" Taman hadi gidelim" dedi ve arkasını dönüp yürümeye başladı.. Acaba ne olmuştu ? Bize anlatmadıkları şey ne ola bilirdi ?
Liya
Bu gün Angelinayi hastaneden çıkarmıştık. Angelinayi evine gidiyorduk. Bir süre onun yanında kalacak ve onunla ilgilenecektim. Akşam olduğu için trafik vardı ve bu çok sinir bozucuydu.
"Çatma kaşlarını birazdan eve varacağız zaten." Koluma dokunan el ile gülümsedim ve ben de konuştum.
"Biliyorum Lina. Sadece eve erken gitmek ve senin kollarında uyumak istiyorum" dedim ve gülümsedim. O ise beni kendine çekti ve konuştu.
"Hadi şimdi de uyu " dedi ve güldü. Ben ise gülümsedim ve başını boynuna gömüp gözlerimi kapattım..
Angelina
Trafiğin olması çok iyi olmuştu. Bu gün Liyanin doğum günüydü ve ona sürpriz hazırlamıştık. Liyaya verdiğim sözü tutamayacagim için çok üzülüyordum ama kendimi zorlamamam gerekiyordu..
Eve geldiğimizde Liyayı kucağıma alamam yasak olduğu için hafifçe omzuna dokundum ve konuştum.
"Güzelim hadi kalk geldik " dedim ve yanaklarını okşadım. O ise yavaşça gözlerini açtı ve konuştu.
"Ah ben biraz daha geç geliriz diye düşünüyordum." Dedi ve bana baktı. Ben ise dayanamayıp gözlerini öptüm ve konuştum.
"Hadi inelim" dedim ve ona baktım. O ise olumlu anlamda kafasını salladı. Şoföre baktığımda hemen indi ve kapılarımızı açtı..
Indiğim an Liya hemen koluma girdi. Ben ise güldüm ve konuştum.
"Bebeğim yürüye biliyorum" dedim ve ona baktım. O ise gülümsedi ve konuştu.
"Olsun sana sarılınca güvende hiss ediyorum" dedi ve başını eğdi. Ben ise onun tatlı haline kıkırdadim ve yürümeye devam ettim. Evin kapısına geldiğimizde Liya anahtarı aldı ve kapıyı açtı. Işıkları açacağı sırada ışıkları Daniel açtı ve Christian konfeti partlatip bağırdı.
"Iyi ki doğdun Köpek" dedi ve güldü. Ben de güldüm ve Liyaya baktım. O ise dolu gözleri ile etrafa bakıyordu.. Güzelim bunlardan fazlasını hak ediyorsun..
Liya bana sıkıca sarıldı ve ağlamaya başladı. Ben ise saçlarını okşadım ve konuştum.
"Ağlama güzelim. " Dedim ve diğerine baktım. Onlar da hemen Liyanin kolundan çektiler ve pastanın yanına götürdüler. Ben ise gülümsedim ve yanlarına gitmeye başladım.
"Lan hadi kes şu pastası da yiyelim" diyen Christiana baktım ve güldüm. O da güldü ve Liyaya baktı. Liya hemen önündeki pastanın mumlarına baktı ve güldü.
"Ya ben çocuk muyum ? Bu nasıl mumlar " dedi ve gülmeye devam etti. Ben ise güldüm ve konuştum..
"Evet benim çocuğumsun. O yüzden hadi dilek tut ve o mumları üfle" dedim ve içten bir şekilde gülümsedim. Liya ise gözlerini kapattı ve dilek tutmaya başladı. Christianin eli pastaya doğru gitti ve yavaşça bir parça alıp beklemeye başladı. Ben ise şaşkın bir şekilde ona baktım.
Liya mumları üflediği an Christian elindeki pastayı Liyanin suratına yapıştırdı.. ben ise kahkaha attım ve onlara baktım. Liya ise Christianin boynundan tutup kafasını pastaya gömdü. Her kes kahkaha attı ve onalra baktı. Bende güldüm ve konuştum.
"Iyi yaptın. Afferin benim kızıma" dedim ve ona baktım. O ise gülümsedi ve konuştu.
"Evet " dedi ve Christiana baktı. Christian ise gözleri dolu bir şekilde Liyaya bakmıyordu.. Carla ise elindeki telefonu bıraktı ve konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy "Teacher ?" (G!P)
Teen FictionLiya okuluna gelen yeni matematik öğretmenine aşık olacağını düşünmemişti. Arkadaşlar bu hikayede ana karakter olan Angelinanin penisi var. Ve bu yüzden rahatsız olacaksanız okumayın.