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin