"Beni özlemedin mi Liya ?" Diye sordu.. bu ses.. ama nasıl ? Bu gerçek miydi ? Böyle bir şey mümkün değildi....
Liya
"L-lina" duduklarımdan onun ismi dökülünce kıkırdadı ve boynumu öptü..
"Kokunu bile özledim" dedi ve ağzımdaki elini çekti. Ben ise arkama döndüm ve sıkıca ona sarıldım..
"S-sen ölmüştün.." dedim. O ise gülümsedi ve konuştu..
"Ölmedim Liya." Dedi ben ise kokusunu içime çektim ve konuştum..
"Neredeydin s-sen" ağlayarak konuşmam ile saçlarımı okşamaya başladı.. cevap almak için başımı kaldırdığımda kimsenin olmadığını fark ettim..
"Anne"
"Anne lütfen uyan "
Gözlerimi açtığımda Laurayı gördüm.. rüya mıydı ? Ama nasıl ? Sesi kokusu bunlar gerçek değil miydi ?
"Neden ağlıyorsun anne ?" Diye sordu kızım..ben ise gülümsemeye çalışarak konuştum.
"Kötü bir rüya gördüm bebeğim" dedim ve kızımı kucağıma aldım. O ise kucağıma çıktı ve bana sıkıca sarıldı..
"Korkma anne ben yanındayım" dedi ve saçlarımı okşamaya başladı.. akıllı kızım benim..
Lauranin elini tuttum ve öptüm. O ise gülümsedi ve konuştu.
"Lina annem de beni senin kadar seviyor muydu anne ?" Diye sordu..ben ise olumlu anlamda kafamı salladım ve dolan gözlerimi görmemesi için kafamı eğdim..
"O s-seni benden daha çok seviyordu annecim" dedim ve derin bir nefes aldım.
"Derslerini yaptın mı bebeğim.?" Diye sordum. O ise olumlu anlamda kafasını salladı.
"Matametiği yaptım ama İngilizceyi yapamadım" dedi ve duduklarını büzdü..ben de büzdüğü dudakarini öptüm ve konuştum.
"Anladım bebeğim hadi birlikte yapalım" dedim. Ve Laurayı kucağıma alıp uçurmaya başladım..o ise güldü ve konuştu.
"Uçuyorum anne" dedi... Onun bu kahkahalarını duymak için her şeyimi verirdim..
"Hadi bakalım" Laurayı çalışma masama bıraktım ve çantasından İngilizce kitabını aldım..
"Hangi konu bebeğim ?" Diye sordum. O ise gülümsedi ve sayfaları çevirmeye başladı..
"Aile konusu " dedi..ben ise olumlu anlamda kafamı salladım..
"Öğretmen aile ağacı yapmamızı söyledi" dedi ve bana baktı. Ben ise gülümsedim ve konuştum.
"Nasıl yani ?" Diye sordum..o ise gülümsedi ve konuştu.
"Ailede kimler varsa onların resimlerini çizdiğimiz ağaca yapıştırıyoruz " açıklama yaparak..ben ise bir süre Lauranin yüzüne baktım.. bizim ailemiz sadece 2 kişiydi.. 3 yıl önce tüm her kesi geride bırakıp Almanya'ya taşınmıştım.. o günden sonra hər kesle iletişimimi kesmiştim.. hayatımı kızıma adamıştım.. biz birlikte büyümüştük.. onunla nasıl ilgilenmeli olduğum ile ilgili hiç bir fikrim yoktu.. ama zamanla her şeyi öğrendim.. ben kızım ile büyümüştüm..
"Anne beni dinliyor musun ?" Kızımın konuşması ile ona baktım..
"Efendim bebeğim" dedim. O ise elini alnına vurdu ve konuştu..
"Anne diyorum ki Lina annemin de fotoğrafını ağaca yapıştıralım mı ?" Diye sordu. Ben ise olumlu anlamda kafamı salladım ve konuştum.
"Çok iyi olur bebeğim. Hatta amcanın dayının ve teyzenin fotoğrafını da yapıştıralım. Annenenin de fotoğrafını yapıştırırız " dedim. Kızım ise şaşkın bir şekilde bana bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy "Teacher ?" (G!P)
Teen FictionLiya okuluna gelen yeni matematik öğretmenine aşık olacağını düşünmemişti. Arkadaşlar bu hikayede ana karakter olan Angelinanin penisi var. Ve bu yüzden rahatsız olacaksanız okumayın.