"Öyleymiş hocam " dedi ve alt dudağımı ağzına alıp emmeye başladı.. ben de üst dudağını emmeye başladım.. bu öpüşme duygu doluydu.. ve çok güzel hiss ettiriyordu...
Liya
Geri çekildim ve nefes nefese Angelinanin yüzüne baktım. Yıllar ondan güzelliğini almamış hatta daha güzel yapmıştı onu..
"Çok güzelsin.." dudakarımdan dökülen sözler ile ben bile şaşırdım.
"Sen mi ? ben mi ? Olgunlaşmışsın.. triplerini özleyeceğim hiç aklıma gelmezdi.." dedi ve güldü.. Cidden mi ? Düşündüğü bu muydu ? Ama komik..
"Ben her yaşta trip ata bilirim" dedim ve Gülerek saçlarımı savurdum. Lina ise sırıttı ve konuştu..
"Triplerini özledim.. lütfen trip at" dedi ve omzuma vurdu.. Ayı... Omzum koptu sanırım. Bir doktora gitsem iyi olucak.
"Ay sert vurdum" dedi ve omzumu okşamaya başladı..
"Yok vurmadın.. kırdın." Dedim ve güldüm. O ise gülümsedi ve konuştu.
"Üzgünüm bebeğim. " Dedi ve saçlarımı karıştırdı. Ben ise ellerini ittim ve konuştum.
"Yapma. Şey yapalım. Yemek yapalım" dedim ve mutfağa doğru yürümeye başladım.
"Ben kıyafetlerimi yerleştireyim gelirim" dedi ve üst kata çıkmaya başladı.
"Benim dolabıma yerleştir" dedim ve mutfağa girdim. Ne yapsam acaba ?
"Mantarlı kremalı makarna yapa bilirim " dedim ve buz dolabının açtım. Mantarları aldım ve tezgaha bıraktım. O anda belime dolanan kolları ile irkildim.
"Bebeğim yemek mi yapıyor ?" Dedi ve boynumu öptü. ben ise kendimi vücuduna yasladım ve konuştum.
"Kızımız makarnayı sever. Onun için makarna yapacağım " dedim. Lina ise sıkıca belimi sardı ve başını boynuma gömdü.
"Bu kokuyu özlemişim " dedi ve derin bir nefes aldı.
"Kalbin ilk günkü gibi hızlı atıyor. " Dedi ve kıkırdadı.. haklıydı. Yine beni etkisi altına almıştı.. Tanrım bu kadının üzerimdeki etkisi de neydi böyle ?!
Linanin ellerini göğüslerimde hiss ettiğimde inledim ve konuştum.
"L-laura için yemek yapmamız lazım " derin bir nefes aldım ve gözlerimi kapattım.
"Ben de acıktım ama " dedi ve boynumu emmeye başladı. Derimi dişleri arasına alınca elimdeki bıçağı tezgaha bıraktım ve arkamı dönüp dudakarina yapıştım.. üst dudağını ağzıma aldım ve sertçe emmeye başladım.. Lina ise beni kucağına aldı ve tezgaha oturttu.. alt dudağımı ısırarak öpmeye başladı..
"Mmm.." istemsizce ağzımdan çıkan inleme ile daha da hızlandı.. ellerini sweatshirtimin içine soktu ve karnımı okşamaya başladı..
Bacaklarımı beline sardım ve onu kendime çektim.. Lina kendisini bana bastırdı ve dilini ağzıma itti... Salondan gelen telefon sesi ile ofladım ve geri çekildim.
"Önemli ola bilir" dedim ve yere inmeye çalıştım.
"Sikerim.. önemli falan değil" dedi ve tekrar dudaklarıma yapıştı.. çalan telefon da zaten susmuştu.. Lina nefes nefese dudakarimdan ayrıldı ve konuştu.
"Yine telefon çalıyor. " Dedi.. ne ? Ben niye duymamıştım ?
"Sanırım önlemi" dedim ve yere indim.. koşarak telefonu aldım ve açtım.
"Buyurun Bayan Olivia" nefes nefese konuştum.. kadın ise derin bir nefes aldı ve konuştu.
"Laura okulda kavga çıkarmış.. gele bilir misiniz ? Şu anda müdürün odasında." Dedi. Ne? Laura ve kavga ? Rüyamda görsem inanmam..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy "Teacher ?" (G!P)
Teen FictionLiya okuluna gelen yeni matematik öğretmenine aşık olacağını düşünmemişti. Arkadaşlar bu hikayede ana karakter olan Angelinanin penisi var. Ve bu yüzden rahatsız olacaksanız okumayın.