18

4.7K 125 18
                                    

"Çocuk çok tatlıymış" dedi ve saçlarını karıştırdi Luka. Ben de gülümsedim ve Liyayı izlemeye devam ettim. Arkasını döndü ve benimle göz göze gelince utanarak okula koşmaya başladı. Onun tatlı haline gülümsedim. Arabamın camını birisi vurunca vuran kişiye baktım....

Angelina

Karşımda bana sinirli bir şekilde bakan Maria hocaya baktı. 'ne var ?' dercesine ona baktım ve tek kaşımı kaldırdim. O ise arabamın kapısını açıp konuştu.

"Konuşmmiz gerekiyor" dedi ve kaşlarını çattı. Ben ise ona ifadesiz bir şekilde bakıp konuştum.

"Burda konuşalım. Ne var ?" Dedim ve ona baktım. O ise yutkundu ve konuştu.

"Beni öpmüştün ben sanmıştım ki benden hoş-" sözünü tamamlamasina izin vermeden konuştum.

"Ne düşündüğün umrumda değil. Sadece seni 7 sanniyelik kullandım o kadar. " Dedim ve sigaramı çıkardım. Duddakarimin arasına yerleştirdim ve yaktım. Diğerlerine de sigaradan verdim ve gülümsedim.

"Liya da bu gülümsemelerini görüyor mu ?" Dedi ve dolu gözleri ile bana baktı. Ben ise ona bakmadan konuştum..

"Liya bu gülümsemeden daha fazlasını görüyor." Dedim ve sırıttım. O ise yutkundu ve konuştu.

"Örneğin ?" Dedi ve boğazını temizledi. Ben ise ona baktım ve konuştum.

"Senin hayalini kurduğun şeyleri.. mesela her gün kollarım arasında oluyor. Her dakika dudaklarının mükemmel tadına bakıyorum. Her şeyi birlikte yapıyoruz. Senin hayal ettiğin şeyleri Ben ve Liyam yaşıyoruz. " dedim ve sırıtarak ona baktım. O ise başını eğdi. Göz yaşlarını silip konuştu.

"O babasız köpek bunları hak etmiyor!" Dedi ve arkasını dönüp gideceği sırada arabadan indim ve kolunu sertçe tutup konuştum.

"Bak Maria bunu söylediğin için cezayi hak etmiştin ama bunu saymayacagim. Eğer bu saçma olay yüzünden Liyaya bir şey yaparsan inan bana sana aklına bile gelmeyecek şeyler yaparım!!" Dedim ve kolunu bıraktım. Arkamı döndüğümde okulun bahçesinden bana sinirli bir şekilde bakan Liyayi gördüm. Ben de ona öpücük attım. Arkasını dönüp okula girdi. Ben ise onun trip atmasına gülümsedim. Arabaya bindim ve bizimkilere baktım. Onlar da sigaralarını içerek bana bakıyorlardi.

"Vay be aşk diyorsun Lina" dedi ve omzuma vurdu Luka. Ben ise göz devirdim ve konuştum.

"Yine bu takma isimle mi beni çağıracaksin Luka ?" Dedim ve ona baktım. O ise güldü ve beni kafası ile onayladı. Ben de gülümsüdim ve arabayı çalıştırdım.

"Ee Lina ne yapalım bu gün ?" Dedi ve bana baktı. Ben de gülümsedim ve konuştum.

"Valla bardan başka her yere gide biliriz" dedim ve güldüm. O da güldü ve konuştu.

"Hanımcıyim diyorsun yani " dedi ve güldü. Bende güldüm ve konuştum.

"Öyleyim bebeğim " dedim ve telefonumu aldım.

"E hadi bir yer söyleyin de gidelim " dedim ve güldüm. O da güldü ve konuştu.

"Kumar oynamaya ne dersiniz?" Diye sordu Daniel. Ben ise güldüm ve konuştum.

"Varım derim " dedim ve Lukaya baktım. O da gülümsedi ve konuştu.

"E hadi çok ısrar ettiniz ben de varım " dedi ve güldü. Ben de hemen Lukanin evinin yakınında olan kumarhaneye sürmeye başladım. Kumarda hiç yenilememistik ve yenilme şansımız da yoktu.

.
.

Arabayı durdum ve indim. Diğerleri de inince birlikte içeri girdik. Masaya oturdum ve konuştum..

My Sexy "Teacher ?" (G!P)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin