49

1.1K 87 35
                                    

Sınıfa doğru yürümeye başladım. Sınıfın kapısını bir anda açtım ve içeriye girdim.. işte o o zaman gördüklerim ile ne tepki vereceğimi bilemedim...

Angelina

Az önceki kız Liyaya hakaret ediyordu. Liya ise onu umursamıyordu.. kızın Liyaya doğru gittiğini gördüm.. ama Liya kıza bile bakmıyordu.. kızın çarpması ise Liya yere düştü ve derin bir nefes alıp gözlerini kapattı.. bu olanları tüm sınıf ağzı açık bir şekilde izliyordu... benim içeri girdiğimi bile görmemiştiler

"Noldu sürtük ? Zoruna mı gitti ?? Hani senin sevgili hocan ? Neden gelmiyor ?.. o olmadan sen hir hiçsin. Sadece onun altında yatan bir oros-" kızın sözünü kesen şey ise Liyanin onun yüzüne sert bir tokat atması oldu.. ilk kez onu bu kadar sinirli görüyordum.. onunla gurur duyuyordum.

"Benim hakkımda böyle konuşma hakkını sana kim verdi !? Ben senin hakkında ileri geri konuşuyor muyum ? Ha eğer konuşmamı istersen konuşayım. İngilizce öğretmeni ile yaşadığın tek gecelik ilişkiden bahs edeyim mi ? Aa bak yine senin orospuluklarını hatırladım. Kimya hocasının sınavında geçmek için onun sikini yalamıştın hatırlıyor musun ? Başka neden bahs edeyim ? Benim Nişanlıma aşık olmandan bahs etmemi de ister misin ?" Dedi ve kıza iğrenir gibi baktı.. kız ise ağlayarak Liyaya baktı.. Liya ise ona bakmadan konuştu.

"Bir daha benimle ilgili böyle konuştuğunu duyarsam bunların hepsini Angelina Hocaya söylerim.. Ve bu senin için iyi olmaz" dedi ve sırasına oturup kitabını okumaya devam etti.. 'Işte benim kızım..' iç sesimin konuşması ile gülümsedim ve Liyaya bakmaya devam ettim..

"H-hocam" dedi çocuklardan birisi bana bakarak.. ben ise sinirli bir şekilde onlara bakıyordum..

"Sınıf başkanı nerede ?" Diye sordum. Onlar ise başını eğdiler.

"B-burdayim hocam" dedi ve bir kız öne çıktı..ben ise güldüm ve konuştum.

"Sen kendine başkan mi diyorsun ?! Kızların kavga etmesini engellemek yerine izliyordun öyle mi ?!" Sesim istemesem bile sert ve sinirli çıkıyordu..

"B-ben.-" sözünü kestim ve yerdeki kıza baktım.. sonra da sakin bir şekilde bana bakan Liyaya.. çok güzel bakıyorsun be kızım.. eriyorum resmen..

"Ben sınıfımda böyle bir başkan istemiyorum. " dedim ve kızın yanında geçtim.. diğerinin yanına gittim ve konuştum..

"Peki siz ?! Siz ne yaptınız ? Aptal gibi izlediniz.! Bunun cezası olacak." Dedim ve gözlerimi sınıfta gedirdim.. hepsi titriyordu..

"Sınavlarıniza çalışmanız için okul sonrası düzenlenen temizlik işlerinden her zaman sizi uzak tutum ama şimdi tüm okulu sadece siz temizleyeceksiniz. Temizlikçiler bile size yardım etmeyecek. Ve sınavlarınızda 80 den aşağı not alan kendine başka bir okul arasın" dedim. Hepsinin ağzı açılıp kapanıyordu.. konuşmaya cesaretleri yoktu..

"Liya" dedim ve ona baktım. O ise gülümsedi ve konuştu.

"Efendim hocam ?" Dedi. Ya kızım bir insan 'hocam' kelimesini nasıl bu kadar güzel söyleye bilirdi ?

"Sen ve yanındaki dersten sonra odama gelin" dedim. O ise olumlu anlamda kafasını salladı.. yerdeki kız ise korkarak bana baktı ve yutkundu..

"Hocam hepsi Melodinin suçu lütfen bize-" başkan olan kızın sözünü kestim ve konuştum.

"Onun suçunu engellemek yerine izleyerek en büyük suçu siz işlediniz." Dedim ve savaş alanına dönmüş sınıfa baktım. İlkokul çocuğu musunuz be siz ?

"Hocam lütfen-" Melodinin konuşması ile ona baktım ve konuştum.

"Sen ağzını bile açma. Konuştukça batıyorsun." Dedim ve arkamı dönüp sınıftan çıktığım. Fizik hocası ise göz-göze geldiğimizde hiç bir tepki vermeden yürümeye devam ettim.

' Işte benim kızım. Gerek duyduğu zamanlar kendini korumayı biliyor.' Iç sesime hak verdim. Liyanin sakinliğini koruması gerçekten çok iyi bir şeydi. Kızım ile gurur duyuyordum.

Temizlikçiyi görmem ile ona yaklaştım ve konuştum.

"Benim odamı temizleyin" dedim ve adama baktım. O ise olumlu anlamda kafasını salladı ve odama doğru yürümeye başladı.

Ben de adamın peşinden yürüdüm ve arabamın anahtarını alıp çıktım. En iyisi eve gitmek zaten Liyayi almaya gelirdim.

'Çok güzel vurdu be ' dedi iç sesim. Kesinlikle haklıydı. Çok güzel vurmuştu. Benim kızım işte..

"Hocam" duyduğum ses ile arkamı döndüm ve bana seslenen kişiye baktım. Melodiydi..

"Ne var ?" Dedim ve ona baktım. O ise peşimden gelmeye başladı.

"Hocam özür dilerim. Lütfen yapmayın" dedi ve önümde diz çöküp yalvarmaya başladı. Ben ise sadece ona baktım.

"Hocam ben bu okula gele bilmek için yıllarımı verdim.." dedi ve ağlamaya başladı..

"Demek ki o yıllar senin için bir hiçmiş. Çünki o yılları 2 dakikda hiçe saydın!" Sert bir şekilde konuştum. O ise daha çok ağlamaya başladı..

"Lütfen hocam.. Nolur yapmayın.. b-ben aileme ne derim hocam. Beni öldürürler" dedi ve hıçkırarak ağlamaya başladı.. ne demek istemişti bu kız ?

"Öldürürler derken ?" Dedim ve tek kaşımı kaldırarak ona baktım.

"Hocam onlar benim okuldan atıldığımı duyarlarsa beni diri diri gömerler.. babam uyuşturucu bağımlısı birisi.. gözünü bile kırpmadan beni öldürür. Annemin ise umrunda bile olmam" dedi ve yalvarmaya başladı.. ben ise düşünmeye başladım.. Ne yapmam gerekiyordu ?

"Peki okulun parasını nasıl karşılıyorsunuz ?" Diye sordum. Çünki bu okul sıradan bir okul değildi..

"Dayımın gönderdiği para ile" dedi. Ben ise olumlu anlamda kafamı salladım ve konuştum.

"Bir daha olay çıkarırsan seni okuldan atarım. Bu defa o yalvarışlarının bir anlamı kalmaz" dedim ve ona baktım. O ise göz yaşlarını sildi ve heyecanlı bir şekilde konuştu..

"T-teşekkürler hocam" dedi ve ayağa kalktı. Ben ise bir şey demden çıkışa doğru yürümeye başladım. Bu onun son şansıydı. Bunu kullanması gerekiyordu çünki gelecek sefer bu kadar anlayışlı olmazdım...

Arabama bindim ve telefonumun kilidini açtım. Danielin aradığını görünce hemen açtım ve konuştum.

"Efendim Dani" dedim ve ses gelmesini bekledim.

" Yanlışlıkla Mariani buldum" dedi. Ne? Yanlışlıkla mı ? Nerede bulmuştu ? Belki de karıştırmıştir..

"Emin miyiz Dani ? Belki karıştırmışsındır" dedim. O ise derin bir nefes aldı ve konuştu.

"Senin vurulduğun yerden 1 kilometre uzakta bir kulübe var. Orda buldum " dedi.. o kulübe.. Anılar beynimde canlanmaya başlayınca başımın ağrıması ile yüzümü buruşturdum.

"H-hatırlıyorum" sesimin titremesine engel olamamıştım.. ağaclarla çevrelenmiş kulübe.. belli olmasa da ben görmüştüm.. ama bunu şimdi hatırlıyordum.. garip.

"Birkaç kişi al ve gel " dedi ve telefonu kapattı Daniel.. işte şimdi her şey bitecekti.. Tüm her şey bitecekti...




amatoryazarrr0 iyi ki doğdun balım <3

My Sexy &quot;Teacher ?&quot; (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin