Gülümsedim ve Liyanin yanına yattım. Arkasını dönüp uyuyordu. Çok tatlıydı. Ona sarıldım ve başımı boynuna gömüp kokusunu içime çekerek uyumaya başladım....
Angelina
Gece o kadar huzurlu uyumuştum ki bu yüzden mutluydum. Evet mutluydum. Gece mutluydum. Çünki sabah saatin 5 I ve Liya bana bağırıyor. Benim parmaklarım kırılaydi Liyanin üzerini değiştirdiğim an..
"Neden üzerimi değiştiriyorsun ki?! Sen kim olduğunu zann ediyorsun ?!" Dedi bağırarak. Ah Tanrım delireceğim.. Yataktan kalktım ve banyoya girdim. Yine arkamdan 'beni dinlemiyor bile Orospu çocuğu ' diye bağırdığını duydum.
Yüzümü yıkadım çünki sakinleşmem lazımdı.. Tanrım Liya hala bağırıyordu. Acaba dilini kesip dişlerini sökersem babasına verdiğim sözü bozmuş olur muyum ? Ah Tanrım ben neler düşünüyorum ya.. Allah seni belanı versin Liya..
"orospu çocuğu çiksana lan dişari. korkuyor musun piç ?!" Diye bağırdı tekrar. Tanırım bu kadın sabrımı sınıyor.. Derin bir nefes aldım ve kapıyı açtım. Içeri girdiğimde Liya tekrar bağırmaya başladı.
"Sen kimsin lan orospu ?!" Diye bağırdı tekrar. Derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapattım. Eğer tekrar bağırirsa elimden kaza çıkması an meselesiydi..
"Cevap versene anasını siktiğim!" Dedi tekrar. Yok ben bunun dilini koparacağim.. Liya bana yaklaştı ve beni vurdu. Gözlerimi açtım ve sinirli bir şekilde ona baktım. O ise bağırmaya devam ediyor ve beni vuruyordu. Liyanin ellerini tuttum ve ona bağırdım.
"O sikik sesini kes yoksa senin o dilini koparıp köpeğime vereceğim!" Dedim ve sinirli bir şekilde ona bakmaya devam ettim. Liya ise sustu ve arkasını dönüp yatağa yattı. Ah Tanrım şimdi de trip atıyor. Derin bir nefes aldım ve Liyaya doğru yaklaşmaya başladım. Hıçkırık sesi geldiğinde şaşırmıştım. Az önce ağzıma sıçan kadın şimdi ağlıyordu. Bu kadın neden bu kadar garip ?
Liyaya yaklaştım ve arkasından ona sıkıca sarıldım. Liya ise hiç bir tepki vermedi. Liyanin boyunu öptüm ve konuştum.
"Üzgünüm. Sinirlendigim için sana bağırdım.. Bağırmamam gerekiyordu biliyorum. " Dedim ve Liyaya daha sıkı sarıldım. Liya ise daha çok ağlamaya başladı.. Ağlamasını istemiyordum.
"Liya ağlama lütfen. " Dedim ve saçlarını öptüm.. o ise bana sarıldı ve başını boynuma gömdü. Tamam kabul ediyorum birazcık şaşırdım.. Tamam birazcık değil baya şaşırmıştım..
"Ö-özür dilerim" dedi ve ağlamaya devam etti. Bir saniye noluyo lan ? Liya özür diledi ???? NE ??
"Güzelim benim ağalama lütfen. " Dedim ve yanaklarını öptüm.. Liya ise gülümsedi ve bana sıkıca sarıldı. Ben de gülümsedim ve Liyanin burnunu öptüm. O da gülümsedi ve dudaklarımı öptü. Tamam ben şu an çok şaşırmıştım. Acaba bu gerçekten Liya mıydı ?
"Acıktım ben" dedi ve yataktan kalktı. Ayı gibi götünu dönüp aşağı inmeye başladı.. ben olduğum yerede oturmuş bekliyordum.. Liya koşarak içeri girdi ve gülerek konuştu.
"Ehe şey ya seni unutmuşum" dedi ve elimi tutup benimle birlikte aşağı inmeye başladı. Onun bu tatlı haline gülümsedim ve ani bir hareketle onu kucağıma aldım ve koşarak gitmeye başladım. Liya ise güldü ve konuştu.
"Eğer beni düşürürsen seni öldürürüm" dedi ve güldü. Ben de güldüm ve daha hızlı koşmaya başladım. Liya da gülerek beni izliyordu. Şu anda çok tatlı gözüküyordu.. Tanrım tekrar aşık oldum..
Aşağıya indik ve kahvaltı yapmaya başladık. Kahvaltı hazırdı ama kim yaptı? Neyse çok düşünmedim ve masaya oturdum. Liya da elini yüzünü yıkayıp ördek gibi koşarak yanıma geldi. Ben de gülümsedim ve ona öpücük attım ve kahvaltımızı yapmaya başladık.
Kahvaltımızı yapmıştık ve Liya ortalıkta yoktu. Nerede bu kız diye düşünüyorumdum ki kulaklarıma dolan çığlık sesi ile neye uğradığımı şaşırdim.....
Çooookkk uzun bir bölüm oldu ya nasıl okuyacaksiniz hepsini ?? ;((
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy "Teacher ?" (G!P)
Teen FictionLiya okuluna gelen yeni matematik öğretmenine aşık olacağını düşünmemişti. Arkadaşlar bu hikayede ana karakter olan Angelinanin penisi var. Ve bu yüzden rahatsız olacaksanız okumayın.