~2.S-1B~

150 19 49
                                    

(Bölüm için önerdiğim müzik: Anlat Ona)

Bakugou Katsuki yolda deku'nun peşinden giderken önüne bakmıyordur çünk, dikkati dağıldığı anda onun kaybolacağını aklının ucundan bile geçirmek istemez.
Bir anda Deku'nun ara sokağa girmesi ile Bakugou duraksar ve ani bir şekilde ona yolda çarpıp kaçan arabayla herkesin oraya toplanması birolur...

İlk yardım yapılır.. Ambulans gelir.. Hastaneye kaldırılır... Fakat Deku'ya son bir defada olsa 'seni seviyorum' diyemeden ve o zümrüdün en güzel yeşili gözleri göremeden...

Oracıkta can verir...

(...)

Depo?
Neden bur depoda bağlıyım-

En son araba... Bir araba çarpmadımı?..

CİDDEN BU SİKTİGİMİN
YERİNDE NE İŞİM VAR
BENİM!?

Kaçırıldım mı-?

Kaçırılmış olamam sonuçta benim gibi birini niye kaçırsınlar ki UA'de bile olmayan önemsiz birisiyim ve... En son Deku-.. Deku o ara sokakta kaybolmuştu.. Onu göremedim bile...

Ona n'olduğunu o kadar çok merak ediyorum ki...

Her yer sadece karanlık ve bu depoda sanırım cidden takılı kaldım.

Tüm bedenim ağrıyor...

CİDDEN İNANILMAZ YA!?

Off...

(...)

Deku: iyi uyudunmu hm?

BİR DAKİKA LAN N'OLUYOR
ŞU ANDA?!?!

Bakugou: ne uykusu ya?..

Deku: yüzüne yaklaşır* iyi uyudunmu?

Bakugou: ne- şey- hayır! Uyku muyku alamadım ayrıca en son kaza oldu ve sen kaybolmuştun o kaza neden oldu hangi orosbu çocuğu bana çarpıp kaçtı?! Sen nereye gitmiştin! Bir anda neden kayboldun benden kaçmaya falanmi çalışıyord-

Deku: hop hop hop yavaş gel, hiçbiri gerçek deildi sadece bir kabus gördün anladın mı?

Bakugou: nasıl-

Deku küçük bir ceza diyelim?

Bakugou: NE İÇİN BANA BÖYLE BİRŞEY YAPTIN SEN!?

Deku: sakin olsana kacchan, başta verdiğim ilaçları hatırlıyor musun? İşte onlar yüzünden oldu.

Bakugou: seni pislik...

Deku: kıkırdar* aah hadi ama sadece benim senin görmeni istediğim şeyleri gördün diye suçlu benmiyiiim?~

Bakugou: EVET SENSİN AMINA KOYAYIM! BURDA BENİ BAĞLAYIP TUTSAK TUTMUŞSUN, İLAÇ İÇİRMİŞSİN, VE BİRDE SUÇLU BENMİYİM DİYE SORUYOR MUSUN?!

Deku: benden hoşlanarak yurtta bana inanıp AVMye gelip, benle kafeye gelerek numaramı yutanda sendin tatlım~

Bakugou: KES SESİNİ! NE ARTIK SENDEN HOŞLANIYORUM NE SEVİYORUM BİLİYORMUSUN SENDEN BU YÜZDEN BİLR ÖLÜMÜNE NEFRET EDEBİLİRİM HATTA EDİYORUMDA!

Deku: yaklaşır yüzüne* bence o kadarda emin olma, hala bağlı olduğunu, kahramanların seni bulamayacağını ve hayatının benim ellerimde olduğunuda göz önünde bulundur asla unutma.

Bakugou: tch! Sanki çokta umrumdaymış gibi bana su an hayat dersi filanmı veriyorsun amına koyayım?!

Deku küçük bir ceza diyelimm~

Bakugou: sen hangi sikimsinde bana ceza veriyorsun ulan!?

Deku: hmh öylemi düşünüyordun özür dilerim...
Hahahah! Özür dilicek bişe yapmadığım için geri alıyorum gramda pişman değilim~

Bakugou: SEN AKLINI KACİRMAŞSIN BENİ BURDAN ÇIKAR!

Deku: benim kim olduğumu biliyormusun sen ha?

Bakugou:gayette iyi biliyorum! Kendini bişey sanan gerizekalı villainin tekisin!?

Deku: aa hayır hayır hayır bebeğim öyle birşey hayyatta olamaaazzz~
Benim üvey abim bir villain? Shigaraki Tomura, ama ben hala bir kahraman olmak için devam edeceğim aptal. Sadece ona yeni yaptıkları o ilacı deneme fırsatı verdim anladınmı kacchan?

Bakugou: BİR YARRAK ANLADIYSAM SİKSİNLER BENİ

Deku: sen yorulma ben sikerim en yakıj zamanda

Bakugou: ha-

Deku kıkırdar*

Bakugou: gülüşünü siktigim!!

Deku: aww bamyaylamııııı???

Bakugou: sinirlice bakar*

Deku: kesinlikle sen bayginken ellemedi-

Bakugou NE YAPTIM DEDİN SEN?!!!?!?!?

Deku: sshhh *çözüp hemen giderh*

Bakugou: kalkar*BURA GEL SENİ PİSLİ- *bir an dengede duramaz ve düşer* LAN-

BU GERİZEKALI NE ZAMANDAN BERİ BENİ BURADA TUTUYOR ULAN!!!

(Bu bölüm için en az 10 oy bekliyorum sonraki bölümler icin biraz sabır plzz)

Panik Odası (Dkbk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin