11

6.8K 162 73
                                    


"Bu gün bana tokat attın. Yarın da öldüreceksin. Neden saçmalıyorum ki ?" Diye sordu ve güldü. Sonra da araçtan indi. Arkasında sinirden kudurmuş bir ben bıraktığını bilmeyerek...

Angelina

Liya nasıl böyle konuşa bilir ? Onu ne kadar çok sevdiğimi görmüyor mu ? Bu kadar mı kör ? Neden yapıyor ki bunu ? Lanet olsun ya.

Arabdan indim ve öğretmenler odasına girdim. Maria hoca bana selam verdi ve gülümsedi. Ben ise ifadesiz bir şekilde yüzüne baktım ve selam verdim. Maria hoca sürekli benimle ilgileniyordu bu hiç hoşuma gitmiyordu..

Öğretmenler odasından çıktım ve sınıfın kapısına geldim. Kapıyı açtım ve içeri girdim. Girdiğim anda yüzüme değen kağıttan uçak ile sinili bir şekilde gözlerimi kapattım. Zaten bu gün Liya sayesinde yeterince sinirlerim bozulmuştu. Artı olarak çocukların bu saçmalıklari sinirlerimin bozmasına yardımcı olmuştu. Derin bir nefes aldım. Sakinleşmeyecegimi bildiğim halde. Yine de denedim..

"Hanginiz yaptı bunu ?!" Diye sordum sakin olmaya çalışarak. Kimseden ses çıkmayınca tekrar sordum.

"Bunu kim yaptı ?! Sonuncu kez soruyorum. " Dedim ve gözlerimi sınıfta gezdirdim. Liyaya baktığımda korkarak bir çocuğa bakıyordu. Baktığı çocuğa baktım. O tarafa doğru yürümeye başladığımda Liyanin sesi kulaklarıma doldu.

"Ben yaptım hocam" dedi ve başını eğdi. Onun yapmadığı belliydi. Ama suçu üstleniyordu. Ne kadar da dramatik. Sinirli bir şekilde güldüm ve Liyaya baktım.

"Senin yaptığına emin misin  Li-Ya " dedim ve sinirli bir şekilde ona baktım. O ise yutkundu ve konuştu.

"Evet hocam ben yaptım " dedi ve bana baktı. Gözlerindeki korkuyu net bir şekilde görüyordum. Ama sinirlendigim şey onun bir Orospu çocuğnu savunmasıydi. O piçin suçunu üstlenmesiydi....

"son kez soruyorum kim yaptı bu terbiyesizliği ?!! Bir daha sormayacagim!!" Diye bağırdım. çocuklar korkmuş bir şekilde bana baktı ama yine de kimseden bir ses çıkmadı. Liya tekrar konuştu.

"Ben yaptım hocam" dedi ve başını eğdi. Sert bir şekilde ona baktım ve bağırdım.

"Kes sesini Liya!!. Sınıftan çık hemen!. Beni odamda bekle!" Diye bağırdım. Dolmuş gözleri ile bana baktı ve sınıftan çıktı. Sinirli bir şekilde nefesimi verdim. Sinirden ellerimin titrediğini fark ettiğimde masama oturdum ve çantamdan ilacımı aldım.

"Birisinde su var mı ?" Diye sordum. Christian hemen bana suyu getirdi ve sırasına geçti. Oturacağı sırada konuştum.

"Kimse oturmayacak. Ders sonuna kadar ayakta kalacaksiniz. Eğer birinizin oturduğunu görürsem dersten kalacaksınız!!" Dedim sert bir şekilde ve sınıfa baktım. Olumlu anlamda kafalarını salladılar ve kitaplarına bakmaya başladılar.  Ben de dersi anlatamaya başladım.

.
.

Dersi bitmişti. Çantamı aldım ve sınıftan dışarı çıktım. Kendi odama girdim ve koltukta uyuyan bir Liya gördüm. Ona sinirli olduğum için bu görüntü beni etkilememişti. Yerime geçtim ve elimi sert bir şekilde masaya vurdum. Liya korkarak bana baktı. Soğuk bir şekilde ona baktım ve konuştum.

"Neden o çocuğu savundun ?" Diye sordum sakin bir şekilde.  Bana baktı ve konuştu.

"Onu savunmadim benim suçumdu" dedi ve yutkundu. Sert bir şekilde ona baktım ve bağırdım.

"Sikerim yalan söylediğin o kadar belli oluyor ki!!  Çocuk mu kandırıyorsun sen ?!!" Diye sordum sert bir şekilde. Yutkundu ve konuştu.

"Hayır hocam" dedi ve elleri ile oynamaya başladı. Sinirli bir şekilde elimi masaya vurdum ve konuştum.

"Sana son kez şans veriyorum Liya gerçeği söyle.!!" Dedim ve ona baktım. O ise tekrar başını eğdi ve konuştu.

"Ben yaptım hocam." Dedi ve dolu gözleri ile bana baktı. Sinirli bir şekilde ayağa kalktım ve ona yaklaştım. Kulağına eğilip konuştum.

"Son kez söyleyeceğim. Bana gerçeği söyle küçüğüm. Yalandan nefret ediyorum. Yalan söyleyen insanlardan da" dedim ve sinirli bir şekilde ona baktım. O ise yutkundu ve cevap vermedi. Sinirli bir şekilde güldüm ve ondan uzaklaştım.

Kendi yerime geçip otudum. Başımı ellerim arasına aldım ve sakinleşmeye çalıştım. Bir orospu çocuğu için bana yalan söylüyordu.. bir orospu çocuğu için. Bir orospu çocuğu için bana yalan söylüyordu. Bana yalan söylüyordu bir orospu çocuğu için..

Derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapattım. Ona zarar veremezdim. Bunu yapamazdim. O bana babasının emanetiydi. ona zarar vermezdim. Babasına verdiğim sözü tutmam gerekiyordu..

Ayağa kalktım ve çantamı aldım. Okuldan gidecektim. Zaten bu gün tek dersim Liyanin sınıfınaydi  o da bitmişti. Şimdi depoya gidecektim. Kapıyı açacağım sırada Liyanin sesi kulaklarima doldu.

"Nereye gidiyorsun Angelina ?" Diye sordu. Arkamı dönüp ona baktım ve konuştum.

"Seni ilgilendirdigini sanmıyorum." Dedim ve soğuk bir şekilde ona baktım. O ise bana sinirli bir kedi gibi baktı ve konuştu.

"Ilgilendiriyor. Nereye gidiyorsun diye sordum." Dedi ve bana bakmaya devam etti. Ben ise güldüm ve konuştum.

"O kadar merak ettin cevap vereyim değil mi ? Katil olmaya gidiyorum. Anladın mı ?! Sana olan sinirimi insanlardan çıkarmaya gidiyorum. Sen git o orospu çocuğunu savun tamam mı ?!! Ve şu andan itibaren benimle konuşmaya bile çalışma. Seninde dediğin gibi ben senin yanlızca hocanim!!" dedim kapıyı çarparak odadan çıktım.

Sinirli bir şekilde irerliyordum ki karşıma Maria hoca çıktı. Bana çarptığı için özür dileyecegi sırada etrafta kimsenin olmamasından faydalanarak sertçe Marianin dudaklarına yapıştım. O ise sanki bu anı bekliyormuş gibi bana anında karşılık vermişti. Onunla öpüştüğüm sırada birisinin düşme sesi ile dudaklarımızı ayırdım...



My Sexy "Teacher ?" (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin