68(M)

773 66 9
                                    

Bu kitabı çooookk özlemişimmm. 5 ay olmuş :(

Okurlarımin desteklerini bekliyorumm. Uzun zaman oldu çocuklar.

Yazardan not: sizi seviyorum

"Liya dikkatli ol" dedim ve Danielin evine doğru yürümeye başladım..

Lina

Danielin evinin önüne geldim ve açık olan kapıdan girdim. Daniel üzerini giyinmiş bir şekilde beni karşıladı.

"Hoş geldin. Hemen gel konuşmamiz gerekiyor." Ciddi bir şekilde konuştu ve çalışma odasına doğru yürümeye başladı. Bende peşinden gittim.

Odaya girince Daniel kapıyı kapattı ve kilitledi. Anlaşılan çok önemli bir şeydi.

"Lina.. bizim uzun zaman önce kurtardığımiz adam vardı ya. Çocuklarını ve kendisini yurt dışına gönderdik. O adamın çocukları benimle iletişime geçti." Dedi. Ben ise düşünmeye başladım. Aklıma kumarda yendiğimiz adam geldi. Tatlı çocuklar aklıma gelince yüzümde gülümseme oluştu.

"Ne olmuş ?" Ciddi bir şekilde Daniele baktım. O ise boğazını temizledi.

"Adam ölmüş...ve çocukları Swiftin kölesi olarak kullanılıyor. Lütfen onlara yardım edelim Lina " dedi.. ben ise duyduklarım ile şoka uğramıştım. Swift yer altında işkenceleri ile ünlüydü. Kendisi tam bir psikopattı.

"O çocukların saç teline bile zarar verirse ona öyle bir işkence edeceğim ki. O ünü yerle bir olacak" dedim sinirle. Biz de mafya ola biliriz ama asla küçük çocuklara ve yaşlılara zarar vermeyiz. Korumaları bile öldürmekten çekiniyorduk. Belki onların evde bekleyen ailesi vardır diye..

"Lina Swift bizim ordan çekildigimizi biliyor" Daniel yüzünü sıvazladı ve konuştu. Ben ise derin bir nefes aldım.

"Geri dönmeyecegiz. Bizim orda bir sürü adamımız var Dani. Onlar hall eder. Sen şimdi ara güvendiğin birisini. Swift ile konuşsunlar ve çocukları geri alsınlar. Ama eğer kabul etmezse onu kendi mekanında diri diri yakacağımı söylersin " dedim. Daniel ise olumlu anlamda kafasını salladı. Sinirlenmiştim hemde çok fazla. O adamı öldürüp çocuklarını kaçırmış olmalıydı.

"Sakin ol çocukları geri alacağız. Ama onları kime emanet edeceğiz ? Bilmiyorum.." ben ise düşünmeye başladım. Onları bir birinden ayırmazdım. Yetimhaneye vermezdim..

"Çocukları sağ salim geri alalım sonrasına bakarız " dedim. Daniel ise olumlu anlamda kafasını salladı.

"Şimdi sakin ol lütfen. Liyaya bir şeyi belli etme. Biliyorsun hamile kötü olur " dedi. Ben ise tamam dedim ve kapıyı açıp dışarıya çıktım. Kendimi ve ailemi bir daha tehlikye atamazdim. Bunu yapmayacaktim ama iki masum çocuğu göz göre göre ölüme terk edemezdim. Iyilik meleği değildim ama onları ölüme terk edecek kadar kalpsiz değilim. Bir zamanlar öyle olsamda artık değildim.

"Lina Daniel nerede ?" Carlanin sinirli bir şekilde önüme çıkması ile irkilmiştim. Carlanin elindeki bıçağı görünce şaşırmıştim.

"Onu doğramak için arıyorsan eğer çalışma odasında" dedim. Carla ise gülümseyerek bana teşekkür etti..

Hızlı bir şekilde Danielin çalışma odasına doğru yürümeye başlayınca kapıda Daniel ile karşılaşmıştı.

"Tatlım o bıçak ile ne yapmayı düşünüyorsun ?" Danielin bıçağa kaçmak bakışlar atması ile kıkırdamıştım..

"Seni doğramayı düşünüyorum " Carlanin sırıtarak konuşması ile Danielin yutkunduğunu gördüm.

"Hadi ama sen bana kıyamazsin. Şimdi o bıçağı bırak bir yerini sakatlayacaksin" dedi ve Carlanin elini tuttu Carla ise bu anı temas ile irkilerek bıçağı düşürmüştü. Daniel bundan istifade ederek onun dudaklarına yapıştı ve ayağı ile bıçağı uzağa itti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 09 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

My Sexy "Teacher ?" (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin