Merdivenlere gelince düşünmeden merdivenlerden koşarak inmeye başladım. Carla da peşimden geliyordu. Bir anda sağa döndüm ve çarptığım bedenin kucağına düştüm....
Angelina
Bir anda birinin bana çarpması ile yere düştüm. Sinirli bir şekilde bana çarpan kişiye baktığımda Liya olduğunu gördüm. Bakışlarım yumuşadı. Şu anda kucağımda bana suçlu bir çocuk gibi bakıyordu. Şu anda çok tatlıydı.
Ayağa kalkmak için elinden destek aldı ve kalkacağı sırada eli kaydı ve düştü. Acaba daha ne kadar rezil ola bilir diye düşündüm çünkü yüzü kasıklarımdaydi. Bir anda kıpkırmızı bir şekilde bana baktı ve özür dilerim bakışı attı. Hemen ayağa kalktı.
"Merak ediyorum 1 günde daha ne kadar rezil ola bilirsin ?" Diye sordum ve ona baktım. O ise sadece kasıklarıma bakıyordu dediğimi duymamıştı bile. Yanındaki arkadaşı kolunu dürtünce irkildi ve ona baktı. Gözleri ile beni gösterdiğinde panikle bana baktı ve konuştu.
"Şey ben özür dilerim ang- yani hocam. Gerçekten özür dilerim." Dedi ve arkadaşının kolundan tutarak yukarıya çıkmaya başladı. Koşarak gitti ve gözden kayboldu. Ben de odama girdim ve çantamı alıp çıktım. Gözlerim kasıklarıma kaydiginda uçuş moduna geçtiğini gördüm. Bunada kalkmazsin be. oflayarak yürümeye devam ettim. Bir an önce eve gidip ilgilenmem gereken bir şey vardı. Arabamin önünde geldim ve arabayı çalıştırdım. Benimki daha da kalkmadan eve gitmem gerekiyordu...
Araba ile biraz irerlemiştim ki yolda koşarak giden Liya ile arabayı durdurdum. Yanında durunca şaşkın bir şekilde bana baktı. Ben ise cami indirip konuştum.
"Liya bin seni evine bırakayım" dedim ve itiraz istemeyen bir sesle. Olumsuz anlamda kafasını salladı ve yürümeye devam etti.
"Itiraz istemiyorum çocuk arabaya bin!" Dedim ve sert bir şekilde ona baktım. Istemeyerekte olsa arabaya bindi ve konuştu.
"Teşekkür ederim" dedi ve sahte bir şekilde gülümsedi. Ben de onun bu yapmacık ve sinirli haline güldüm ve konuştum.
"Seni kendi evime mi götüreyim ?" Dedim gülerek. Anlamaz bir şekilde bana baktı.
"Evin nerde tarif et onu diyorum." Dedim ve ona baktım. O ise anlamış gibi bir ses çıkardı ve yolu tarif etmeye başladı. Şu anda çok tatlı gözüküyordu. Neyse o benim öğrencim o kadar.Ama öğrencime karşı bir ilgim var bunu inkar edemem.
"Neden derste değilsinde eve gidiyorsun?" Diye sordum. O ise bana baktı ve konuştu.
"Şey öyle olması gerekti " dedi ve önüne döndü. Tabiyikide bırakmayacaktim istediğim cevabı alana kadar soracaktım.
"Neden öyle olması gerekti ?" Dedim ve ona baktım. O ise bana baktı ve konuştu.
"Sizi ilgilendirmez hocam " dedi özellikle hocam kelimesini bastırarak söylemişti. Onun bu haline ne kadar sinir olsamda bir şey demeden önüme döndüm. O ise yolu tarif ediyordu.
Liyaya baktığımda pantolonuma kaçamak bakışlar attığını gördüm. Pantalonuma baktığımda şişliğin belli olduğunu gördüm. Siktir ya çok belli oluyordu..
"Ahh siktir" Diyerek inlemiştim. Liyanin arabada olduğunu unutmuştum bir an. Liyaya baktığımda sertçe yutkunarak önüne dönmüştü. çok belli oluyordu penisim. Ne yapacağım ya ? Aklıma gelen fikir ile arabayı durdurdum ve arka koltuktan bir yastık alıp kucağıma koydum. Tekrar arabayı çalıştırdım. Liyaya baktığımda sırıtarak bana bakıyordu. Benim baktığımı görünce hemen önüne döndü.
"Hocam burası" dedi. Arabayı durdurdum ve ona baktım. Bana baktı ve konuştu.
"Teşekkür ederim ve özür dilerim." dedi ve arabadan indi. Tanrım arsız bir kızdı. o eve girene kadar bekledim. Ama eve girmedi. Telefonu aldı ve birisini aradı sanırım annesiydi. Telfonu kapattı ve arabaya doğru yürümeye başladı.
"Ne oldu ?" Diye sordum. O ise üzgün bir şekilde konuştu. Dudaklarını büzdüğü için çok tatlı gözüküyordu.
"Annem bu gün eve gelmeyecek ve ben de yanlız kalmaktan korkuyorum. Arkadaşlarım ile kala bilirim ama Christian bu gün ailesi ile akrabalarına ziyarete gidicek. Carlada evinde olmayacak" dedi ve kafasını eğdi. Tekrar bana baktı ve konuştu.
"Beni bıraktığınız için teşekkür ederim hocam" dedi ve arkasını dönüp eve gideceği sırada konuştum.
"Evin anahtarı sende var mı ?" Diye sordum. Hayır anlamında kafasını salladı. Anladım dercesine kafamı salladım ve konuştum.
"Arabaya bin benim evime gidiyoruz" dedim ve önüme döndüm.
"Hocam gerçekten gerek yo-" sözünü kestim ve tekrar aynı şeyleri tekrar ettim ama bu sefer daha yüksek bir sesle. Çekinerek arabaya bindi. Arabayı çalıştırdım ve evime doğru sürmeye başladım.
.
.3 katlı olan evimin önünde arabayı durdurdum ve araçtan indim. Liyada arabadan inince konuştum.
"Beni takip et " dedim ve ona baktım. Olumlu anlamda kafasını salladı ve gözlerini kasıklarımdan gözlerime çıkardı. O baktıkça daha da sertleşmem canımı yakıyordu.Eve girdim ve misafir odasının kapısını açıp içeriyi gösterip konuştum.
"Burda kalkacaksin bir şey lazım olursa hizmetlilere haber ver " dedim ve arkamı dönüp odama girdim. Üzerimdekileri çıkarıp lavaboya girdim.
.
.Liya
Odada boş boş oturuyordum. Üzerimi değiştirmem gerekiyordu ama kıyafetim yoktu. Bu yüzden Angelinadan kıyafet almam gerekiyor diye düşündüm ve odadan çıktım. Odası nerdeydi acaba diye düşünürken tam karşısında durduğum odadan inleme sesi geldiğini duydum. Odaya girdim ve etrafa baktım. Yatağın üzerindeki kiyfet ile bu odanın Angelinanin odası olduğunu anladım. Ağlamaklı bir ses ile inliyordu bu da benim ıslanmama sebep oluyordu..
Inleme sesleri kesildikten bir süre sonra Angelina çıplak bir şekilde odadan çıktı. Beni görünce kısa bir şok yaşadı ve hemen elleri ile penisini ve göğüslerini tutarak konuştu.
"Ne işin var burda ?! Arkani dön hemen!!" Dedi ve sinirli bir şekilde bana bakmaya başladı. Omuz silktim ve hızlanan kalbimi umursamdan konuştum.
"Kıyafete ihtiyacım var okul kıyafetlerim ile uyuyamam." Dedim ve onu süzmeye başladım. Siktir çok uzundu.. içimde istiyorum..aman neler düşünüyorum ya. gözlerimi kapattım ve sakinleşneye çalıştım. Bir anda sırtımın yatak ile buluşması ile gözlerimi açtım ve şaşkın bir şekilde üzerimde yatan kadına baktım. Kolları ile kendini üzerimde tutuyordu ama çok yakındık...
Nefesleri dudaklarıma çarpıyordu ve bu da benim kalbimin daha da hızlanmasina sebep oluyordu.. ıslak saçları ile çok seksi gözüküyordu.. bunları düşünürken kulağıma değen boguk sesi ile düşüncelerimden sıyrıldım.
"Sınırlarımı zorluyorsun küçüğüm. Yapma dayanamıyorum." dedi ve boynumu öptü.. siktir boynumu öpmüştü... Utandığım için onu üzerime çektim ve bu sayede tamamen bana yapıştı.. Yavaşça kokusunu içime çektim ve saçlarına öpücük kondurdum.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy "Teacher ?" (G!P)
Teen FictionLiya okuluna gelen yeni matematik öğretmenine aşık olacağını düşünmemişti. Arkadaşlar bu hikayede ana karakter olan Angelinanin penisi var. Ve bu yüzden rahatsız olacaksanız okumayın.