Ona vuran kimdi ? Bunları düşünemeden önce gözlerim sonra ise bilincim kapandı.. son duyduğum şey ise adamların silah sesleri oldu....
Liya
Natalia beni odama getirdi ve yatağa bıraktı... Kapıya doğru yürüdü ve kapıyı kilitledi.. bana doğru yürümeye başlayınca korkarak ona baktım..
"Bu gün beni çok sinirlendirdin küçük" dedi ve dizini yataktaki bedenimin yanına koydu.. ben ise yutkundum ve ona bakmaya devam ettim..
"Bunun bir bedeli olacak küçüğüm" dedi ve elleri ile bileklerimi tuttu.. bileklerimi sert bir şekilde tutuyordu..canım acıyordu..
Bileklerimi birleştirdi ve tek eli ile onları tuttu.. başımın üzerine koydu ve gülümseyerek yüzüme eğildi.. dudakarimizi birleştirdi..
Sert bir şekilde dudakarimi öpmeye başladı.. dudağımı isirinca inledim.. bundan istifade ederek dilini ağzıma itti.. çok zevkli...
Nefes nefese kalıncaya kadar öpüşmüştük.. kıpkırmızı olan dudakarina baktım ve yutkundum..
"Çok güzelsin" diye fısıldadı.. ben ise utandım ve yüzümü onun göğüslerine gömdüm.. evet şu anda onun kucağında yatıyordum.. başım göğüslerindeydi o ise saçlarımı okşuyordu..
"Seni seviyorum Liya " dedi bir anda.. ben ise şaşkın bir şekilde ona baktım.. o ise gülümsedi ve konuştu..
"Yanakların kızardı" dedi ve güldü...ben ise yutkundum ve konuştum..
"Şey.. ben ne diyeceğimi bilmiyorum" dedim ve ona baktım.. o ise gülümsedi ve konuştu..
"Bir şey demene gerek yok güzel kızım" dedi ve saçlarımı öptü...ben ise gülümsedim ve ona daha sıkı sarıldım..
"Çok küçüksün.. miniciksin" dedi ve başımı kaldırıp dudaklarıma öpücük kondurdu.. ben ise gülümsedim ve konuştum..
"Sen çok uzunsun 1.85 boyun var be " dedim.. o ise güldü ve konuştu..
"Benim boyum 1.83 " dedi.. siktir Angelinanin boyu ile karıştırmıştım..
"Ah evet " dedim.. o ise beni altına aldı ve konuştu..
"Üzerini çıkara bilir miyim ?" Diye sordu.. neden böyle bir şey istedi ki ?
"Neden ?" Diye sordum.. o ise yutkundu ve konuştu..
"Göğüslerini emmek istiyorum" dedi..ben ise şaşkın bir şekilde ona bakmaya devam ettim.. o ise gülümsedi ve konuştu..
"Bu sessizliği evet olarak kabul ediyorum." Dedi ve tişörtümü yırttı.. bildiğin paramparça yaptı...
"Umarım en sevdiğin tişörtün değildir. Olsa bile önemli değil sana başkasını alırım" dedi ve ellerini sütyenimi uzattı.. becerikli parmaklarını ile sütyenimi açtı ve odanın köşesine fırlattı.. göğüslerim önünde duruyordu.. ben ise utandığım için ellerim ile yüzümü kapattım.. o ise gülümsedi ve konuştu..
"Aynı anda tatlı ve seksi olmayı bırak " dedi ve göğüsümü sıktı.. ben ise inledim ve ellerimi göğüslerimdeki ellerinin üzerine koydum.. o ise sırıttı ve elimi tuttu.. parmaklarını ağzıma uzattı parmaklarını emmemi istiyordu.. bunu neden istiyordu ki ?
"Küçüğüm düşünmeyi bırak ve parmaklarımı ağzına al hadi " dedi...ben ise ağzımı araladım.. parmaklarını ağzıma itti ve konuştu..
"Onları güzelce em " dedi.. ben ise dediğini yaparak parmaklarını emmeye başladım... O ise ağzını göğüslerime yaklaştırdı ve göğüsümün ucunu ağzına aldı.. emmeye başlayınca inledim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy "Teacher ?" (G!P)
Teen FictionLiya okuluna gelen yeni matematik öğretmenine aşık olacağını düşünmemişti. Arkadaşlar bu hikayede ana karakter olan Angelinanin penisi var. Ve bu yüzden rahatsız olacaksanız okumayın.