19

3.8K 118 11
                                    

"Onun çocukları için kıyafet al dani. Lu sen de onun için. Ben de bebeğim için bir şeyler alacağım " dedim ve gülümsedim. Diğerleri de olumlu anlamda kafasını salladı ve mağzalara girdik.....

Daniel

Ilk defa Angelina bir insan için böyle bir şey istiyordu. Normalde onu güzelce dövün ve ya parmaklarını kesip ona yedirin demesi lazımdı.. sanırım Liya onu değiştiriyordu.. hemde çok fazla değiştiriyordu..

"Tamamdır Lina" dedim ve adamla birlikte yürümeye başladık.

"Çocuklarınız kaç yaşında bayım ?" Diye sordum. O ise göz yaşlarını sildi ve konuştu.

"11 ve 13" dedi ve dolu gözleri ile bana baktı. Bu insanı bu halde görmek kalbimi acıtıyordu...

"Efendim kız mı  ? erkek mi ?" Diye sordum o ise konuştu.

"Ah özür dilerim söylemeyi unuttum. 11 yaşında olan kız diğeri de erkek" dedi ve gülümsedi. Ben de gülümsedim ve kıyafetlere bakmaya başladım.  Beğendiğim kıyafetleri sepete attım.  Ayakkabı reyonu görünce oraya gittim ve ayakkabılara baktım. Büyük bir Converse hayranı olduğum için. Bir sürü Converse ayakkabı aldım. 

"Bu kadarına ihtiyaç yok" dedi ve adam koluma dokundu. Ben ise gülümsedim ve konuştum.

"Efendim Lina istedi ve eminim ki kendisi burda olsaydı mağazayı satın alırdı. Bu yüzden benim aldıklarım bile az "  dedim ve gülümsedim. O da bana sarıldı ve konuştu.

"T-teşekkür ederim" dedi ve ağlamaya başladı. Ben de gülümsedim ve konuştum.

"Daha çok şey alacağız efendim hadi çocuklarınızın bedenini ve ayakkabı numarasını söyleyin" dedim ve adamın omzuna vurdum. O da güldü ve benimle birkite ayakkabılara bakmayan başladı..

Luka

Daha önce Angelina benden böyle bir şey istememişti. Bu biraz garipti.. çünki Angelina sadece kadınlara taciz ve tecavüz eden insanları öldürmek için can atan biriydi.. yani bu adam için iyilik yapması garipti.. o değişiyordu.. Liya onu değiştiriyordu.. bu iyi bir şey mi kötü mü bilmiyorum ama o mutluysa önemli değil..

Adam biraz kiloluydu. Bu yüzden büyük beden kıyafetler almak en mantıklı seçim olurdu..

Angelina

Gülümseyerek iç çamaşırları satılan mağazaya girdim. Liya için alabileceğim takımlara baktım. Gözüm bir takıma kaydı. Güzeldi bence. Ona yakışırdı. Kesinlikle mükemmel olurdu..

"Efendim ne istemiştiniz ?" Diye çalışan.  Ben ise ona baktım ve konuştum.

"Şu siyah olan takım ve onun yanındakini istiyorum " dedim  ve kadına ifadesiz bir şekilde baktım. O ise gülümsedi ve takımları alıp kasaya geçti. Ben de parasını ödedim ve ordan çıktım. Kıyafet almak için bir mağaza bulmam lazımdı. Kendi dolabimda Liyaya da yer açacaktım.. Benim kıyafetlerim ona büyük oluyordu..

"Hah buldum" diye mırıldandım ve mağazaya girdim. Bir sepet aldım ve beğendiğim şortları için attım. Tişörtlere baktım ve ordan da beğendiklerimi sepete attım. Eşofman ve sweatshirt de aldım ve kasaya yaklaştım. Parasını ödedikten sonra mağazadan çıktım ve bizimkileri gönderdiğim mağazalara gittim. Daniel ve adam bir sürü şey alış şimdi de parasını ödüyorlardi.

"Dani ben ödeyeceğim." Dedim ve daniele yaklaştım. Ama o bana baktı ve konuştu.

"Ben ödeyeceğim Lina. Yenge için bir sürü şey aldın zaten " dedi ve siyah kartını adama verdi. Ödemeyi yaptıktan sonra poşetleri aldılar ve magazdan çıktılar ben de peşlerinden gitmeye başladım. Luka da elindeki bir sürü poşet ile çıktığında gülümsedim. AVM den çıktık ve arabaya bindik.

"Adam bana bak " dedi Luka. Adam ona baktığında poşetleri arabanın bagajına koydu ve konuştu.

"Yurt dışına çıkacaksın. Adamlarimin söylediğine göre polisler seni görmüş . Eğer bu akşama kadar yurt dışına çıkmazsan başına kötü şeyler gelecek " dedi ve saçlarını karıştırdı. Sonra tekrar adama baktı ve konuştu.

"Senin için İsviçrede güzel bir villa aldım ve bilet satın aldım. Ordakı arkadaşım senin için çoktan bir iş buldu. Ayın 30 000 dolar. Şimdi çocuklarıni alalım ve hemen yurt dışına gönderelim seni " dedi ve arabaya bindi. Adam ise arabaya binip konuştu.

"Teşekkür ederim. Her şey için çok teşekkür ederim. Bu iyiliğinizi asla unutmayacağım.." dedi ve gülümsedi. Daniel ise ona baktı ve konuştu.

"Teşekküre gerek yok adam" dedi ve arabayı sürmeye devam etti.

"Hemen evinin konumu gir" dedi ve adama baktı Daniel. Adam ise hemen konumu girdi.

.
.

Adamın evinin önüne geldiğimizde hemen arabadan indi ve çocuklarını alıp çıktı. Çocukları arabaya bindiğinde Daniel arabayı sürmeye başladı. Çocukların birisi babasının kucağında diğeri ise benim kucağımdaydi..

"Baba nereye gidiyoruz ?" Diye sordu kız olan. Uykudan uyandıkları çok belliydi..

"Başka bir ülkeye güzel kızım" dedi adam. Kızı ise olumlu anlamda kafasını sallayıp konuştu.

"Peki bu ablalar ve bu abi kim baba ?" Diye sordu. Babası ise bize baktı ve konuştu.

"Onlar sizin kurtarıcı melekleriniz güzel kızım. Yani kahramanlarıniz." Dedi ve gülümsedi. Kızı da bana sarıldı ve konuştu.

"Abla senin pelerinin neden yok?" Diye sordu tatlı bir şekilde. Ben ise gülümsedim ve konuştum.

"Bazı kahramanlar pelerin taklmazlar küçük" dedim. Çocuk ise olumlu anlamda kafasını salladı ve bana sarılıp uyumaya başladı. Flaş sesi ile Lukaya baktım. Fotoğrafimi çekmişti. Ona gülümsüdim ve önüme döndüm. Çocuğun saçlarını okşamaya başladım. Çok tatlı ve güzel bir çocuktu..

.
.

Havaalanına geldiğimizde adamı ve çocuklarına biraz para verdik ve aldığımiz şeyeleri bavullara yerleştirdik. Lukanin bir adamı onlarla birlikte gitti. Ben ise gülümseyerek arabaya bindim ve konuştum.

"Off Liyami özledim" dedim ve dudaklarımı büzdüm. Daniel ise güldü ve konuştu.

"Bende onun o güzel arkadaşını. " Luka ise güldü ve bize baktı.

"Valla ben de o tatlı çocuğu özledim" dedi ve bize baktı. Ben ise gülümsedim ve konuştum.

"Ee okuldan çıkmalarına 10 dakika var hadi gidelim" dedim ve gülümsedim. Daniel de güldü ve gaza bastı. Son hız gitmeye başladık.

.
.

"Yarım saatlik yolu 10 dakikaya geldik lan " dedi ve güldü Luka. Ben de olumlu anlamda kafamı salladım ve arabdan indim. Okula doğru yürümeye başladım. Luka ve Daniel de arkamdan geliyorlardi. Liyanin sınıfının önüne geldiğim an zil çaldı. Kapı açıldı ve Maria hoca kapıdaki ben gördüğünde üzgün bir şekilde bana baktı ve yanımdan gitti. Ben ise gülümseyerek içeri girdim. Sırada uyuyan Liyayi görünce ona yaklaştım. Arkadaşları onu kaldıracağı sırada izin vermedim. Liyayi yavaşça kucağıma aldım ve yürümeye başladım. Luka da Christianin yanına gitti. Daniel de Carlanin yanına.

Arabaya bindim ve konuştum.

" Carla sen Daniele Liyanin evini tarif et." Dedim ve Liyanin başı boynuma gelecek şekilde kucağımda oturttum. Liya ise başını boynuma gömdü ve bana sarıldı....

Saçma bir bölüm oldu JAKJSJEJEHRJSJE

My Sexy "Teacher ?" (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin